ThailandNovise Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Boa52: Trodde det var slut med mat i den här tråden, flyttades till Vad åt ni idag. Är inte det rätt eller hur Ja, herr Forumpolis, yes sir. Ändrades Juni 4, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Trodde det var slut med mat i den här tråden, flyttades till Vad åt ni idag. Är inte det rätt eller hur idi*t! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Precis nyss, skrev ellim63: idi*t! Men snälla det finns ett forum för mat lägg in det där så dom som bara gillar läsa om mat kan kolla. Det måste finnas andra saker en människa gör på dagen än laga och äta mat och det är väl tur då skulle alla väga 130 kilo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 10 minuter sedan, skrev Boa52: Men snälla det finns ett forum för mat lägg in det där så dom som bara gillar läsa om mat kan kolla. Det måste finnas andra saker en människa gör på dagen än laga och äta mat och det är väl tur då skulle alla väga 130 kilo Att du lägger in en massa korkade helt oväsentliga inlägg i olika trådar tycker du är ok, eller? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 15 minuter sedan, skrev Boa52: Men snälla det finns ett forum för mat lägg in det där så dom som bara gillar läsa om mat kan kolla. Det måste finnas andra saker en människa gör på dagen än laga och äta mat och det är väl tur då skulle alla väga 130 kilo Du får starta en egen tråd för korkade inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 1 timme sedan, skrev Benriach: Glor på lite båtar o annat... Orkarade inte längre en närbild på en Svennebåt. Ligger i Norra Mälarstrand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 2 minuter sedan, skrev 65Selander: Orkarade inte längre en närbild på en Svennebåt. Ligger i Norra Mälarstrand Minjaktfartyg av Koster-klass Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Att du lägger in en massa korkade helt oväsentliga inlägg i olika trådar tycker du är ok, eller? Det är ju bara din åsikt eller hur, Det inlägget var väl inte oväsentligt men jag trampar på vissa tår. Ni är ett gäng som håller ihop och om nån har nån annan åsikt så får den skit Varför inte skriva i rätt tåd,Ok jag har också gjort fel men inte alltid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 9 minuter sedan, skrev Boa52: Det är ju bara din åsikt eller hur, Det inlägget var väl inte oväsentligt men jag trampar på vissa tår. Ni är ett gäng som håller ihop och om nån har nån annan åsikt så får den skit Varför inte skriva i rätt tåd,Ok jag har också gjort fel men inte alltid Du får försöka läsa mitt inlägg en gång till! Tzatzikin som jag gjorde har du ingen aning om jag skulle äta, den kanske brevbäraren skulle få! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 20 minuter sedan, skrev Boa52: Det är ju bara din åsikt eller hur, Det inlägget var väl inte oväsentligt men jag trampar på vissa tår. Ni är ett gäng som håller ihop och om nån har nån annan åsikt så får den skit Varför inte skriva i rätt tåd,Ok jag har också gjort fel men inte alltid Att gnälla/påpeka vilken typ av bilder andra lägger in i olika trådar är bara onödigt och tillför inget till forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 2 minuter sedan, skrev ellim63: Du får försöka läsa mitt inlägg en gång till! Tzatzikin som jag gjorde har du ingen aning om jag skulle äta, den kanske brevbäraren skulle få! Stackars brevbärare Ha Ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 2 minuter sedan, skrev ellim63: Du får försöka läsa mitt inlägg en gång till! Tzatzikin som jag gjorde har du ingen aning om jag skulle äta, den kanske brevbäraren skulle få! Tyckte frun att brevbäraren hade gjort sig förtjänt av Tzatziki 🤔 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 36 minuter sedan, skrev Boa52: Stackars brevbärare Ha Ha idi*t! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Minjaktfartyg av Koster-klass HMS Ven Ändrades Juni 4, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 (ändrad) Ändrades Juni 4, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Fnulade lite på att knala in till stan och fota skepp… Men som landkrabba och icke båtintresserad skiter jag i det. så jag bjussar på en bild från det Stockholmska grodhavet (vet att Västkustfolk envist påstår att det är Östersjön). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Här lite hästkrafter från USA i Värtan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 I'm on a road to nowere... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 barnvakt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Lilla snigel akta dig, annars tar Köttis dig.. 🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 2 timmar sedan, skrev Rillex: Fnulade lite på att knala in till stan och fota skepp… Men som landkrabba och icke båtintresserad skiter jag i det. så jag bjussar på en bild från det Stockholmska grodhavet (vet att Västkustfolk envist påstår att det är Östersjön). Finns ingen Satan i gatan emoie. , grym bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Funderar om man skall äta en liten Pizza enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 25 minuter sedan, skrev Enis: Funderar om man skall äta en liten Pizza enis Stabil frukost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Jobbar lite, men du kan vara lugn Boa för jag sitter still🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Byloppis i Nogersund i Blekinge. Nära där Mjällby spelar. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu