Kenneth4618 Inlagd Maj 29, 2022 Dela Inlagd Maj 29, 2022 Snart dags. "Gratis" är gott 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 29, 2022 Dela Inlagd Maj 29, 2022 (ändrad) Är det detta som kallas bulkhead? I så fall gillar jag det, tror jag😉 Ändrades Maj 29, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 On 2022-05-29 at 00:08, skrev M33: Hälsa honom att jag tycker det är det sämsta Pullman jag bott på 😝Checkade ut i förtid senast. Makalöst dålig service och slitna rum, så de har en del att jobba med. Fick inte ens något svar på min feedback tror jag. Vilket Pullman är så dåligt, det finns flera i Thailand men jag har inte sett vilket som avses här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 12 minuter sedan, skrev lasseiudon: Vilket Pullman är så dåligt, det finns flera i Thailand men jag har inte sett vilket som avses här. Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 fick order av frugan och slänga ett gäng av mina T-shirts. Vilket slöseri, nått år till kunde de ju hänga med 🤪 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 5 minuter sedan, skrev Enis: fick order av frugan och slänga ett gäng av mina T-shirts. Vilket slöseri, nått år till kunde de ju hänga med 🤪 enis Har just råkat ut för nåt liknande. Frugan har snott tre-fyra av mina favoriter och använt som städtrasor. Men som en kamrat sade, så länge de är i ett stycke så fungerar de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 8 minuter sedan, skrev Enis: fick order av frugan och slänga ett gäng av mina T-shirts. Vilket slöseri, nått år till kunde de ju hänga med 🤪 enis Weet t shirt tävling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: fick order av frugan och slänga ett gäng av mina T-shirts. Vilket slöseri, nått år till kunde de ju hänga med 🤪 enis Hon delade den i två delar så att jag inte skulle sno den tillbaka Helgerån Knappt ingådd ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 Dags för handpåläggning i drömfabriken i norduppland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 31, 2022 Dela Inlagd Maj 31, 2022 I det här vädret kan man lika gärna byta en motor till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 On 2022-05-29 at 14:57, skrev Kenneth4618: Rätt lungt på Suvan just nu. Får inte checka in före 21. Planet som går 21:15 är visst överbokad så det var ett jäkla surr vid incheckningen 🙂 Tvärtom på Amsterdams flygplats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 Tillbaka till vardagen igen 😃 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tillbaka till vardagen igen 😃 ska hon sälja alla varor hon tog hem. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 Precis nyss, skrev Enis: ska hon sälja alla varor hon tog hem. enis Nu är det godistillverkning till helgen, du trodde väll inte att hon skulle sitta still bara för att hon är hemma igen😄 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Nu är det godistillverkning till helgen, du trodde väll inte att hon skulle sitta still bara för att hon är hemma igen😄 Vad gör du då sitter still, skulle tro det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 13 minuter sedan, skrev Boa52: Vad gör du då sitter still, skulle tro det Jobbar 6 tim i veckan och det räcker för mig 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 2, 2022 Dela Inlagd Juni 2, 2022 Medarbetardag med jobbet på Bosön Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 2, 2022 Dela Inlagd Juni 2, 2022 (ändrad) Sådärja! En vecka avslutad på Mallis. Trevligt och fint. En bekant hade öppnat ett Thaipang med riktigt god mat. Kan starkt rekommenderas. Det vart en del festande, badande och lite sightseeing på ön med den lokala Thailändska befolkningen. En automat med både det ena och andra. Ändrades Juni 2, 2022 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 2, 2022 Dela Inlagd Juni 2, 2022 Så var det dags att hämta ut en ny kärra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 Mekat till en tzatziki så till och med Erdogan skulle bli avundsjuk.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 Smaskar eller sörplar ostron från Bretagne Ruggigt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Super mig igenom Marathon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Glor på lite båtar o annat... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 20 timmar sedan, skrev ellim63: Mekat till en tzatziki så till och med Erdogan skulle bli avundsjuk.. 😄 Trodde det var slut med mat i den här tråden, flyttades till Vad åt ni idag. Är inte det rätt eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu