Efraim Barkbit Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu har jag räknat till rad 18 och ringat in den. Då får man gratulera Sofiero till vinsten. Du har helt rätt, min bonnahjärna som tänkte 17, 18,19. ’inte 16-18 osv. ’men ja vill fortfarande säga att 18 o 27 är dom bästa såterna på 747.8I ’glöm inte o ta en IPA nu när du fick rätt 🌴 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 2 timmar sedan, skrev Efraim Barkbit: Det här borde intressera dig som har mindre barn, om du tar rad 17 kan du inte fälla upp armstöden, dock kan du det på rad 18, då kan man som familj sträcka ut sig vilket man inte kan på rad 17. vi sov som vi satt i business, samt att vi tog book by the chef, värt varenda spänn I och för sig så har du ju rätt i att väljer man en rad som inte finns så kan man inte fälla upp några armstöd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 5 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit: Ha, ha . ’du villl bara tjata. ’vad ja ville var att visa att det inte behövs att steka, man kan leka lätt utan att vara en med……. ’ja vet att du vet Jodå, det är iofs ett bra tips som du kommer med faktiskt, så jag ska inte vara så elak. Det finns bra platser i ekonomi och är man 3 personer så är det bra att man inte har låsta armstöd. Som @Benriach säger så är det ingen direkt höjdare med 2-2-2 konfiguration om man reser ensam. I det fallet så kan mitten tvåan vara att föredra. Fast det finns ju inga andra orsaker än de ekonomiska att välja eko före biz. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 5 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit: Du har helt rätt, min bonnahjärna som tänkte 17, 18,19. ’inte 16-18 osv. ’men ja vill fortfarande säga att 18 o 27 är dom bästa såterna på 747.8I ’glöm inte o ta en IPA nu när du fick rätt 🌴 Självklart ska jag ta en IPA. IPA blir det om det blir vinst eller förlust. Det blir alltid IPA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 13 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu har jag räknat till rad 18 och ringat in den. Då får man gratulera Sofiero till vinsten. 4 minuter sedan, skrev Alarik: I och för sig så har du ju rätt i att väljer man en rad som inte finns så kan man inte fälla upp några armstöd Alla har vi våra egenheter vi borde sänka 92 bägare av något som någon inte kan uttala o lösa problem som någon inte visste fanns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 Ny bar, nya höns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 On 2022-01-02 at 14:40, skrev Kötthandlarn: Tar emot ett blommogram.... Trevligt med lite blomster....😍😍😍 Å nu tar jag emot ett stort paket.... Tomten tyckte tydligen om mig i år..😁 Oj, det här hade jag inte väntat mig men va kul att få ngt gratis utan att ha beställt det själv.....😍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 10 minuter sedan, skrev Enis: enis "Är bitter" borde rubriken lyda för inlägget (för det är så du ser ut på bilden)........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: "Är bitter" borde rubriken lyda för inlägget (för det är så du ser ut på bilden)........ Tja när laget spelar uslare än sämst såå enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 Liverpool broder Liverpool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 Årets första banking Får köa utanför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 Lyssnar på Ramones,typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 F****n inte roligt nu 😂😋🤬🤬🤬🤬🤬🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 Jag har alltid undrat vad som finns och hur det ser ut inuti en sopbil, men nu vet jag. Det är ju en liten gubbe som bor där inne... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 Tröttnade på att vänta tills de slaktar kon så jag får läder till knivslidan så jag gör en i trä, det är lite att karva bort innan kniven passar, här har jag fått passform så jag kan limma den, limmad och nu ska den formas så den blir smidigare, nu börjar den liknar en läderslida, jag la in en läder remsa så att kniven sitter bättre i slidan, kniven och slidan är färdig, nu ska jag bara fixa till knivbädden i lådan för träslidan är lite högra än en i läder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 19 timmar sedan, skrev Benriach: Jag har alltid undrat vad som finns och hur det ser ut inuti en sopbil, men nu vet jag. Det är ju en liten gubbe som bor där inne... Har repat nåra såna där ba, luktar apa där inne! Även om dom skall va rengjorda före verkstads besöket! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 7 minuter sedan, skrev Tapani: Tröttnade på att vänta tills de slaktar kon så jag får läder till knivslidan så jag gör en i trä Jag tycker att även fortsättningsvis skall kossan få leva och det tycker säkert även hon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 32 minuter sedan, skrev Alarik: Jag tycker att även fortsättningsvis skall kossan få leva och det tycker säkert även hon. Haha den slaktas nog för köttet men det är bra att lädret kommer till användning 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 Skruvat in en gammal köksinredning jag fick i förrådet i "sommarstugan" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 Härligt namn på en restaurant, happy ending som dessert, månne... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 En fransyska och lite ost till kvällsvard. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 Kvällsfika, hur kunde jag misslyckas med plättar? (ny stekpanna som jag inte gillar) Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 Dagens lårben... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 58 minuter sedan, skrev Amigo: Kvällsfika, hur kunde jag misslyckas med plättar? (ny stekpanna som jag inte gillar) Misslyckade? Ser goda ut. Jordgubbssylt, eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu