Atom Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 14 timmar sedan, skrev MickeN: Spanar ut från hotell fönstret, väntar på svar av PCR testet i går kväll. Ser ut som du är i min närhet, den där utsikten över byggnationen av BTS längs Srinakarin har jag haft i 3 år nu. 2 timmar sedan, skrev MickeN: Det är Tops som jag tycker har bästa sortimentet Tops har tveklöst bäst ölsortiment men skiljer en del mellan butikerna. Av de jag handlat på så tycker jag Tops (eller Central Foodhall som de numera kallar sig) på Central Bangna är bäst. Tyvärr har så många bra thailändska småbryggerier gett upp senaste året men det är ju inte Tops fel. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Slit o släp, det är inget annat..😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Ska bli någon form av wok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Ja det e dags igen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 27 minuter sedan, skrev apknug: Vafan slutar dina notor på där inne......? Varför tror du att panchisen fortsätter med svetsandet? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 47 minuter sedan, skrev audirs2: Ja det e dags igen! Blir jobbigt för dig om du ska trycka på allihop 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 4 minuter sedan, skrev Peolito: Blir jobbigt för dig om du ska trycka på allihop 😀 Han kör väl femdagarsvecka. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 På G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Värmer bastun, nu ska jag ta en befriande fylla i egen majestät, ibland måste hjärnkontoret spolas rent från allt elände,cancer,död och skit får stiga åt sidan nu för en avslappnande bastu med kalla öl. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 9 timmar sedan, skrev Atom: Ser ut som du är i min närhet, den där utsikten över byggnationen av BTS längs Srinakarin har jag haft i 3 år nu. Tops har tveklöst bäst ölsortiment men skiljer en del mellan butikerna. Av de jag handlat på så tycker jag Tops (eller Central Foodhall som de numera kallar sig) på Central Bangna är bäst. Tyvärr har så många bra thailändska småbryggerier gett upp senaste året men det är ju inte Tops fel. Bodde på Dusit Princess hotell, precis vid Seacon Squere Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 2 timmar sedan, skrev MickeN: Bodde på Dusit Princess hotell, precis vid Seacon Squere Antog att du var däromkring. Jag är ett par kilometer söderut längs Srinakarin Road, precis på gränsen mellan Bangkok och Samutprakan. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 22 minuter sedan, skrev Atom: Antog att du var däromkring. Jag är ett par kilometer söderut längs Srinakarin Road, precis på gränsen mellan Bangkok och Samutprakan. Nu blir det en vecka i BanPhli och efter det till Kanchanaburi. Känns att det är fyra år sen senast i värmen. Jösses vad jag svettas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 17 timmar sedan, skrev Atom: Ser ut som du är i min närhet, den där utsikten över byggnationen av BTS längs Srinakarin har jag haft i 3 år nu. Tops har tveklöst bäst ölsortiment men skiljer en del mellan butikerna. Av de jag handlat på så tycker jag Tops (eller Central Foodhall som de numera kallar sig) på Central Bangna är bäst. Tyvärr har så många bra thailändska småbryggerier gett upp senaste året men det är ju inte Tops fel. Vilken fin bild! Jag sitter i kallt Sverige med en kopp kaffe Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 (ändrad) Då var det ägaren till Amazing thai och ett "superband" från Thailand som gästade oss, dom skulle sjunga i Holland på söndagen så dom fick lägga på ett kål, men frugan ville va med på ett foto först medan furir Audi plåtade! Ändrades Mars 27, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 16 timmar sedan, skrev apknug: Vafan slutar dina notor på där inne......? Inte e man någon snålis inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 2 minuter sedan, skrev audirs2: Då var det ägaren till Amazing thai och ett "superband" från Thailand som gästade oss, dom skulle sjunga i Holland på söndagen så dom fick lägga på ett kål, men frugan ville va med ett foto först medan furir Audi plåtade! Han med gråa håret var en riktig surpuppa, tror han var från Skåne!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 Kokar ihop en köttfärssås till morgondagen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 Jäklar vilken vacker kossa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 Nu får knosen gotta till sig i ugnen med ett par kvistar rosmarin! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 Avböjd barnvakt i Mannheim. Sorry för min engelska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 27, 2022 Dela Inlagd Mars 27, 2022 Tvättar......🤔 😫 Hyresvärden stängde av möjligheten till att tvätta på söndagar i tvättstugan för några år sedan (givetvis p.g.a. ngn religiös påtryckning 🤬)..... Men som utbildad elektriker, så har jag inga som helst problem med att förbikoppla allt, då apparatskåpet sitter utanför tvättstugan......🤣🤣😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 28, 2022 Dela Inlagd Mars 28, 2022 Mars månads värdetransport avklarad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 28, 2022 Dela Inlagd Mars 28, 2022 Sitter på Bangkok Bank en kassa öppen,tur att man inte har bråttom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 28, 2022 Dela Inlagd Mars 28, 2022 42 minuter sedan, skrev pust: Sitter på Bangkok Bank en kassa öppen,tur att man inte har bråttom Är det fortfarande blöja för nyllet som gäller i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 28, 2022 Dela Inlagd Mars 28, 2022 Slit å släp 20220328_152205.mp4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu