rolba Inlagd Januari 19, 2022 Dela Inlagd Januari 19, 2022 Tur att man kan sitta i skuggan och vila medan man väntar. Åsså finns det lite att vila ögonen på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 19, 2022 Dela Inlagd Januari 19, 2022 Funderar på om man skall så här på en onsdag öppna sig en Cristal 🍾 🥂 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 19, 2022 Dela Inlagd Januari 19, 2022 Har bytt vyer till paradiset Rawai och onsdagsmys på McFly's Gratis mat förståss Inga lediga bord kl 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 19, 2022 Dela Inlagd Januari 19, 2022 Fikar på chic konditori vid Mariatorget. Måste testa en finsk pinne till varm choklad med grädde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Januari 19, 2022 Dela Inlagd Januari 19, 2022 29 minuter sedan, skrev Peolito: Fikar på chic konditori vid Mariatorget. Måste testa en finsk pinne till varm choklad med grädde. Finns Lilla Mari kvar där i närheten ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 19, 2022 Dela Inlagd Januari 19, 2022 Nyss tagit spruta 3 och fick Moderna. Logistiken på Älvsjömässan 5+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 19, 2022 Dela Inlagd Januari 19, 2022 Sitter vid Hiltonklippan och väntar på att solen skall gå upp. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20, 2022 Dela Inlagd Januari 20, 2022 18 timmar sedan, skrev chevrolet-48: Finns Lilla Mari kvar där i närheten ? Nej, ytterligare en epok i graven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 20, 2022 Dela Inlagd Januari 20, 2022 Fick ett litet brev från sjukvården i Västra Götalands Regionen......... Har förnekat att jag fyllt "gubbjävel", trots ihärdiga uppvaktningar från jobb, vänner å släkt ...... Ja menar, att ålder bara är en siffra och jag känner mig inte en dag över 75, nä förlåt, 35 menade jag....... Men nu fick jag det svart på vitt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 20, 2022 Dela Inlagd Januari 20, 2022 33 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fick ett litet brev från sjukvården i Västra Götalands Regionen......... Har förnekat att jag fyllt "gubbjävel", trots ihärdiga uppvaktningar från jobb, vänner å släkt ...... Ja menar, att ålder bara är en siffra och jag känner mig inte en dag över 75, nä förlåt, 35 menade jag....... Men nu fick jag det svart på vitt........ Blodprov 🤬 Vad är det för fel på en manuell besiktning? Claes-Christian med dasslock till händer, kalla och lite smutsiga, kan utan problem ställa diagnos bakvägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 20, 2022 Dela Inlagd Januari 20, 2022 21 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Sitter vid Hiltonklippan och väntar på att solen skall gå upp. Luke the Drifter Fan, värt alla pengar i världen och sitta där. -2 från Stockholm:( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 Fikar 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Fikar 😉 Inne hos FHM? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 Slappar i "sommarstugan" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Slappar i "sommarstugan" Ja du var mig fan en lat jävel! 😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 Frugan var sugen på gofika på eftermiddagen och jag vågar ju inte säga emot.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 23 timmar sedan, skrev M33: Blodprov 🤬 Vad är det för fel på en manuell besiktning? Claes-Christian med dasslock till händer, kalla och lite smutsiga, kan utan problem ställa diagnos bakvägen. Mmmm, jag har fått min beskärda del av besiktning "via bakvägen", då jag hade problem med Divertikulit under ett bra tag och alltid var det ngn röntgenläkare med fingrar tjocka som falukorvar som skulle in där och känna...... Trots att detta problemet sitter i tjocktarmen........ Jag kände mig våldförd....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 Tog anställning på foodora för en kväll blev bara ett uppdrag sjukt dåligt betalt fick betala 140 kr för uppdraget plus bränsle enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: Ja du var mig fan en lat jävel! 😁 He he , Såg förra gången Tallen var nere på bild att han köpt ved på säck , Då e man lat ....Tallen kör du neråt o passerar Kristiandstad eller Hässleholm fixar jag veden du väljer själv björk bok eller blandat ,, kan till o med med fixa släp som du lånar över helg ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev wavis: He he , Såg förra gången Tallen var nere på bild att han köpt ved på säck , Då e man lat ....Tallen kör du neråt o passerar Kristiandstad eller Hässleholm fixar jag veden du väljer själv björk bok eller blandat ,, kan till o med med fixa släp som du lånar över helg ... Har tyvärr inte behov av mer ved. Skall ju bara vara här på sommarhalvåret framöver och vintertid i Thailand Kör pelletsbrännare i huset också Ändrades Januari 21, 2022 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 Men kanske du fick köra saab iaf...🤪🤪 @Enis Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 4 minuter sedan, skrev wavis: He he , Såg förra gången Tallen var nere på bild att han köpt ved på säck , Då e man lat ....Tallen kör du neråt o passerar Kristiandstad eller Hässleholm fixar jag veden du väljer själv björk bok eller blandat ,, kan till o med med fixa släp som du lånar över helg ... Jag och frugan letar också boende neröver.. Ska tänka på ditt erbjudande.. 😄 Är inte jag skyldig dig några öl förresten, eller var det nån annan? 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 2 minuter sedan, skrev ellim63: Jag och frugan letar också boende neröver.. Ska tänka på ditt erbjudande.. 😄 Är inte jag skyldig dig några öl förresten, eller var det nån annan? 🙄 Kan tipsa om Tomelilla. Klart undervärderat ställe med bra priser på hus Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 Inte en lugn stund, aldrig får man vila.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 6 minuter sedan, skrev ellim63: Jag och frugan letar också boende neröver.. Ska tänka på ditt erbjudande.. 😄 Är inte jag skyldig dig några öl förresten, eller var det nån annan? 🙄 Finns många fina boende neröver Sverige , Blekinge med omnejd o bra tågtidtabeller till kontinenten...,Lite i norr skåne bor jag själv närma Kristiandstad .. O samma här bra kommunikationer ,, Tar mig till Kastrup på tåg på knappt en timme. (kommer ihåg för många år sen kan vara runt tio år sen ,, satt nere på stranden där Maitan hade solstolar typ vi som bodde på Maitan fick låna av Ladyn bredvid ,, Men kommer ihåg jag satt bredvid o du hade köpt ny kamera eller typ objektiv ,, Sen träffades vi på Maitans , Många år sen ,, Men visst kan du va skyldig mig en öl ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu