rolba Inlagd December 2, 2021 Dela Inlagd December 2, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Tycker de verkar hålla sig uppe rätt så bra.... eller har de stöd? Enis Hon innanför disken har siliconstöd. Hon på utsidan har mera som taxöron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Fick hem nya överhandsfräsen så nu kan jag göra bordet färdigt, här har jag fräst alla spåren till aluminium profilerna, kapar styrskenor till gering släden, släden klar en enkel och lättgjord släde för raka kapningar, sticksågen infälld i bordet, jag kommer att fälla in överhandsfräsen till vänster om cirkelsågen då blir den lättare att arbeta med det blir bra med de flesta maskiner man använder i samma bord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Kollar utsikten. Risk för regn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Årets första. Worth waiting for🍖 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Inget är som väntans tider.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Fick reklamera första, måste varit sprucket på nåt vis... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 On 2021-11-30 at 10:09, skrev Koh Changer: Apropå lappmöglet... Perkele! Jag måste gjort nåt riktigt dåligt i mitt liv eller kanske i det tidigare livet, det här är fan inte sant. 25 cm och det kommer mer hela tiden🤢🤮. Lägg ut några ljus som brinner, blir genast mycket mera mysigare + en kagge med koskenkorva! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 On 2021-12-01 at 21:37, skrev ellim63: Frågan är vad blir det för mat.. Svampinjoner och ägg, och till råga på allt.. Vändststekta ägg, ojojoj.. det har inte hänt sen favoritdottern gick i småskolan.. 😄!? Di där måste ju bara bli ärtsoppa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 På köppra så har man många val enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 Nu är servicen nästan för bra.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Enis: På köppra så har man många val enis Slöseri med utrymme. Hade räckt med en liten hylla med enbart kvalitet. Tar för givet att du tar upp detta med butikschefen. Less is more. 👊🏾 Ändrades December 3, 2021 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 3, 2021 Dela Inlagd December 3, 2021 1 timme sedan, skrev M33: Slöseri med utrymme. Hade räckt med en liten hylla med enbart kvalitet. Tar för givet att du tar upp detta med butikschefen. Less is more. 👊🏾 "The stekare has awoken"....... 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Börjar visst bli suddig redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Förbereder kvällsmaten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Har lämnat jobbet här och stannar för att handla lite till frugan innan jag fortsätter hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Mali bjöd ut mig på puben och kolla matchen men hon verkar inte så intresserad lite mera liv i föräldrarna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 3 timmar sedan, skrev Wangthong: Har lämnat jobbet här och stannar för att handla lite till frugan innan jag fortsätter hem. Landsvägen i Sumpan? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Fastnat i ngn form av "Beatlesloop", så här på kvällskvisten. Men satan i gatan vad bra det är...🤩🤩🤩💙💙💙👍👍👍👍 Har alla plattorna och nu snurrar de om och om igen.......👌 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 55 minuter sedan, skrev Mankan: Landsvägen i Sumpan? Hade gissat på Hallonberget eller någonstans inne i Kista... men du har säkert bättre koll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 1 timme sedan, skrev Mankan: Landsvägen i Sumpan? Tagit ifrån Landsvägen, husen på bilden är på Vretenvägen. Du har bra ögon och bra koll på den delen av stan tydligen. Brukar oftast bo på Grow när jag är där nere. Tog bilden på onsdag(tisdag) innan snön kom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 8 minuter sedan, skrev Wangthong: Tagit ifrån Landsvägen, husen på bilden är på Vretenvägen. Du har bra ögon och bra koll på den delen av stan tydligen. Brukar oftast bo på Grow när jag är där nere. Tog bilden på onsdag(tisdag) innan snön kom. Jo jag kände igen korsningen eftersom jag både åkt och gått förbi där ett antal gånger. Jobbar i närheten även om jag inte tillbringat så jätte mycket tid i området de senaste 2 åren. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 6 timmar sedan, skrev Enis: Mali bjöd ut mig på puben och kolla matchen men hon verkar inte så intresserad lite mera liv i föräldrarna enis Hur har det gått med deras lägenhet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 13 minuter sedan, skrev ellim63: Hur har det gått med deras lägenhet? Det dröjer nog ett år eller så innan den fastigheten blir beboeligt Så nu i februari kommer vi få dem som grannar .... Det blir trevligt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 beställer Pizza enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 Det doftar kärlek i köket! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu