Kenneth4618 Inlagd April 20, 2022 Dela Inlagd April 20, 2022 Har varit liiiite flitig idag. Nu en belöning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 20, 2022 Dela Inlagd April 20, 2022 Hoppsan, onsdag nu igen. Free food på McFly's uppskattas på dyra Phuket, @Soengsang😇 dock inte gratis läsk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 On 2022-04-19 at 13:52, skrev frogfish: Provar en ny art, ser ut att funka🐸 Hittade även lämpligt tilltugg🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 Oj, förra var en eftersläntrare... Men har hittat ett bra ställe för en paus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 Flyger hemåt igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 21, 2022 Dela Inlagd April 21, 2022 Vaskar flyget, sömn är värt mer. Thailand finns kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Lunchpaus med utsikt över soien🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Fredagsmys i Chalong Distriktets sista Tiger Light försvann i ett huj. Blev lite andra läskande drycker åxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 14 timmar sedan, skrev M33: Vaskar flyget, sömn är värt mer. Thailand finns kvar. Tja.Vem har inte vaskat flyg....😆 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 19 minuter sedan, skrev B747: Tja.Vem har inte vaskat flyg....😆 Men vafan! Nu är det vår då herrn’ har kommit ut ur sitt ide. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 26 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Men vafan! Nu är det vår då herrn’ har kommit ut ur sitt ide. YES!! Har just vaknat till liv.Känner mig seg efter att ha sovit och varit utan mat i flera månader.Man är en vandrande tom björnfäll. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Sommar däck idag, rejäla sulor utanför 295/35 eller 30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Tur man har utekök och fint väder😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Knallar runt vid Skäralid och Kopparhatten Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 4 timmar sedan, skrev B747: YES!! Har just vaknat till liv.Känner mig seg efter att ha sovit och varit utan mat i flera månader.Man är en vandrande tom björnfäll. Säg som det är: du satt inne ett tag för skatteskojjeri! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 8 minuter sedan, skrev audirs2: Säg som det är: du satt inne ett tag för skatteskojjeri! Ja.Men håll det hemligt 🤣 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Knallar runt vid Skäralid och Kopparhatten Jösses vad vackert.......👍 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 en härlig fredagskväll för sig själv enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Enis: en härlig fredagskväll för sig själv enis Men det är grymt bra tvättmaskiner samt torktumlare ni har i tvättstugan från Miele....... Har likadana hos min hyresvärd.......👍 Och nu insåg jag hur gammal jag har blivit, när jag uppskattar bra tvättmaskiner i tvättstugan..........🤬 Ändrades April 22, 2022 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 En sipp vitt vin i solnedgången med en snus.. Livet är orättvist för en del, men inte för mig just ikväll! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 Mask på! Nu kan man ta sig en bira utan att alla Karens ska gå i taket🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 Här har man det rätt bra ändå. Frugan och dottern gick till gymmet men ingen ska tro att jag bara ligger här och latar mig, det krävs 25 meter bröstsim för att få mig en öl. Inget större drag vid bardisken dock. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 3 minuter sedan, skrev Atom: Här har man det rätt bra ändå. Frugan och dottern gick till gymmet men ingen ska tro att jag bara ligger här och latar mig, det krävs 25 meter bröstsim för att få mig en öl. Inget större drag vid bardisken dock. Kom iväg till HH tillslut, gött! IC är alltid jäkligt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 2 minuter sedan, skrev samet: Kom iväg till HH tillslut, gött! IC är alltid jäkligt bra! Ja, vi fick åka själva men då det inte gick att avboka så känns det dumt att kasta bort. Säkert 90% thailändare vilket gör att man tror att man är själv på hotellet mellan klockan 10 och 16 men sedan smäller det till; skulle tro att det nästan är fullt. Riktigt läckert kvällstid. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 (ändrad) Tar en fika efter att ha kört godisexpressen samt skjutsat ett gäng damer till templet för song kran firande Ändrades April 23, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu