frogfish Inlagd November 19, 2021 Dela Inlagd November 19, 2021 Dricker riktig bira. Ringde receptionen och jag fick grönt ljus. Nu kör vi🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 19, 2021 Dela Inlagd November 19, 2021 Äter Digestivekex Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 19, 2021 Dela Inlagd November 19, 2021 56 minuter sedan, skrev apknug: Lyx lounge?... FCT på FRA? Utan kvack kvack kvack Vinga på GOT FCT på FRA blir i juni... Nästa fråga... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 19, 2021 Dela Inlagd November 19, 2021 Tjaa, kan snubbla och dö imorgon... Vinga är trevligt och dom som jobbar där är supergoa... Hellre det än betala 100 sek för en öl på närmaste bar på GOT... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 19, 2021 Dela Inlagd November 19, 2021 5 timmar sedan, skrev apknug: Lyx lounge?... FCT på FRA? Utan kvack kvack kvack Btw, brukar du hänga på FCT i Frankfurt? Då kanske vi kan mötas där över en pilsner eller nåt? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 19, 2021 Dela Inlagd November 19, 2021 6 timmar sedan, skrev apknug: I juni kan man vara död. Men det måste väl funnits åt roligare i Vinga loungen? Du retar oss va? Till och med Norrsken på Arlanda som är lika trevligt som väntrummet på en vårdcentral eller Folktandvården (snodd referens) har, om det inte är slut eller trasigt vettig öl i alla fall. Arlandas Guld är lika mysig som en stängd grill i Skaulo, jodå där har jag slabbat burgaren och hånglat. Sämsta loungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 19, 2021 Dela Inlagd November 19, 2021 7 minuter sedan, skrev 65Selander: Arlandas Guld är lika mysig som en stängd grill i Skaulo, jodå där har jag slabbat burgaren och hånglat. Sämsta loungen Nedu, där har du fel. Finns masssssor av loungen som är betydligt sämre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 58 minuter sedan, skrev samet: Nedu, där har du fel. Finns masssssor av loungen som är betydligt sämre! Näe Arlandas suger balle,men lite berusad blev man. CDG var inte heller så bra men där fanns det mer Destillat Men satan i gatan i loungen FRA/Lufthansa tvingade i en sprit. Bartenders mm. Supeer. De kastade även på ett gäng Konjagare å det som som det gick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 7 timmar sedan, skrev 65Selander: Näe Arlandas suger balle,men lite berusad blev man. CDG var inte heller så bra men där fanns det mer Destillat Men satan i gatan i loungen FRA/Lufthansa tvingade i en sprit. Bartenders mm. Supeer. De kastade även på ett gäng Konjagare å det som som det gick Jag säger inte emot dig att det finns bättre loungen både på CDG och FRA. Men jag försvarar SAS Guld lounge på ARN, för den är trotsallt betydligt bättre än måååånga andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 2 timmar sedan, skrev apknug: Den är väl tyvärr stängd nu så jag fick hålla tillgodo med mysiga Norrsken Lounge på Arlanda. Norrsken är så trevlig att man gärna missar planet för att kunna sitta kvar å det riktigt länge. Jäkla synd att de stängde loungerna på F piren. Där är det nästan så man hellre betalar för en öl på O'Learys och sitter där ute istället. Men nu blir det en öl på stranden. En Leo Thailands stolthet! Lägger med en ny bild från stranden istället för en gammal Lounge bild. FCT är öppet å har så varit sedan tidigt återöppnande från Corona. En trevlig plats, har du besökt den? Varför sitter du på Norrsken och häckar när Pontus finns? Käkade dillkött där i veckan, kanongott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 Ser solen börja gå ner, soien fyllas av lekande barn och groggen kommer fram. Bästa tiden på dagen🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 Tänkte fota solnedgången men det verkar som att ett kärnvapenprov kom emellan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 (ändrad) Ingen större lycka på Nai harn heller Undrar om hon har någon lycka? Här pågår en pingis match eller nåt. Ändrades November 20, 2021 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 10 timmar sedan, skrev apknug: Den är väl tyvärr stängd nu Den är öppen... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 40 minuter sedan, skrev L64: Den är öppen... Fan vad jag har saknat dig! Måste vart flera år sedan sist??? Blivit lite mer välfärd sen Kortedala? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 Det fanns lite gott i friggebodskylskåpet, visst är det mycket trevligare med kökstjänst när man kan sippa på ett glas bubbel från Spanien! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 2 timmar sedan, skrev falukorven: Fan vad jag har saknat dig! Måste vart flera år sedan sist??? Blivit lite mer välfärd sen Kortedala? Kortedala vet jag inget om men köpte en liten stuga plus ett bubbelbad så jag har haft fullt upp med gamla kåta kärringar 😀 Nu i Dubai och söker tillfälliga kontakter 😍 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 1 timme sedan, skrev L64: Kortedala vet jag inget om men köpte en liten stuga plus ett bubbelbad så jag har haft fullt upp med gamla kåta kärringar 😀 Nu i Dubai och söker tillfälliga kontakter 😍 Kortedala var ett trevligt ställe att växa upp på men det här verkar ju trevligare..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 20, 2021 Dela Inlagd November 20, 2021 Tony sonen tog mig ut på lokala thaien skäggmaffian är här leo eller chang bara thai här riktigt place lao khao enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 21, 2021 Dela Inlagd November 21, 2021 Får nog välja en annan väg 🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2021 Dela Inlagd November 21, 2021 Frugan plockade timjan i kryddlandet till kvällens middag! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2021 Dela Inlagd November 21, 2021 Sitter och pysslar i köket med en oktoberfestöl.. Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 22, 2021 Dela Inlagd November 22, 2021 Jag har hört på radion idag... Men jag har bara regn (och bira) hos mig🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2021 Dela Inlagd November 22, 2021 Presentation night I pool league Gissar att batteriet ballar ur snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2021 Dela Inlagd November 22, 2021 Blev lite snacks åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu