Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 24 minuter sedan, skrev Tallviking: Åker gasturbin genom skärgården. 15000hk R142 Ystad?? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Åker gasturbin genom skärgården. 15000hk Repade en sån här idag, i vatten imon! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Åker gasturbin genom skärgården. 15000hk Åhh! Stanniol-Jagare! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 42 minuter sedan, skrev audirs2: Repade en sån här idag, i vatten imon! Det var väl onödigt, på den fina lacken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: R142 Ystad?? Yes Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 Lite fler bilder från dagens sjötur Vasamuseet - Gålö-basen på 3,5h Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 7, 2022 Dela Inlagd Juni 7, 2022 Provar en video också VID_20220607_195811.mp4 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2022 Dela Inlagd Juni 8, 2022 10 timmar sedan, skrev Tallviking: Provar en video också VID_20220607_195811.mp4 Bra prov, fortsätt så! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 8, 2022 Dela Inlagd Juni 8, 2022 Växellådabyte i drömfabriken i skutskär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 8, 2022 Dela Inlagd Juni 8, 2022 Frugans systerdotter har varit här och visat upp sn nya bil. Jag har ju varit hennes farsa sen hennes riktiga farsa dog när hon var ung. En helt underbar tös. Älskar henne som min äkta dotter. En Toyota Corolla Hybrid Premium. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 8, 2022 Dela Inlagd Juni 8, 2022 Checkat in på hotellet i Barcelona. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 8, 2022 Dela Inlagd Juni 8, 2022 Hänger på stranden, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 Dags för lite skatteåterbäring... innan skattepengarna tar slut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 7 timmar sedan, skrev samet: Dags för lite skatteåterbäring... innan skattepengarna tar slut... Ingen dum idé. Jag tror fan jag ska göra det samma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 On 2022-06-08 at 08:29, skrev audirs2: Bra prov, fortsätt så! En lite info-film Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 10 minuter sedan, skrev Tallviking: En lite info-film Tror fan det e dags att gå med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 (ändrad) Surar på 2A, kollegan i bulkhead. Förvisso en E195 med 2+2 så jag skall nog överleva. Edit: Får väl tillägga att jag gav den platsen till honom, är ju bara 20cm längre och föredrar bulken… Ändrades Juni 9, 2022 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 2 minuter sedan, skrev M33: Surar på 2A, kollegan i bulkhead. Förvisso en E195 med 2+2 så jag skall nog överleva. Edit: Får väl tillägga att jag gav den platsen till honom, är ju bara 20cm längre och föredrar bulken… Stackars dig och ditt oändliga lidande som drabbat dig under de senaste dagarnas debacle med flyget........💙 Hoppas du återhämtar dig snart....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 22 minuter sedan, skrev M33: Surar på 2A, kollegan i bulkhead. Förvisso en E195 med 2+2 så jag skall nog överleva. Edit: Får väl tillägga att jag gav den platsen till honom, är ju bara 20cm längre och föredrar bulken… Bara för att man är 20cm längre så behöver man ju inte vara korkad 😆 2A är en grym plats. Här är det 7F i cargoclass….utan seatblock….på en CRJ900. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: Tror fan det e dags att gå med! Dom kan behöva någon som kan svetsa och blästra så du kan verkligen vara nyttig i föreningen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 8 minuter sedan, skrev Tallviking: Dom kan behöva någon som kan svetsa och blästra så du kan verkligen vara nyttig i föreningen ! Har skickat in ansökan nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 Väntar på färjan till Bornholm. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 Väntar på färjan till Bornholm. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 Trångt ombord på färjan, hoppas att markisen klarar sig utan skador. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 10, 2022 Dela Inlagd Juni 10, 2022 När man jobbar med mat så blir en saluhall lite som ett besök i Vatikanen för en katolik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu