frogfish Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Tar en liten paus🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 41 minuter sedan, skrev frogfish: Tar en liten paus🐸 Vad fint du bor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Kökstjänst en stund.. Och vattnat blomster.. Nu blir det en kall på uteplatsen.. Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Fixat spelpengar till elitlopps helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Går ihop sig... 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 På väg till italien på 50årsfest. Efter att äntligen fått i sig någon mat på den underbara flygplatsen arlanda bestående av två french hot dogs i ett slemmigt bröd dränkta i fransk dressing.. Hade vi stått kvar i kön till max så hade vi nog varit kvar där än.. . Väl på planet skyndade jag mig att suga i mig två iskalla för hyrbilen den får bror ratta😀😀 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Här går man till Tigern,då dyker denna man upp. Och dotter,har du pengar?😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Sitter och väntar på efterskalv här i Manila 😲 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 9 timmar sedan, skrev audirs2: Här går man till Tigern,då dyker denna man upp. Och dotter,har du pengar?😆 snälla,säg till dottern att slopa lösfransarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 2 timmar sedan, skrev jlh66: snälla,säg till dottern att slopa lösfransarna Det blir svårt det, alla småbrudar har ju det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 Mekat till saltgurka i påse.. Nu en sipp rosé på uteplatsen.. Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Pyttipanna, nu med potatis😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Lyssnar på ishockey “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Lyssnar på ishockey Varför tittar du inte, finns fulstream utan registrera sig. Prova hesgoal. Com Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 1 minut sedan, skrev Stoneys: Varför tittar du inte, finns fulstream utan registrera sig. Prova hesgoal. Com http://www.hesgoal.com Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Precis nyss, skrev Stoneys: Varför tittar du inte, finns fulstream utan registrera sig. Prova hesgoal. Com Lyssnar hellre för då kan jag göra annat under tiden 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Dottern i Gävle över dagen Då tog vi en lunch på Basta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Första ölen i byn. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Kör ett pass i drömfabriken Degen ska in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Åh, så vackert det blir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 3 timmar sedan, skrev rolba: Kör ett pass i drömfabriken Degen ska in Är du å hälsar på hos mig igen? 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Precis nyss, skrev Uppiz: Är du å hälsar på hos mig igen? 🙃 Du kunde väl städat innan du fick finbesök 😄 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Första ölen i byn. Antagligen inte den sista.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Dags för skatteåterbäring... Drar upp till Stockholm för att välkomna @Fritz hem till värmen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu