Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Till darlingen förstås så det kan bli nåt Thai käk

Har du fått några stänkare idag Clirre?Du är på spammar humör verkar det som. :)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan för huset i Lunden .ha ha .Du kunde väl ändå ta na till polisvakten å visa vilket trevligt ställe vi har våra V träffar på.Men ok det är la 3 veckor till löning så det gäller å hålla i hölstret å inte va så stollig som jag .Snål valp 

Trevlig afton

Slottskogen har hon sett till leda, bekvämt att sitta i en dunge

när lägenheten.. Tycker vi båda två då..och en bussresa har jag nog ekonomi

till vilken dag i månaden som helst :-)

Perfekt när grabben vill kolla gladiatorerna om en stund

och nära till kylen med svenska gubbar och vispgrädde.

Kul o se dig fräsch o pigg igen gubben, kämpa på nu.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vart har du fått Skelleftehamn ifrån clirre ???  ???

Visste ju inte var du bodde ville bara reta dig lite Där parkerade jag min bil i sjökaptenens garage när jag låg på isbrytaren Tor 69 sen åkte jag och chefen Kommendörkapten av första graden som det hette då och drog upp till vara darlingar i Luleå.Så jag tänkte reta dig med det öde stället  :crazy:

 

Måste få tillägga Jag skulle ju hämta Gösta tidigt på måndag morgon men han kom ju inte så efter en halvtimme gick jag upp och knackade på OK Alfredsson jag kommer strax ( han låg i sängen det vart älskarinnan som öppna så jag såg nog he he

Sen kommer vi ner försenade till Skellefteå hamn och parkerade bilen i hamn kaptens garage .Vi kommer gående båten ligger ju startklar Försten (Kapten) och stridis stod på bryggvingen och blängde likaså de värn pliktiga .ha ha ha.va de garva

( ds jag jobbade i officersmässen herre gud secka story den tiden va)  

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt Junior... Men ändå: Önskar att ni varit här... Nåja vi syns ju i Augusti .

Hoppas jag, och taxi erbjudandet står kvar..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Visste ju inte var du bodde ville bara reta dig lite Där parkerade jag min bil i sjökaptenens garage när jag låg på isbrytaren Tor 69 sen åkte jag och chefen Kommendörkapten av första graden som det hette då och drog upp till vara darlingar i Luleå.Så jag tänkte reta dig med det öde stället  :crazy:

No problem clirre :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bilden

Vilken tungviktare

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha en go kväll kompis.SKÅL TAMEJFAN. :thumbsup:

Detsamma renknullarn hahaha

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

tack! :crazy:

Från landvetter då gubben :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fan vad fräsch du ser ut nu gubben..KUL!

Helt rätt o skippa uteliggar skägget du låg inne med.

Trevlig helg /Lp

samma jag för ska börja göra som mackan snart.(Får ju gå med stavarna runt området först) men sen har vi ju ett gym på jobbet som är gratis för mig får ju börja på rullbandet och köra 5 kilos vikter.Har vart där för ex antal år sen nu går pensionärerna där runt 7 snåret som jag känt i många år 

jäkla va biffig jag va på den tiden.Men det går nog inte och få tillbaka.Sen blir det en sauna å lite köt så livet leker :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nils Andersson

Måste kännas mycket skönare för dig, Roligare och läsa vad du skriver nu. Kämpa på Clirre

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har du fått några stänkare idag Clirre?Du är på spammar humör verkar det som. :)

Nix kör bara me 3.5 or

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bilden

 

Fan trodde det var knasen som lagt på sig ha ha jäklar va lika de är  :thumbsup:  :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix kör bara me 3.5 or

Bra så.Men för mig är det för blekt.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan trodde det var knasen som lagt på sig ha ha jäklar va lika de är  :thumbsup:  :crazy:

Det har du rätt i.Jag trodde också att det var Knasen.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hahaha det slipper jag gärna, räcker att man får fundera på

picken till vänster eller höger. Blur jobbigt när Hp:blir inblandad i det med..

Lillpitten vilket öra ha ha 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan trodde det var knasen som lagt på sig ha ha jäklar va lika de är  :thumbsup:  :crazy:

 

 

 

 

Det är mannen som åt upp knasen (och ett par till förmodligen)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Eller Fun Light ;)

Fjollor  :crazy:  :ahh:

Det är såna här kvällar jag älskar garvar stup i kvarten .Nu är snart dassrullen slut pga all rengöring av skärmen

ha en bra kväll mackan så får vi mäta våra muskler i slutet på november :crazy:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix kör bara me 3.5 or

Du måste tänka att 3,5 också innehåller alkohol.Man kan inte lura sig själv med det

Många 3,5 blir en hel del alkohol

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är mannen som åt upp knasen (och ett par till förmodligen)

Det är bäst att man vaktar sin lilla makarontask då. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du måste tänka att 3,5 också innehåller alkohol.Man kan inte lura sig själv med det

Många 3,5 blir en hel del alkohol

 

Lite över 4cl ren sprit i en 50cl nödraket..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

i dag tog vi en utflykt till plantmarknaden i Lindesberg...

 

först blev det fika med en rekorderlig räkmacka!

 

attachicon.gifIMG_3098.JPG

 

o sen handla lite mer blomster till trädgården...

 

attachicon.gifIMG_3079.JPG

 

attachicon.gifIMG_3078.JPG

 

attachicon.gifIMG_3104.JPG

 

attachicon.gifIMG_3103.JPG

 

sen avslutade vi besöket med en god glass från Ängelholm!

 

attachicon.gifIMG_3100.JPG

Hur stor trädgård har ni egentligen. Borde väl vara fullt snart! Men snyggt blir det.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...