rolba Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 22 minuter sedan, skrev 65Selander: Har du pissat in ditt revir där så att ingen annan tar ditt bord? 😉 Behövs inte. Är man VIP så är man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Fikar på St Paulsgatan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Blev tydligen utsedd till kvällens suput och fick en liten kristallskål av representanten från Tiger. Kändes nästan som på Arlanda, @falukorven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Dra på trissor, fick en gratis öl åxå. Eller den har jag väl betalt flera gånger om sedan tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Hej då Golfen Hej Simon Hej då mor och far på en liten stund, dags för tredje dosen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Grilljerar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 Firat in semestern och packat in lite godsaker men nu blir det en öl framför MPR. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 8, 2021 Dela Inlagd December 8, 2021 3 minuter sedan, skrev Mankan: Firat in semestern och packat in lite godsaker men nu blir det en öl framför MPR. Hmm .. 7 8 timmars kallrökning på de ostarna hade blivit magnifikt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 Sitter och rapar och flämtar efter maten. Njuter av livet i största allmänhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 21 timmar sedan, skrev rolba: Blev tydligen utsedd till kvällens suput och fick en liten kristallskål av representanten från Tiger. Kändes nästan som på Arlanda, @falukorven Ja det är rätt, bränn upp levern bara, finns flera beggade att köpa på den svarta marknaden!😁😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 Fixar frontbitarna, innan jag limmar så slipar jag upp glansen i bladet, limmar fast frontbitarna, gör färdigt kokosplattorna för limning, grovslipat nu får den vila till i morgon, jag gillar färgkombinationen till det fina kokos materialet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 (ändrad) Loungear efter all kontroll och check in. Många som i te hade sina papper i ordning. Kontrollen av mina papper tog väl 15 sekunder. Kommentaren från kontrollanten. " Jag gillar när ni har gjort eran hemläxa" Det var förövrigt någon som kom på i kön att att det inte är så bra att ta med en liter wiskey genom säkerhetskontrollen. Ändrades December 9, 2021 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 Har varit här och hämtat mitt nya pass idag. Kom just hem ifrån en go 70-milskörning ToR. Mycket trafik både i morses på väg ner och på väg hem på eftermiddagen! Frugan var med och höll sällskap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 22 timmar sedan, skrev rolba: Blev tydligen utsedd till kvällens suput och fick en liten kristallskål av representanten från Tiger. Kändes nästan som på Arlanda, @falukorven Grattis till det fina och ärofyllda utseendet! Du må ha känt samma känsla som på Arlanda. Men på de bilderna lyste glädjen igenom. Här ser du mera misstänksam ut. Kanske funderar du om det finns någon hållhake på att ta emot kristallskålen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 42 minuter sedan, skrev Mankan: Loungear efter all kontroll och check in. Många som i te hade sina papper i ordning. Kontrollen av mina papper tog väl 15 sekunder. Kommentaren från kontrollanten. " Jag gillar när ni har gjort eran hemläxa" Det var förövrigt någon som kom på i kön att att det inte är så bra att ta med en liter wiskey genom säkerhetskontrollen. Trevlig resa Mankan! Trist att slänga den flaskan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 3 timmar sedan, skrev audirs2: Ja det är rätt, bränn upp levern bara, finns flera beggade att köpa på den svarta marknaden!😁😆 Mer orolig för njurarna när man mest hinkar lättöl 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 2 timmar sedan, skrev falukorven: Grattis till det fina och ärofyllda utseendet! Du må ha känt samma känsla som på Arlanda. Men på de bilderna lyste glädjen igenom. Här ser du mera misstänksam ut. Kanske funderar du om det finns någon hållhake på att ta emot kristallskålen? Haken var ju att jag kände mig tvingad att köpa ett par öl till. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 9, 2021 Dela Inlagd December 9, 2021 23 timmar sedan, skrev Enis: Hej då Golfen Hej Simon Hej då mor och far på en liten stund, dags för tredje dosen enis VW, jävla skitbil! Inge wundervagen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 Sista finslipningen av skaftet, kniven är klar nu ska jag göra slidan jag har troligen inte läder till det och det är svårt att få tag i bra läder här i Thailand kanske jag gör en slida i trä till den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 Morgonkaffe i "sommarstugan" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Morgonkaffe i "sommarstugan" Vart är katta?🙁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 25 minuter sedan, skrev Tallviking: Morgonkaffe i "sommarstugan" I vilken tidszon ligger "sommarstugan" egentligen...?🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 58 minuter sedan, skrev ellim63: I vilken tidszon ligger "sommarstugan" egentligen...?🤔 Datum, Datum Ellim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 5 minuter sedan, skrev 65Selander: Datum, Datum Ellim Aha...😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: Vart är katta?🙁 Inackorderad hos en tjej på Södermalm. Våran katt hatar att åka bil så 58 mil enkel väg är djurplågeri Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu