Alarik Inlagd Maj 6, 2022 Dela Inlagd Maj 6, 2022 2 timmar sedan, skrev B747: Om Boa skulle gå in i vedboen skulle sågbocken gå ut...... Gammalt Djungel Västerbottensordspråk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 6, 2022 Dela Inlagd Maj 6, 2022 4 timmar sedan, skrev audirs2: Men om man blir för mätt då? Protesterar du så får du en 2:a i bedömningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 3 timmar sedan, skrev Alarik: Protesterar du så får du en 2:a i bedömningen Skönt att någon tagit över stafettpinnen från Acarls, du har ju dessutom tagit steget från bilder till youtube. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 15 timmar sedan, skrev Boa52: Har hört att du är en trevlig gubbe, en tanke bara varför måste du lägga in mat bilder här. Det finns ett forom som handlar om mat. håll dej där För en gångs skull håller jag med Boa n, ska det vara så svårt att lägga in maträtterna i rätt tråd ? eller är det förståndet som ramlat ur ?????? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Strunta i surkarten @ellim63. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 (ändrad) Gnälla på andras bilder går bra, men att lägga in några själva verkar vara jäkligt svårt. De får starta Muntergökarnas Riksförbund Ändrades Maj 7, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 1 timme sedan, skrev husse: För en gångs skull håller jag med Boa n, ska det vara så svårt att lägga in maträtterna i rätt tråd ? eller är det förståndet som ramlat ur ?????? Vad är det för fel på dig? Du ger dig på en av dom trevligaste och enligt mig jordnära personerna på detta forum. Om du är bitter och arg så ta det direkt med den det berör? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 (ändrad) Studiebesök hos Stallhagens bryggeri på Åland. Men lördag och produktionen står still. Ändrades Maj 7, 2022 av NiceBeaver Stavfel "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 1 timme sedan, skrev jlh66: Vad är det för fel på dig? Du ger dig på en av dom trevligaste och enligt mig jordnära personerna på detta forum. Om du är bitter och arg så ta det direkt med den det berör? Det var jag som starta detta, Vi har olika forum som vi skriver i. Det skulle vara fel i min del att lägga in bil foton i vad äter du i dag... Vad gör du just nu tänker jag inte på mat lagning Vissa gör ju det bara för det är det enda dom gör. Är det inte en vikt tråd här.Gå in där HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 2 timmar sedan, skrev jlh66: Vad är det för fel på dig? Du ger dig på en av dom trevligaste och enligt mig jordnära personerna på detta forum. Om du är bitter och arg så ta det direkt med den det berör? Alla kan ju inte gilla alla, tyvärr!🤒 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Så om jag grillar nu lägger jag upp bild på grillen bara. Sen fottar jag vad jag grillar samt lägger upp det på mattråden???? Trippelhuvvvva🤯🤯 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 1 minut sedan, skrev Issanbonde: Så om jag grillar nu lägger jag upp bild på grillen bara. Sen fottar jag vad jag grillar samt lägger upp det på mattråden???? Trippelhuvvvva🤯🤯 Smart, en som har nåt i huvve 🤪 ' Nejdå, jag gillar Mille och Pin som vänner men när det läggs ut samma maträtt 3 ggr på facebok och flera ggr här på MPR då har det gått för långt, och vi har diskuterat detta, så det är klart men sen har det blivit en fluga att fortsätta lägga ut på fel ställen, allt för att förstöra på mpr. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Precis nyss, skrev husse: Smart, en som har nåt i huvve 🤪 ' Nejdå, jag gillar Mille och Pin som vänner men när det läggs ut samma maträtt 3 ggr på facebok och flera ggr här på MPR då har det gått för långt, och vi har diskuterat detta, så det är klart men sen har det blivit en fluga att fortsätta lägga ut på fel ställen, allt för att förstöra på mpr. Husse glöm ej att lägga ut dunken på vad dricker du!🍺🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 1 minut sedan, skrev Issanbonde: Husse glöm ej att lägga ut dunken på vad dricker du!🍺🍺 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 36 minuter sedan, skrev Boa52: Det var jag som starta detta, Vi har olika forum som vi skriver i. Det skulle vara fel i min del att lägga in bil foton i vad äter du i dag... Vad gör du just nu tänker jag inte på mat lagning Vissa gör ju det bara för det är det enda dom gör. Är det inte en vikt tråd här.Gå in där HUVA Vad har du gjort idag då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 3 timmar sedan, skrev berlitz: Vad har du gjort idag då? Jag har räffsat gräsmattan, 6 kjärr på en liten yta , har tallskog runt huset Sen har jag startat 2 eu mopeder en 4 hjuling och en vanlig. Batteierna till dom är värdelösa, även om jag laddar dom 2 - 3 på vintern, slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 5 timmar sedan, skrev Boa52: Det var jag som starta detta, Vi har olika forum som vi skriver i. Det skulle vara fel i min del att lägga in bil foton i vad äter du i dag... Vad gör du just nu tänker jag inte på mat lagning Vissa gör ju det bara för det är det enda dom gör. Är det inte en vikt tråd här.Gå in där HUVA Äntligen någon som fattar! Boa ring mig, vi kan nog reda upp fjollerierna med poatatismos och skit. Vi skall ha trådar med trimmade moppar och snus!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 18 timmar sedan, skrev Alarik: Gammalt Djungel Västerbottensordspråk. Korrekt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Nu börjar det ordna till sig.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2022 Dela Inlagd Maj 7, 2022 Vodka/lime och mysbyxor till Clark. Blir det vackrare? Tror inte det. Ett magiskt ögonblick, för er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 7 timmar sedan, skrev M33: Blir det vackrare? För helvete! Det där var allt en överjävligt ful kabeldragning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 3 timmar sedan, skrev Fantomen: För helvete! Det där var allt en överjävligt ful kabeldragning! Jag har gjort den själv! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 Softar lite på sjukan. Om ni är högerhänta och någon dag funderar på att operera en axel så välj inte högeraxeln, det är ett helvete att spela Candy Crush för att inte tala om att torka sig i röven med vänsterhanden. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 19 timmar sedan, skrev Boa52: Det var jag som starta detta, Vi har olika forum som vi skriver i. Det skulle vara fel i min del att lägga in bil foton i vad äter du i dag... Vad gör du just nu tänker jag inte på mat lagning Vissa gör ju det bara för det är det enda dom gör. Är det inte en vikt tråd här.Gå in där HUVA God morgon MR Fyrkant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 19 timmar sedan, skrev husse: Smart, en som har nåt i huvve 🤪 ' Nejdå, jag gillar Mille och Pin som vänner men när det läggs ut samma maträtt 3 ggr på facebok och flera ggr här på MPR då har det gått för långt, och vi har diskuterat detta, så det är klart men sen har det blivit en fluga att fortsätta lägga ut på fel ställen, allt för att förstöra på mpr. Bara nyfiken på en sak? Vad exakt är det som får dig att tro att Mille och Pin vill vara vän med dig när du spyr galla på dom såhär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu