Koh Changer Inlagd Januari 10, 2022 Dela Inlagd Januari 10, 2022 Sitter o kliar mig på huvudet, har ett konstigt problem med en xc70. Den tryckte olja i expansionskärlet, men blandar inte olja/vatten. Tydligen är det oljekylet i denna modellen som är boven i dramat, så den är bytt nu. När jag hade bytt den och olja+filter, så ut och provkörde bilen, efter nån mil kom meddelande lågt oljetryck. Ok, stannade och fyllde på lite olja och texten försvann. Körde tillbaka och nu stod bilen över helgerna, idag kollade oljenivån, och oljan är på max. Så, ingen olja har försvunnit, tog och körde en runda på ca 2 mil, inga problem, inga texter eller varningslampor. Nästa är väl att ta ner tråget och se om det är tätt i silen. Annars återstår väl bara att cylinderfodren gett sig. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 On 2013-06-06 at 22:50, skrev striden: Natt skift på jobbet Har du inte trillat av stolen än @striden? enis Meckar lite i köket enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 Provat lite covid medicin, har hört att denna är bra😊 Tror jag haft en släng covid igen sedan nyår men mycket mycket lindrigare än den förra, för den vill jag inte uppleva igen. Beställde tester från Apotea och den med salivprov visade negativt och den med nässticka visade postitivt 🤔. Tror att det blev så lindrigt denna gång eftersom jag tagit två Big Pharma giftsprutor 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 On 2022-01-05 at 16:46, skrev Benriach: Härligt namn på en restaurant, happy ending som dessert, månne... Tycker "Steamy Pho" är lika bra Odinsplatsen i grannkommunen. "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 50 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Provat lite covid medicin, har hört att denna är bra😊 Tror jag haft en släng covid igen sedan nyår men mycket mycket lindrigare än den förra, för den vill jag inte uppleva igen. Beställde tester från Apotea och den med salivprov visade negativt och den med nässticka visade postitivt 🤔. Tror att det blev så lindrigt denna gång eftersom jag tagit två Big Pharma giftsprutor 😁 Hmm Det är inte så att du fått i dig bakelser typ finska pinnar eller muffins? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 48 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Provat lite covid medicin, har hört att denna är bra😊 Tror jag haft en släng covid igen sedan nyår men mycket mycket lindrigare än den förra, för den vill jag inte uppleva igen. Beställde tester från Apotea och den med salivprov visade negativt och den med nässticka visade postitivt 🤔. Tror att det blev så lindrigt denna gång eftersom jag tagit två Big Pharma giftsprutor 😁 Jag har oxå haft min andra Covid... 2st " vaccinationer", som verkar fungera sådär... Det enda positiva jag kan säga om vaccinet just nu, är att mina läkemedelsfonder gått riktigt bra den senaste tiden! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Tommy: Jag har oxå haft min andra Covid... 2st " vaccinationer", som verkar fungera sådär... Det enda positiva jag kan säga om vaccinet just nu, är att mina läkemedelsfonder gått riktigt bra den senaste tiden! MVH Får min 3:e dos på tisdag nästa vecka och på fredag ska jag jobba igen och där finns det alltid finska pinnar i kakburken 🙂 Ändrades Januari 12, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 12, 2022 Dela Inlagd Januari 12, 2022 35 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Får min 3:e dos på tisdag nästa vecka och på fredag ska jag jobba igen och där finns det alltid finska pinnar i kakburken 🙂 ...eller "Pilska finnar", som vi sa innan vi blev PK-mesar... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 I väntans tider. Hur skulle man få dagarna att gå om inte immigration fanns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 Immigration... pyttsan du är på Bingo 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 Vad då rostiga skivor, på en Saab. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 15 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Får min 3:e dos på tisdag nästa vecka och på fredag ska jag jobba igen och där finns det alltid finska pinnar i kakburken 🙂 Dom funkar ännu bättre när man doppar dom i Koskenkorva 😁 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 5 minuter sedan, skrev FF: Vad då rostiga skivor, på en Saab. FF Nästan nya ju. Grabben har en Saab som andra il, hjälpte han att byta bromsar på den i somras, alltså hela paletten med ok, skivor och belägg. Har aldrig varit med om maken till grejor som suttit fast så in i bomben. Det slutade med att behöva värma upp allt med gas. Såpass att vänster bak tog hjulagret stryk, förmodligen rann fettet från lagerbanan, så efter nån månad var det bara att släppa på den igen och byta hjullager. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 On 2022-01-10 at 15:34, skrev Tallviking: "Plåtade" men glömde skicka. Utsikten från sovrummet Syrafast rostfritt stål och eloxiderad aluminium Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 Hamna på grisfest Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 3 timmar sedan, skrev Alarik: Syrafast rostfritt stål och eloxiderad aluminium Vad är det för något? Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 15 minuter sedan, skrev Koh Changer: Vad är det för något? Vattentorn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 (ändrad) Vad gör du just är tråden. Måste vara ärlig. Detta gör jag exakt just nu, men sen blir det hemgång. Bild kommer strax Ändrades Januari 13, 2022 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Bilder säger allt, nästan Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 2 timmar sedan, skrev Herkules: Bilder säger allt, nästan Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Nu kom @Peolito Trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 (ändrad) Nyss hemkommen från betald fys. Ändrades Januari 14, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Glor på utsikten... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Kökstjänst.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 15, 2022 Dela Inlagd Januari 15, 2022 Lyssnar på Death Metal och dricker tequila, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu