Kötthandlarn Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 Väntar...🤗 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 Så jäkla gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 Var den så äcklig @rolba att du måste komma och dumpa den utanför vår entré enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 9 minuter sedan, skrev Enis: Var den så äcklig @rolba att du måste komma och dumpa den utanför vår entré enis Det där är hårdvaluta. Snart skall nästa sats buteljeras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 Lagar persienner efter helgens olyckshändelse att jag klarat av lödprov med godkännande att löda i viggen är för mig helt obegripligt med dessa klumpiga stela stockar till fingrar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 Sitter på köksgolvet och skall försöka montera ihop en byggsats som förhoppningsvis skall svalka mig om sommarhettan kommer i år.😀 Fuck monteringsbeskrivning, jag är en riktig man och kan bäst själv (vill jag inbilla mig själv).....🤣🤣 Dessutom var det på finska och det språket kan ju ingen normal människa förstå.....🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 Söndagspyssel.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 Dags för lite handpåläggning igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 Jag ska tillverka två sängbord vart inspirerad av en modell jag såg på nätet, limskivor av gummiträd 400x1500x16 mm jag köpte med kvistar för jag tycker dom blir mer levande då, sågat upp bitar till två sängbord, fräser ut för att lägga in ett mörkare trä som bryter av översta skivan, limmar fast inlägget, nu börjar sängbordet bli färdigt jag lade till stag för att det vart inte tillräckligt stabilt med 16 mm skivor dom skulle nog behövt vara 23- 30 mm, första bordet färdigt, tycker att krysstaget vart stiligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 3 minuter sedan, skrev Enis: Såna bilder av dej har vi sett förut, vad för specieltt med denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Såna bilder av dej har vi sett förut, vad för specieltt med denna Pannslag av K än en gång , har du inget annat att komma med, blir lite entråkigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Såna bilder av dej har vi sett förut, vad för specieltt med denna Hon går igenom cancer behandling,pucko.Stötta lite eller håll käften. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Två likadana vart färdiga idag, Foto var och kollade på dom och jag fick godkänt av honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 38 minuter sedan, skrev Tapani: Två likadana vart färdiga idag, Foto var och kollade på dom och jag fick godkänt av honom Grym katt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 18 timmar sedan, skrev berlitz: Hon går igenom cancer behandling,pucko.Stötta lite eller håll käften. Mitt inlägg handlade inte om henne eller hur, att gå igenom en cancer behandling är nog inte så kul. Hoppas det går bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Knyter näven i fickan, svensk som man är tv glassbarer i samma byggnad 40 kr 40 kr pluss strössel 8 kr Enis som vet var man inte skall gå tillbaka till "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 8 minuter sedan, skrev Enis: Knyter näven i fickan, svensk som man är tv glassbarer i samma byggnad 40 kr 40 kr pluss strössel 8 kr Enis som vet var man inte skall gå tillbaka till Är det enis skalan du använder? 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 17 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Är det enis skalan du använder? 🙃 MPR-skalan på slakt normaltillstånd men hade bara A4-papper /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Fi fan va högt.🥺 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Viking Line biltvätt.😎 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Förrätt. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Knallar runt… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 5 timmar sedan, skrev ThailandNovise: Är det enis skalan du använder? 🙃 Nä, han använder (P)enisskalan....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: Förrätt. Häpp,dags för efterrätt. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu