Enis Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: På tiopoängsnivån: Ett stenkast från stad med underliggande silverfyndigheter ligger denna gurktillverkande ort. Vojne Vojne, säger jag som finlandssvensk - eller borde jag kanske säga Layne Layne..... 😉 Västerås Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Träningspass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 38 minuter sedan, skrev Enis: Västerås Enis Det fanns ju en ledtråd i kylen 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Här dansas det minsann på bardisken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Förlorar hon ska hon ringa i klockan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Hon torskade. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Ute å åker buss 😉 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Hehe... Frugan och jag tänkte precis vika oss när grannkärringen stormar in med en stor Sang Som och 2 påsar is. Underbart😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 Kan man inte sova så kan man ju jobba lite men nu börjar man bli lite mosig och se i kors enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 Tar en kaffe på beach road. Gick bra att få en skvätt sangsom i oxå🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 Lillördag då får man väl njuta av skymningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 Frugan tyckte att vi skulle fira lottovinsten med lite sött till eftermiddagsfikan.. Frugan slog till på en mugg te till kakan medans jag fick nöja mig med kaffe och en blänkare till det söta.. 😉, Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 54 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan tyckte att vi skulle fira lottovinsten med lite sött till eftermiddagsfikan.. Frugan slog till på en mugg te till kakan medans jag fick nöja mig med kaffe och en blänkare till det söta.. 😉, Underbart! 💕 Nu har vi hämtat mer ItalienSalami!!! Party står på Vinterfestivalen på lördag. Jag i Nora! God så du blir galen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 1 timme sedan, skrev Issanbonde: Nu har vi hämtat mer ItalienSalami!!! Party står på Vinterfestivalen på lördag. Jag i Nora! God så du blir galen!!! Julmarknad i Nora eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 Frågan är vad blir det för mat.. Svampinjoner och ägg, och till råga på allt.. Vändststekta ägg, ojojoj.. det har inte hänt sen favoritdottern gick i småskolan.. 😄!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 5 minuter sedan, skrev ellim63: Julmarknad i Nora eller? Yes. Vinterfestival i Statsparken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 Precis nyss, skrev Issanbonde: Yes. Vinterfestival i Statsparken! Föredrar Nora. 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 3 timmar sedan, skrev ellim63: Frugan tyckte att vi skulle fira lottovinsten 58? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 8 minuter sedan, skrev Enis: 58? Enis ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 1 minut sedan, skrev ellim63: ? ja det var nått vinnande nummer på thailotteriet idag Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2021 Dela Inlagd December 1, 2021 Precis nyss, skrev Enis: ja det var nått vinnande nummer på thailotteriet idag Enis Okej, vi spelar på det svenska lotto lotteriet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 2, 2021 Dela Inlagd December 2, 2021 Hörde Magrood på radion. Hon skrev en hel del på forumet förr men blev mer eller mindre bortjagad precis som några andra tjejer som vågat sig in här 🙄 https://sverigesradio.se/artikel/klacken-som-vinner-laktarmatchen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd December 2, 2021 Dela Inlagd December 2, 2021 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hörde Magrood på radion. Hon skrev en hel del på forumet förr men blev mer eller mindre bortjagad precis som några andra tjejer som vågat sig in här 🙄 https://sverigesradio.se/artikel/klacken-som-vinner-laktarmatchen fantastiskt bra körkorthjälpen hon körde. Bra hjälp till sambon när hon skulle ta svenskt körkort. Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 2, 2021 Dela Inlagd December 2, 2021 Lite barhäng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2021 Dela Inlagd December 2, 2021 7 minuter sedan, skrev rolba: Lite barhäng. Tycker de verkar hålla sig uppe rätt så bra.... eller har de stöd? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu