Enis Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 38 minuter sedan, skrev Oskarudon: Men kanske du fick köra saab iaf...🤪🤪 @Enis Jupp De har du ju rätt i enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 44 minuter sedan, skrev ellim63: Jag och frugan letar också boende neröver.. Ska tänka på ditt erbjudande.. 😄 Är inte jag skyldig dig några öl förresten, eller var det nån annan? 🙄 Det var mig du var skyldig. Alla övriga som undrar vem dom är skyldig en massa öl, så är även det åt mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 2 timmar sedan, skrev ellim63: Jag och frugan letar också boende neröver.. Ska tänka på ditt erbjudande.. 😄 Är inte jag skyldig dig några öl förresten, eller var det nån annan? 🙄 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Det var mig du var skyldig. Alla övriga som undrar vem dom är skyldig en massa öl, så är även det åt mig. Jag har varit skyldig Captain Thailand ett par öl minst i ett 10-tal år undrar vad det är med ränta idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 Man blir aldrig skyldig en öl ,, Man ger o tar i vänners lag ,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 8 timmar sedan, skrev Enis: Jag har varit skyldig Captain Thailand ett par öl minst i ett 10-tal år undrar vad det är med ränta idag enis Oroa dig inte. Hans öl är mina öl och således är det mig du är skyldig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Slit och släp 🥱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev Tallviking: Kan tipsa om Tomelilla. Klart undervärderat ställe med bra priser på hus Trodde du skulle tipsa om Tågarp lilla 😉 Ändrades Januari 22, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Sitter med några kompisar på Jomtien Beach och väntar på pizza o tårta, en av tjejerna fyller 14 år idag Hur många tjejer/kvinnor kan en farrang ha ? Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Tempelfika i Landskrona efter pitstop Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Äntligen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 25 minuter sedan, skrev Enis: Äntligen Enis Rimligt, det är ju brist på ved nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Väntar på mat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 31 minuter sedan, skrev samet: Rimligt, det är ju brist på ved nu... Vissa elder upp större saker 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Jag tog fram några fina bitar kalventrécote och öppnade kvällens vin.. Men vad håller frugan på med..🙄 Jo man tackar, en moijito och några ostbågar.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Väntar på mat Har darlingen sålt alla kantareller...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 23, 2022 Dela Inlagd Januari 23, 2022 14 timmar sedan, skrev wavis: Har darlingen sålt alla kantareller...😉 Det blev äkta kantareller i pulversåsen så den blev rätt ok ändå 😀 Alla är ju inte vara superkockar som en annan 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 24, 2022 Dela Inlagd Januari 24, 2022 Ett sista farväl av Skärnäs idag, då hon seglar vidare över haven för ny tjänstgöring hos Tugab i Gävle Tack för en god vakt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 24, 2022 Dela Inlagd Januari 24, 2022 3 timmar sedan, skrev navion hispania: Ett sista farväl av Skärnäs idag, då hon seglar vidare över haven för ny tjänstgöring hos Tugab i Gävle Tack för en god vakt! Frackes senaste tillskott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 24, 2022 Dela Inlagd Januari 24, 2022 6 minuter sedan, skrev rolba: Frackes senaste tillskott? Japp, han är inte rädd för investera i "lite äldre tonnage" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 25, 2022 Dela Inlagd Januari 25, 2022 Fikar vid Mariatorget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2022 Dela Inlagd Januari 25, 2022 Håhåjaja “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 25, 2022 Dela Inlagd Januari 25, 2022 2 timmar sedan, skrev Peolito: Fikar vid Mariatorget. Jävla gottegris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 25, 2022 Dela Inlagd Januari 25, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Håhåjaja Thai Fong är det Thailands motsvarighet till James Fjong? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Nu blev det sådär konstigt igen... @andrejsdenruskige favoritplats! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 26, 2022 Dela Inlagd Januari 26, 2022 Precis nyss, skrev samet: Nu blev det sådär konstigt igen... @andrejsdenruskige favoritplats! En solklar bestraffning. Du var nog en ondsint människa i ditt förra liv då du får bulkhead så ofta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu