Tong jai Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 17 timmar sedan, skrev ellim63: Fick bli en sipp nervlugnande när man slaktade kossan.. Allt förberett! 🙏 Karl-Johansvamp och lök får sig en omgång i stekpannan.. Skönt med en fläkt när man sliter i sitt anletes svett.. 😜 Southern comfort, det var inte igår man inmundigade den ädla drycken.👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 1 timme sedan, skrev Tong jai: Southern comfort, det var inte igår man inmundigade den ädla drycken.👍 Southern comfort med en skvätt "Rosés Lime" samt fylla upp glaset med cranberry juice och mycket is, ger en s.k. Scarlet O'hara och är oerhört gött och läskande en varm sommardag....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 En sista GT i Asien, på ett par månader gissar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 Nära nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 Söndagsmiddag på G.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Dags för en tripp till stranden. Och trots att vi ska till en restaurang, så kom vi ungefär 1 km innan det skulle stannas. "Hungry" var förklaringen. Så nu står vi här och väntar på kycklinggrillning mm. WTF...🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 59 minuter sedan, skrev frogfish: Dags för en tripp till stranden. Och trots att vi ska till en restaurang, så kom vi ungefär 1 km innan det skulle stannas. "Hungry" var förklaringen. Så nu står vi här och väntar på kycklinggrillning mm. WTF...🐸 Tankstopp. Taxin måste ju givetvis tanka. Ok, toalett nån? Nä, ingen. Men PRECIS när vi ska åka kommer döttrarna på att de ska handla på Amazon... Jag hatar Amazon, en kaffe tar 20 min där. Vafan. Får se om det blir nån beach...🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Tydligen är det lottdragning idag, och då blir det alltid intressant. Innan dragning så samlar frugan in lotter, både de hon och jag köpt, vi spelar ju tillsammans. Men då händer det, tydligen är det vinst på en lott frun köpt, och har givetvis HON vunnit, inget jag ska bry mig om. Jaja, vi får väl se vad som händer när jag kliver ur taxin utan att betala, och fort går in genom dörren. Som nam na🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Ny variant av check bin🐵 När det var dags att dra räknades vad som var i bunken🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 En belöning för dagen promenad 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Hemresa från Köpenhamn 😳 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 2 timmar sedan, skrev pust: En belöning för dagen promenad 😁 Varje punkt är ett vätskestopp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Testade 200kg idag kom halvvägs blir till att träna mer I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Blir lite firad av sambon…. Åsså har hon skaffat en ny Buddha…… oh my buddha…. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 On 2022-04-30 at 18:52, skrev Rillex: Jag ställer ovillkorligen upp. Behöver ingen förklaring skicka mig till Mars, Uranus eller något. 😉 Har redan givit min kropp till science fiction. Ja Ur-anus kanske e nått? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Blir lite firad av sambon…. Åsså har hon skaffat en ny Buddha…… oh my buddha…. 😁 Nä men ojj va "nuttiga" då! 😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 16 timmar sedan, skrev pust: En belöning för dagen promenad 😁 Så här slutade det 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Drar några "borrar" i Jomtien. Förvånansvärt kul i värmen🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 4, 2022 Dela Inlagd Maj 4, 2022 Flyr kylan i Isaan…. Naturligtvis lite mat på vägen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 4, 2022 Dela Inlagd Maj 4, 2022 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Flyr kylan i Isaan…. Naturligtvis lite mat på vägen. Bara lugn, solen är på väg mot ert håll. Stod i zenit här för ett par dagar sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Maj 4, 2022 Dela Inlagd Maj 4, 2022 (ändrad) Ska ut på en liten turné. Nu tåget rakt västerut till Helsingborg. Först träffa en annan forummedlem och ikväll konsert med Manfred Mann's Earth Band. @Arnold Layne Nu får du leta fram något lämpligt att lyssna på. Ändrades Maj 4, 2022 av NiceBeaver Glömde en sak "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2022 Dela Inlagd Maj 4, 2022 Pysslar i köket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 4, 2022 Dela Inlagd Maj 4, 2022 1 timme sedan, skrev NiceBeaver: Ska ut på en liten turné. Nu tåget rakt västerut till Helsingborg. Först träffa en annan forummedlem och ikväll konsert med Manfred Mann's Earth Band. @Arnold Layne Nu får du leta fram något lämpligt att lyssna på. Angel Station och Nightingale And Bombers blir kanoners 😀 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 4, 2022 Dela Inlagd Maj 4, 2022 36 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Pysslar i köket Om du hade vart i Finland så då hade du pysslat i "söket"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu