Kötthandlarn Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Nej. Vi bor kvar och jobbar ända fram till nya ägaren får tillträde vilket vi räknar med blir i slutet av augusti/början av september om allt går enligt planerna. Huset i Skåne är fullt möblerat och klart så det mesta är redan nerkört. Har skaffat en massa möbler bara för visningarna och fotograferingen så det inte är en massa tomma ytor i huset när vi säljer det för det är inget lockande för spekulanter Det är ute på Hemnet nu sedan i förrgår Oki, jag önskar er all lycka i er kommande framtid med flytt till Skåne och vinterhalvåret i Thailand...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 5 minuter sedan, skrev Boa52: Inte bara jag men du får ha din åsikt om otrevlighetsstämpel, din åsikt Nu lägger jag ned det här snacket, fel tråd, ha det gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 3 timmar sedan, skrev Boa52: Det är väl inte din dill eller fikat på uteplatsen utan dina många inlägg om mat,mat bilder, bilder om mat i en tråd vad har du gjort idag. Har man bara intresset mat finns det trådar för det. Nu får jag väl på skallen, du och din fru är ganska stora vore det inte bättre med en annan hobby, Sorry Jag tycker inte att du skall vara näsvis och snacka om storlek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 6 timmar sedan, skrev Boa52: Det är väl inte din dill eller fikat på uteplatsen utan dina många inlägg om mat,mat bilder, bilder om mat i en tråd vad har du gjort idag. Har man bara intresset mat finns det trådar för det. Nu får jag väl på skallen, du och din fru är ganska stora vore det inte bättre med en annan hobby, Sorry Jag har för mej att det finns en "Gnälltråd" också! Annars kan jag rekommendera tråden "Skitsaker jag irriterar mej på" den borde funka fint för dina trista inlägg... Klicka här: https://www.maipenrai.se/forum/topic/28291-skitsaker-som-jag-irriterar-mig-på/#comments Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Önskat att det var en flygbild med gott om benutrymme...🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 18 timmar sedan, skrev Issanbonde: 13.840 baht den 24/5. Bokade i onsdags med thai 😎 Var till och med billigare än så när jag började kolla för en månad sedan. Tanken har dock hela tiden varit att åka med Qatar, men nu dök det upp ett erbjudande om skjuts hem till dörren vid tidpunkten för thais landning. Har en innestående biljett hos Qatar som gäller till 22/11 så den ska förhoppningsvis kunna utnyttjas ändå. 17 timmar sedan, skrev apknug: Bokade du enkel Phuket till Sverige då? Hur mycket dyrare var ToR? Min uppfattning är att enkel från Thailand är rätt prisvärd jmf med ToR ändå. Jupp, enkel. Kolladr aldrig t.o.r men det verkar inte vara lika illa som för några år sedan. Men valet var enkelt eftersom jag inte räknar med att flyga med dem till hösten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Besöket lokala hälsocentralen där får man hålla hårt i förhuden så den inte åker puts väck enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Biltema “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Vet inte var man törs posta längre Tråkigt att alla barer är stängda här p.g.a valet så man får köra en balkongfylla med sina närmast sörjande vänner men till det positiva fick jag köpa öl och sprit men inte flapparna. Thailand stänger väl kranarna för alla såna här dagar. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 första koppen kaffe på kontoret på två år och två månader enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 Sitter och funderar på om jag ska bli full idag 😄👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 Lite sanning i detta 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 10 minuter sedan, skrev pust: Sitter och funderar på om jag ska bli full idag 😄👌 Det går att ha roligt utan alkohol, men varför chansa 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 1 timme sedan, skrev pust: Sitter och funderar på om jag ska bli full idag 😄👌 Frågan är väl inte om... Utan när! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 kokar grissvål enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 8 timmar sedan, skrev Enis: första koppen kaffe på kontoret på två år och två månader enis Hoppas maskinen var rengjord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 (ändrad) Är ute och åker båt igen. Resan tar 1.5tim så länge klarar tydligen inte flapparna sitta för sovavdelningen var det rusning till. Själv valde jag övre våningen aningen svalare här 32° only 🌞 Sen en fråga till sjöbusarna på MPR, vad är det här ser ut som att flapparna har sålt det som skulle vara här.. Glömde posta dagens crew. //Broskan Ändrades Maj 11, 2022 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 1 timme sedan, skrev Broskan: Är ute och åker båt igen. Resan tar 1.5tim så länge klarar tydligen inte flapparna sitta för sovavdelningen var det rusning till. Själv valde jag övre våningen aningen svalare här 32° only 🌞 Sen en fråga till sjöbusarna på MPR, vad är det här ser ut som att flapparna har sålt det som skulle vara här.. Glömde posta dagens crew. //Broskan Det är där livflottarna skulle ligga och kunna rullas ner i vattnet om man fäller spärrarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 Frugan ville ha lådor för knivarna jag gjort till henne men jag gjorde en till båda tycker det vart bäst, provar på ett nytt sätt att göra lådan ingen sinkning den här gången, kollar igen att lådan inte blir för liten till två knivar, fäller in ett annat träslag i limskarven, det ser bra ut bryter av teak mönstret, limmat locket och dekorerar locket med ett hjärta, allt limmat och slipat nu ska hjärtat färgas, gjorde en radiefräsning på locket nu ska det fästas gångjärn och locklås sen är den färdig, lådan färdig knivarna gjorde jag när vi bodde i Sverige 2014 och 2018 men på den tiden gjorde jag sällan några lådor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 Dags att plocka blad från thaibasilika och snoppa chili, Slit o släp.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 Efter fiaskot 200kg bänkpress tröstade jag med det i marklyft istället //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 Skapar ett värdelöst inlägg på MPR 😝 Utanför lägenhetsdörren på Loftgången vår skithiss, som stänger sig blixtsnabbt när man vill att den skall stå öppen och stänger sig aldrig när man har bråttom En tjejtoa selfie äntligen rasslat ner på bottenplan ut mot gatan skall vi gå för ingen surmupp skall gnälla va har nu detta med Thailand att göra???? så titta noga, en Thaidam på cykel jobbig resa framme vid både jobb och vattenhål enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 Idag har mitt efternamn ändrat till min frus Chankhong allt för att det blir lättare med kontakterna med myndigheterna här i Thailand nu återstår det ändring av pass, körkort, banker och en massa till men med hjälp av dator så ska det gå skapligt tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 7 minuter sedan, skrev Tapani: Idag har mitt efternamn ändrat till min frus Chankhong allt för att det blir lättare med kontakterna med myndigheterna här i Thailand nu återstår det ändring av pass, körkort, banker och en massa till men med hjälp av dator så ska det gå skapligt tror jag. Siktar du på Thailändskt medborgarskap? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 3 minuter sedan, skrev Mankan: Siktar du på Thailändskt medborgarskap? Haha nej varför skulle jag göra det fast jag skulle ha ekonomi för det så skulle det inte vara aktuellt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu