Tapani Inlagd Mars 20, 2022 Dela Inlagd Mars 20, 2022 Tillverkar holken till den andra kniven, färdig nu ska den läggas i olja, klippt ut lädret nu pressar jag den innan jag lägger i kniven och markerar hålen som jag borrar, nu börjar den vara klar för att sys, syr med sadelmakarsöm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 20, 2022 Dela Inlagd Mars 20, 2022 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev Uppiz: När, var och för vem tränade du då? Själv körde jag i Gävle från -88 och framåt, med en del kortare och längre avbrott på grund av knäskada från innebandy. Tränade för Robert Wiklund. Banzai i Göteborg från -88 till -94 för Dan Larsson men huvudtränare var Mikael Andersson som numera driver Kungälv Kyokushin Karate. Mikael var en tuff jävel...... Ändrades Mars 20, 2022 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 20, 2022 Dela Inlagd Mars 20, 2022 Lagt golv ute i nya stugan. Då får man fira med en kall till solnedgången, tycker jag. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 20, 2022 Dela Inlagd Mars 20, 2022 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Lagt golv ute i nya stugan. Då får man fira med en kall till solnedgången, tycker jag. 😉 Vad är det för väggpanel du har på sidoväggarna? Gillar det..... Ändrades Mars 20, 2022 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 20, 2022 Dela Inlagd Mars 20, 2022 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Vad är det för väggpanel du har på sidoväggarna? Gillar det..... Tapet. Men blev helt okay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2022 Dela Inlagd Mars 20, 2022 Ett kärt arbete.. 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 21, 2022 Dela Inlagd Mars 21, 2022 Färdig sydd nu ska den färgas, det vart en svart knivslida dåligt med färger i skåpet, jag lade in hin håle i knivslidan, nu ska jag titta vad jag har i material förrådet tänkte göra lådor till knivarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 21, 2022 Dela Inlagd Mars 21, 2022 18 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Tapet. Men blev helt okay. Å fan, det såg så äkta ut på bilden...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 22, 2022 Dela Inlagd Mars 22, 2022 Limmar de sågade bitarna till lådorna, material till väggarna till två lådor, nu ska jag geringssåga alla bitarna, ser bra ut sågar allt färdigt sen blir det, gjorde en radie i hörnen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 Nu blev det dyrt igen. Glassgubben på besök. 35 baht Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 Spanar in en skarping i baren och övar lite i @Enis fotoskola. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 Ny bar och ny öl att fota. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 2 minuter sedan, skrev rolba: Ny bar och ny öl att fota. Erkänn att du missade fokus på rätt saker här? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 3 minuter sedan, skrev 65Selander: Erkänn att du missade fokus på rätt saker här? 😉 Kanske trodde på bättre skärpedjup. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2022 Dela Inlagd Mars 23, 2022 1 timme sedan, skrev apknug: Skärpedjupet framgår på bländarringen, i klartext. Hur svårt skall det vara... De enda ringar som finns på min telefon är ringarklockan. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Mars 25, 2022 Dela Inlagd Mars 25, 2022 Botten är limmad och jag börjar med locken, ganska grova lock men jag ska fräsa till dom lite med handfräsen, börja fräsa bort lite material från locket, snart klart för slipning, slipade och klara för inoljning, färgerna träder fram när man stryker dom med teakolja, inte så mycket kvar att göra bädden för knivarna, gångjärn och locklås, knivarna med lådor är färdiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 25, 2022 Dela Inlagd Mars 25, 2022 Spanar ut från hotell fönstret, väntar på svar av PCR testet i går kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 1 timme sedan, skrev MickeN: Spanar ut från hotell fönstret, väntar på svar av PCR testet i går kväll. Negativt, nu är jag sugen på frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 On 2022-03-23 at 22:26, skrev apknug: Själv tog jag in en rejäl sejdel... Och ringde i klockan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Ser bra ut det här, borde finnas nåt åt mig också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 6 timmar sedan, skrev MickeN: Ser bra ut det här, borde finnas nåt åt mig också. Högst upp stå Lao Beer av alla sorter, fan va avundsjuk jag blir Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 18 minuter sedan, skrev husse: Högst upp stå Lao Beer av alla sorter, fan va avundsjuk jag blir Det är Tops som jag tycker har bästa sortimentet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Går ut stenhårt med en finöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Lite gratismat är aldrig fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Kollar när de sista båtarna kommer in. Även om omgivningen börjar bli suddig så tack vare @Enis fotoskola är ölen fortfarande klar. 🙏 Så här har man det när det är som sämst, här i Rawai i det riktiga Thailand där det mesta är precis som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu