husse Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 6 timmar sedan, skrev audirs2: Frugan och jag gjorde ett klipp, 3000.- för denna moped! Ny kostar vete fan hur mycket? Tss finns ju ingen måtår, är det en mopar?😄 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 8 timmar sedan, skrev husse: Tss finns ju ingen måtår, är det en mopar?😄 Eldriven you know! Blir en Mopar sen!😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 Ätit frukost, nu slit å släp med det jag inte orkade i fredags 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 Är i fas tror jag.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 Vad man inte upptäcker om man inte skalar potatisen..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 7, 2022 Dela Inlagd Februari 7, 2022 On 2022-02-05 at 16:34, skrev Fredman: Hur många öl hinner du på tre timmar? Vill helst släcka och låsa när jag går.. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 7, 2022 Dela Inlagd Februari 7, 2022 50 minuter sedan, skrev ellim63: Vill helst släcka och låsa när jag går.. 😁 Man får passa på när det är restriktioner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 7, 2022 Dela Inlagd Februari 7, 2022 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Fredman: Man får passa på när det är restriktioner! Eller när det börjar bli lite suddigt. Ändrades Februari 7, 2022 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 7, 2022 Dela Inlagd Februari 7, 2022 Störde denna unga (29år) man i hans sena middag (nr3) från Ryssland. Som de flesta BARA snackar skitom. Valentina även HAN NU min Kompis !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 7, 2022 Dela Inlagd Februari 7, 2022 1 timme sedan, skrev Fritz: Eller när det börjar bli lite suddigt. I så fall skulle jag ha gått hem vid sju.. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 Jag arbetstränar, promenad hem i från jobbet Klackarna i taket enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 On 2022-02-07 at 21:30, skrev S m i l e 1: Störde denna unga (29år) man i hans sena middag (nr3) från Ryssland. Som de flesta BARA snackar skitom. Valentina även HAN NU min Kompis !!! Är det köksslusken ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 Tar en öl i regnigt Pattaya😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 Har besök av två mycket trevliga snutar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 Slöjdandet ligger nere för tillfället håller koll på grävandet av vår tomt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 VID_20220211_074122.mp4 Killarna har inte börjat jobba ännu sovmorgon kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 Begravning 😥 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 8 timmar sedan, skrev Tapani: VID_20220211_074122.mp4 64 MB · 0 downloads Killarna har inte börjat jobba ännu sovmorgon kanske Funderat på nästan gratis ac ,gräv ner 4-5 tums rör ca 60-80 meter ,då behövs det en fläkt i huset .Googla på det ,lycka till me bygget följer det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 4 timmar sedan, skrev chevrolet-48: Funderat på nästan gratis ac ,gräv ner 4-5 tums rör ca 60-80 meter ,då behövs det en fläkt i huset .Googla på det ,lycka till me bygget följer det. Googla på dålig luftkvalitet sedan, å allt som kommer med gammal luft att göra. Finns en tråd om just detta på detta forum. Tror det var någon i Surin som haft den idén men var mycket som talade emot i slutänden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 4 timmar sedan, skrev chevrolet-48: Funderat på nästan gratis ac ,gräv ner 4-5 tums rör ca 60-80 meter ,då behövs det en fläkt i huset .Googla på det ,lycka till me bygget följer det. Jag lägger ut bilder varje dag på facebook https://www.facebook.com/media/set/?vanity=leo.sirkia&set=a.4800542783334238 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 4 timmar sedan, skrev samet: Googla på dålig luftkvalitet sedan, å allt som kommer med gammal luft att göra. Finns en tråd om just detta på detta forum. Tror det var någon i Surin som haft den idén men var mycket som talade emot i slutänden. man får ha en kylväxlare, fast då krävs det väl annat än luft i systemet / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 Ska du ha dill i maten, snåla aldrig! 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 5 timmar sedan, skrev Enis: man får ha en kylväxlare, fast då krävs det väl annat än luft i systemet / Enis Ja, å du blir det mer eller mindre ett ventilationssystem, t.ex. ett roterande FTX-aggregat, men nu var det inte billigt längre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 3 timmar sedan, skrev ellim63: Ska du ha dill i maten, snåla aldrig! 🙏 Så gräsligt dilligt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu