Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Tack för tipsen det får bli två lejon för det ligger bara ett stenkast från där jag bor på LK

//

 

Two Lions 8 dar i veckan, Superkäk (deras Pizzor smakar bättre än i Sverige tex.) Personalen är supertrevlig (bli inte för närgången bara) Å bor du på LK Suites så är det ju ssv. krypavstånd...

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Står i Kö!!!!!

Men den som väntar på nått Gött!!!

post-4567-0-15297100-1402135460_thumb.jp

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Stcc plus klpippt mig och käkatty3are2a.jpgmuge2a7u.jpgy7u5eqe6.jpgage5ahuj.jpge7ebu5e7.jpgte3ebaga.jpg3ydazaha.jpgvegapu6y.jpgjugydugy.jpghenemata.jpg3ehu9ega.jpg6ybupe3u.jpgubyvehuh.jpg3a8umeqa.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jäklar va det har smällt .Får hoppas filmsnuttarna går å fixa via yuotube solen låg på i ryggen så det var svårt och se in i skärmen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

tyqana5a.jpg

sitter och jäser på en ölservering i Umeå.Gumman shoppar som vanligt.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu har visa mycket och.fixa tilö nästa race om ett åar tiarFinskan Hämeleine snygg och kör jäkligt bra låg 4 när hon blev påkörd synd

ugezuvan.jpgzu2y7uru.jpgama4agu9.jpgemyga3yb.jpgsure4e8y.jpgtegagy9u.jpgamaqube2.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

tyqana5a.jpg

sitter och jäser på en ölservering i Umeå.Gumman shoppar som vanligt.

 

Det kunde nog varit värre, hon kanske skulle tvinga med dig och shoppa.

 

Älskling ser jag bra ut i denhär [vadsomhelst]... Nähä, vad är det för fel på den/vad var det för fel på den andra är dom alternativen man får sen.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Laddar för bröllop, tror jag..typ?

post-3210-1402140237,54_thumb.jpg

post-3210-1402140259,94_thumb.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar en kall på olskrokstorget med familjen.

Inhandlat en laxsida inför kvällens middag hos feskhandlarn, blir smaskens med en risotto till..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Stcc plus klpippt mig och käkatty3are2a.jpgmuge2a7u.jpgy7u5eqe6.jpgage5ahuj.jpge7ebu5e7.jpgte3ebaga.jpg3ydazaha.jpgvegapu6y.jpgjugydugy.jpghenemata.jpg3ehu9ega.jpg6ybupe3u.jpgubyvehuh.jpg3a8umeqa.jpg

Fan vad fräsch du ser ut nu gubben..KUL!

Helt rätt o skippa uteliggar skägget du låg inne med.

Trevlig helg /Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur att man förde nogranna anteckningar när man rev i höstas.

Dags att få varmvattenberedaren på plats i huset igen.

 

post-3513-0-52324700-1402146004_thumb.jp

Bra när minnet sviker.

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3356-1402149056,72_thumb.jpg

Otroligt Herr Enis kan annat än att sitta och hamra på ett tangentbord. Nyss bytt kupefläkten på en gammal toyota

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar på Thai Premier League.
Mitt favoritlag Singhtarua F.C. möter Army United, (Derbymatch).
Ifall någon här är intresserad så är det bara klicka in på länken nedan.
http://andressportvivo.blogspot.se/p/futblogandres0005.html

 

post-3887-0-17624700-1402149384_thumb.jp
 

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men är det inte långt mellan skruvhålen.

Det beror på vad som ska skruvas fast i dom.  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Där var det i alla fall snålt med reeeeeeeeeeeeekor....tacka vet jag kafèt i Värmskog,där är det 4ggr mer räkor än bröd.

Link to comment
Dela på andra sajter

y5edu6u6.jpg

Sitter på en indisk rest.Med gumman.den indiska cobra ölen var en positiv överraskning.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar en kall på olskrokstorget med familjen.

Inhandlat en laxsida inför kvällens middag hos feskhandlarn, blir smaskens med en risotto till..

attachicon.gifimage.jpg

Har du varit till feskekörka??Oh my god.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kunde nog varit värre, hon kanske skulle tvinga med dig och shoppa.

 

Älskling ser jag bra ut i denhär [vadsomhelst]... Nähä, vad är det för fel på den/vad var det för fel på den andra är dom alternativen man får sen.

 

Jag är väl lyckligt lottad. Vi går in på H&M exempelvis... Hon spanar och hittar och spanar. Sen säger jag att nu är det dags att prova. Sen sköter resten sig själv. ;)

Nej, så är det inte, hon sniffar och snufflar tills jag hufflar... :) Men då förstår hon att hon borde snabba sig på eller skaffa någon annan som betalar och ger smakråd... ;)

Samma sak i BKK, satan vad timmar vi irrat runt och hon bara... bara... bara... 

Men jag älskar henne... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du varit till feskekörka??Oh my god.

 

Så långt får jag inte gå, tur att vi har goa feskegubbar på torget :thumbsup: .

Snart skall vi gå ut och grilla laxen, blir ett foliepaket med smör och citron, till laxen blir det ett glas rosé :nyam:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Släktinggubbarna är för goa, så fort kärringarna släpper oss. Gissa vad som gäller?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Släktinggubbarna är för goa, så fort kärringarna släpper oss. Gissa vad som gäller?

 

Läggdags :crazy: ,,,,,eller

 

 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...