Kötthandlarn Inlagd Februari 15, 2022 Dela Inlagd Februari 15, 2022 11 timmar sedan, skrev audirs2: Ryska armen tränar! Det mest intressanta med Ryssland i dagens läge är att de inte tycker om västvärlden men de vill väldigt gärna ha McDonalds, Burger King etc..... Coka Cola och Pepsi skall ju givetvis också inmundigas......... Pop- och hårdrocksmusik från väst är också omåttligt populärt i Ryssland....... Varför inte bara ge upp Sovjettanken om världsherravälde och och komma fram och krama oss i väst....... Demokrati "is da shit" även om det har en del övrigt att önska ibland...... Vi vill ju bara tycka om er egentligen men ni gör det så förbannat svårt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 15, 2022 Dela Inlagd Februari 15, 2022 mycke nu enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Nu är jag chiq på Chiq konditori. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Uppgraderar Sonos med ett par One. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Funderar på om jag sålde min själ till djävulen idag när jag skrev på? 😉 Nä, det blir nog bra, det måste det.🤩 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag sålde min själ till djävulen idag när jag skrev på? 😉 Nä, det blir nog bra, det måste det.🤩 Det såg tämligen innehållslöst ut dock. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 1 minut sedan, skrev Mankan: Det såg tämligen innehållslöst ut dock. Fritt är väl bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 28 minuter sedan, skrev Mankan: Det såg tämligen innehållslöst ut dock. Därav frågan om jag sålt min själ till djävulen Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Sikta framåt, inte oroligt titta bakåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 (ändrad) Carte Blanche för dig eller arbetsgivaren ? Ändrades Februari 16, 2022 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag sålde min själ till djävulen idag när jag skrev på? 😉 Nä, det blir nog bra, det måste det.🤩 Anställningskontrakt är som en påse, det blir tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 Mera mat pastagratäng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 Tar en frukostfika Kaffe och fikabröd 😋 De är ju fredag. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 1 timme sedan, skrev Chrille Columbus: Tar en frukostfika Kaffe och fikabröd 😋 De är ju fredag. Akta dig för spindlarna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 Försöker relaxa Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 15 timmar sedan, skrev goli006: Mera mat pastagratäng Tråkigt att DU måste vara i Sverige Nu !! Ha ha Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 3 timmar sedan, skrev Chrille Columbus: Tar en frukostfika Kaffe och fikabröd 😋 De är ju fredag. 1 timme sedan, skrev Enis: Akta dig för spindlarna enis Några tyckte tydligen det var konstigt vad står det på muggen? vad händer i Sandviken? https://amp.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/giftiga-spindlar-hittade-pa-flera-platser-i-sandviken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 Doner litt apple suck big time "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Kanonväder, man kanske ska lägga sig i hängmattan.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Lokala Lördagslunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Hockeypaus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 On 2022-02-16 at 23:10, skrev Fredman: Uppgraderar Sonos med ett par One. Funkar ju inte som frontar om du tänkt köra surround. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Fick sug Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Funkar ju inte som frontar om du tänkt köra surround. Jag vet, jag stereokopplade dem och ljudet fick ett bra lyft mot enbart Beam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu