Tong jai Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 Grillar lite och suger på en kall i solen, kallt som fan i luften dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 33 minuter sedan, skrev Tong jai: Grillar lite och suger på en kall i solen, kallt som fan i luften dock. En DAB, det var länge sen! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 1 minut sedan, skrev ellim63: En DAB, det var länge sen! 👍 DAB är ett säkert kort när det gäller standard lager👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 20 minuter sedan, skrev Tong jai: DAB är ett säkert kort när det gäller standard lager👍 Ordentlig beska har jag för mig!? 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 1 timme sedan, skrev ellim63: Vem utav er är det som bara får en räka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 7 timmar sedan, skrev audirs2: Julgran och midsommargran,,,,ok! Nyligen var det påskbelysning också..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 7 timmar sedan, skrev audirs2: Julgran och midsommargran,,,,ok! 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nyligen var det påskbelysning också..... Ja va fan är ju endå lika mat vid varje tillfälle "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 1 timme sedan, skrev Tong jai: Grillar lite och suger på en kall i solen, kallt som fan i luften dock. En 625:a Bra med plats på den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 24, 2022 Dela Inlagd April 24, 2022 44 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nyligen var det påskbelysning också..... Det heter julskinka på julen och helgskinka resten av året. Det är precis samma sak med julbelysning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 25, 2022 Dela Inlagd April 25, 2022 10 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: En 625:a Bra med plats på den Än så länge den bästa grill jag ägt, mycket nöjd med den.👍👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd April 25, 2022 Dela Inlagd April 25, 2022 On 2022-04-24 at 08:27, skrev UglyFarang: När du skrev att kaffet numera endast hade 400g i förpackningarna så var jag tvungen att gå ut i köket och kolla i skåpet om jag hade blivit blåst. Finns fortfarande 500 gr. Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25, 2022 Dela Inlagd April 25, 2022 Solen går ner så nu kan vi börja öla pool Jädra autocorekt, jag menar spela pool😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd April 25, 2022 Dela Inlagd April 25, 2022 1 minut sedan, skrev rolba: Solen går ner så nu kan vi börja öla pool Jädra autocorekt, jag menar spela pool😜 Poola ölen 🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 25, 2022 Dela Inlagd April 25, 2022 11 timmar sedan, skrev norris55: Finns fortfarande 500 gr. Är det drickbart? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2022 Dela Inlagd April 25, 2022 Trodde att lampan i arbetsrummet började sjunga på sista versen då ljuset började vibrera pulsera sjukt obehagligt då då det vibrerande synfältet fortsätter följa med mig från rum till rum Dags att lägga in sig… eller sova på saken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 Kämpar i loungen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 13 timmar sedan, skrev Enis: Trodde att lampan i arbetsrummet började sjunga på sista versen då ljuset började vibrera pulsera sjukt obehagligt då då det vibrerande synfältet fortsätter följa med mig från rum till rum Dags att lägga in sig… eller sova på saken enis inte gravid i alla fall enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 (ändrad) Testar Damians nya ställe, The deck bkk. Kan bli bra när de trimmat in det. Soi 20 på sukhumvit Ändrades April 26, 2022 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 frugan och jag har olika synsätt på på hur Takbaren skall användas enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 15 minuter sedan, skrev Enis: frugan och jag har olika synsätt på på hur Takbaren skall användas enis Sitter ni och bevakar detta med tanke på alla jefla måsar mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 32 minuter sedan, skrev Enis: frugan och jag har olika synsätt på på hur Takbaren skall användas enis Otur 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 17 minuter sedan, skrev 65Selander: Sitter ni och bevakar detta med tanke på alla jefla måsar mm. Vi har ett måspar på andra taket som sköter bevakningen åt oss då de bevakar sitt bo och jagar bort alla inkräktare i form av skator, kråkor och andra måsar. 😉🙃 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 26, 2022 Dela Inlagd April 26, 2022 Verkar ligga bra till. Andra gången jag får ett sådant underlägg på Dilligaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 27, 2022 Dela Inlagd April 27, 2022 15 timmar sedan, skrev Enis: frugan och jag har olika synsätt på på hur Takbaren skall användas enis För helvete akta er för fåglarna. Frugan lade ut 2kg uppskuret fläskkött på balkongen. Efter en stud när hon tittade ut var köttet borta och några mätta fiskmåsar såg gravida ut. Glasade in balkongen efter det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 27, 2022 Dela Inlagd April 27, 2022 Hmm, en kondom med säkerhetsbälte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu