andrejsdenruskige Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 12 minuter sedan, skrev Fredman: Jag vet, jag stereokopplade dem och ljudet fick ett bra lyft mot enbart Beam. Faktiskt förvånansvärt bra ljud i One Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Gråter lite....... Fick reda på att en gammel kompis som jag inte träffat på några år har fått MSA (multipel systematrofi)...... Vedervärdig sjukdom.....🤬 Som Parkinson fast mycket mer progressiv....... Fick reda på det genom en fråga från min bror på sms: "Är inte detta Lövet"? med en länk till en blogg som han bara råkade snubbla över när han satt och surfade och som "Lövets" fru skriver för att lätta på trycket...... Nu har jag läst igenom alla hennes inlägg i bloggen och när jag läst klart det senast, så brast det för mig och tårarna kom....... Ett av hennes inlägg som berörde mig mest........ Speciellt det hon skriver i slutet, för det är precis därför som jag fattade tycke för "Lövet" när vi blev klasskompisar på gymnasiet....❤️ Livet är ta mig fan inte rättvist.......🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Vinterbad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Fick sug Av vem 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 40 minuter sedan, skrev Peolito: Av vem 😂 Vet inte. Det skedde under bordet och jag ville inte ta risken att se vem det var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Vet inte. Det skedde under bordet och jag ville inte ta risken att se vem det var. Kan vara flygarn 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Precis nyss, skrev Peolito: Kan vara flygarn 😂 Nej fan. Han har ju inte förstånd att lämna snön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Gråter lite....... Fick reda på att en gammel kompis som jag inte träffat på några år har fått MSA (multipel systematrofi)...... Vedervärdig sjukdom.....🤬 Som Parkinson fast mycket mer progressiv....... Fick reda på det genom en fråga från min bror på sms: "Är inte detta Lövet"? med en länk till en blogg som han bara råkade snubbla över när han satt och surfade och som "Lövets" fru skriver för att lätta på trycket...... Nu har jag läst igenom alla hennes inlägg i bloggen och när jag läst klart det senast, så brast det för mig och tårarna kom....... Ett av hennes inlägg som berörde mig mest........ Speciellt det hon skriver i slutet, för det är precis därför som jag fattade tycke för "Lövet" när vi blev klasskompisar på gymnasiet....❤️ Livet är ta mig fan inte rättvist.......🤬 Hittade en gammal bild på mig och "Lövet" när vi var på Korfu ngn gång på sent 80-tal....... Ja, vi var söta då....... 💙 Fan att denna levnadsglada människa skall få gå igenom denna skiten....... 🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 flyttgröt idag en tradition i vår släkt när någon flyttar Tony, Jennie och Mali håller på att flytta in i lägenheten bredvid oss enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 På väg till Amazing Thai igen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 18 minuter sedan, skrev audirs2: På väg till Amazing Thai igen! Det slipper jag denna lördag. Det blir hämtning i Sävja istället 1,5 mil bort 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Fotvandring Gullmarsplan-Kärrtorp t.o.r Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Vad gör man inte för sitt/sina barn dottern vill absolut se detta spektakel tillsammans med mig. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 Sitter på koh phaluai o har det bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 @Kötthandlarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 Fixar internationellt körkort. Tidigare har ju Thailand enbart tillåtit 1-årigt, men nu verkar de tillåta 3-årigt (https://msverige.se/internationellt-korkort/vad-galler-i-olika-lander/#T). Nån som har erfarenhet av att använda det 3-åriga? Finns ju ev risk att thaipoliser inte är uppdaterade. Jag vet att det bara får användas de 3 första månaderna på en resa, var så tidigare iaf. Men är sällan längre än 3 månader i sträck i Thailand. Så det vore smidigt med ett 3-årigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 Tar en öl och undrar vad det ska bli gamla Go Go ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 59 minuter sedan, skrev frogfish: bara får användas de 3 första månaderna på en resa Får ett internationellt körkort bara användas i tre månader per resa även numera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 2 minuter sedan, skrev Alarik: Får ett internationellt körkort bara användas i tre månader per resa även numera? Det vet jag inte, tror jag skrev att jag var osäker på det. Men jag nämnde det för att jag var mer intresserad av om nån hade erfarenhet av att använda 3-årigt. Men även det är väl intressant att veta om man är längre perioder i landet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev frogfish: Det vet jag inte, tror jag skrev att jag var osäker på det. Men jag nämnde det för att jag var mer intresserad av om nån hade erfarenhet av att använda 3-årigt. Men även det är väl intressant att veta om man är längre perioder i landet. Ja, det skrev du så det var inte ett ifrågasättande av vad du skrev. Har försökt googla på det men inte hittat något om tidsbegränsning numera. Ändrades Februari 20, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 Värmer upp Stilstudie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 jo jag lägger upp dessa bilder från igår när Ebba är min hemby och raggar röster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 För att citera en kär forummedlem.... "Nu blev det så där meckigt i köket igen".......😁😁😁 "Slit och släp"......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 Frugan kockar thaimat.. Och jag mekar till en pizza! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 21, 2022 Dela Inlagd Februari 21, 2022 hua "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu