Kenneth4618 Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: Jag körde där för över 40 år sedan för första gången, igår kväll igen! Ja du vet vart! Sedan fort hem för det där gnisslet "årkar" man inte höra på! Fick med mig 4 damer men släppte av 2 i Knivsta och 1 i Sävja. Den som blev över fick följa med hem 😉 Nu lite Lite gofika, Gluhwien med pepparkakor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 Glor på lappmöglet när det singlar ner och känner: fy satan, detta kanske 5 månader till om det vill sig riktigt illa. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 2 timmar sedan, skrev Fritz: Äter och dricker i goda vänners sällskap. Ser förbannat trevligt ut, hälsa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev Fredman: Ser förbannat trevligt ut, hälsa! Vi inväntar dig, då blir det mera kalas .Fantastiskt god renköttssoppa ikväll. Nu sa jag till @Fritz innan jag jag gick att han var tvungen att ratta in Vinterstudion, så vi får lite känsla av snö här i värmen. vi måste ju vara lite asketiska 😎 Ändrades November 27, 2021 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 Värmen kommer inifrån😀 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 On 2021-11-25 at 21:27, skrev 65Selander: Du tar aldrig med dig frugan på Biljard? 🤣 11 timmar sedan, skrev LTD: Va synd.. 🙃 8 timmar sedan, skrev ArneMorales: Det gör ingen i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 Kökstjänst med en oktoberfestöl från Tjeckien... Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 27, 2021 Dela Inlagd November 27, 2021 Firar en promenadseger över Brynäs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 28, 2021 Dela Inlagd November 28, 2021 Testar min nya leksak, helt fantastiskt kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 28, 2021 Dela Inlagd November 28, 2021 Då har man fått en shot i vardera arm... Men här gick det inte att få nån shot idag.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 Kollar utsikten Orkestern riggar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 On 2021-11-27 at 14:27, skrev Koh Changer: Glor på lappmöglet när det singlar ner och känner: fy satan, detta kanske 5 månader till om det vill sig riktigt illa. Du får slänga upp en sån där luftvärns strålkastare på tomten som lyser utav hellvite så blir det lite sommar i alla fall! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 20211129_201003.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 5 timmar sedan, skrev audirs2: Du får slänga upp en sån där luftvärns strålkastare på tomten som lyser utav hellvite så blir det lite sommar i alla fall! Jag eldar så kaminen glöder 😁 så det kanske smälter bort Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 Checkar in, någon form av stadshotell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 31 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Checkar in, någon form av stadshotell. Red light district? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 Läser på MPR Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 7 timmar sedan, skrev rolba: 20211129_201003.mp4 13 MB · 0 downloads Lätt att ringa i klockan när stolarna redan står på borden enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 6 timmar sedan, skrev Enis: Lätt att ringa i klockan när stolarna redan står på borden enis De har fått plocka undan en del för att hålla covidavstånd. Hindrar ju inte närkontakt ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 11 timmar sedan, skrev audirs2: Red light district? På tiopoängsnivån: Ett stenkast från stad med underliggande silverfyndigheter ligger denna gurktillverkande ort. Vojne Vojne, säger jag som finlandssvensk - eller borde jag kanske säga Layne Layne..... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Inte idag men igår. Jag var här för att förnya mitt pass. En resa på 70 mil ToR under dagen igår. Kostnad för att förnya passet: 6200 Baht. Blir en ny lång resa nästa vecka för att hämta passet. Vi åkte kl. 06.00 Hemma igen igår kväll kl. 18.00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Fick se att det öppnats ett café vid motorvägen ner till Sattahip vid väg 331 som har 3 stora passagerarflygplan som cafélokaler Stället heter Coffee War Station 331 Video: https://fb.watch/9BthZ-DcQA/ Info: https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g2098164-d21338781-Reviews-331_Station_Coffee_War-Chonburi_Province.html FB-sida: https://www.facebook.com/331Station/ Karta: Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: På tiopoängsnivån: Ett stenkast från stad med underliggande silverfyndigheter ligger denna gurktillverkande ort. Vojne Vojne, säger jag som finlandssvensk - eller borde jag kanske säga Layne Layne..... 😉 Den här då? En känd rockare bor här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Apropå lappmöglet... Perkele! Jag måste gjort nåt riktigt dåligt i mitt liv eller kanske i det tidigare livet, det här är fan inte sant. 25 cm och det kommer mer hela tiden🤢🤮. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 30, 2021 Dela Inlagd November 30, 2021 Nu blir det biffgryta😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu