Tallviking Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 Planeringsdag på Nalen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 Beundrar utsikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 Sorterar dokument för inträdet i Thailand,nu jävlar ska de få papper 😂med stämplar och signaturer,en mindre bibel. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 On 2021-11-13 at 18:42, skrev Kötthandlarn: Inser att gubbvarningen är stor när man tycker att ett besök till tvättstugan är en jäkligt bra idé på en lördagskväll.....🤣🤣🤣🤣 Å som vanligt försvann en socka (vart tar de vägen?)....🤔 I mitt fall är det konstigt, för det är bara vänstersockor som försvinner... Hur skall jag kunna gå med bara högersockor?....🤣 Blir man halt, eller bara går i cirklar? 🤣😂😂😂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 45 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Kul att se dig här igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev Enis: Kul att se dig här igen enis Vah, har han vart bortta? Då är nog snart Boa 51 med i leken igen!😄 Ändrades November 17, 2021 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Jag har faktiskt hittat en strumpa i en byxficka en gång även fast jag inte tvättade dem samtidigt. Tips, kolla fickorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 Skottar i mig lite gratis öltilltugg på på McFly's bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 12 minuter sedan, skrev rolba: Jag har faktiskt hittat en strumpa i en byxficka en gång även fast jag inte tvättade dem samtidigt. Tips, kolla fickorna. De har även en förmåga att leta sig in i örngott och påslakan oxå. Listiga små rackare😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 41 minuter sedan, skrev rolba: Skottar i mig lite gratis öltilltugg på på McFly's bar När kommer nästa redovisning i 10 kg? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 3 minuter sedan, skrev måne: När kommer nästa redovisning i 10 kg? Tidigast måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 12 minuter sedan, skrev rolba: Tidigast måndag. Då hinner du med ett stort antal bantaröl 😆 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 1 timme sedan, skrev måne: Då hinner du med ett stort antal bantaröl 😆 Jobbar på det. 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 (ändrad) Fan, här kommer man hem, full å snäll, då tvingar frugan med mig på födelsedagskalas i grannbaren. Ska man behöva ha det så här? Ändrades November 17, 2021 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 Jubilarens klädsel går nästan ihop med möblerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 11 timmar sedan, skrev Tallviking: Planeringsdag på Nalen Nalen är ett trevligt ställe..... Har bevistat många bra spelningar där men de har varit bra mycket roligare än vad ditt besök resulterade i...😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 17, 2021 Dela Inlagd November 17, 2021 8 timmar sedan, skrev audirs2: Vah, har han vart bortta? Då är nog snart Boa 51 med i leken igen!😄 Huvva! Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 18, 2021 Dela Inlagd November 18, 2021 (ändrad) Är packad och glad. Ändrades November 18, 2021 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 18, 2021 Dela Inlagd November 18, 2021 Incheckad på Arn. Pass och pappersutskrifter på Thailand pass, pcr-test, försäkring och covidpass ville de se. 25 min i säk.kontroll. Smidigt🐸 Nu kommer belöningen🐵 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 18, 2021 Dela Inlagd November 18, 2021 33 minuter sedan, skrev apknug: Vad flyger du för bolag fisken? Thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 18, 2021 Dela Inlagd November 18, 2021 Nu på den finska avdelningen på Arlanda. So far so good. Kippis. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2021 Dela Inlagd November 18, 2021 5 minuter sedan, skrev Fritz: Nu på den finska avdelningen på Arlanda. So far so good. Kippis. Har du bokat färdtjänst till planet.. 😄 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 18, 2021 Dela Inlagd November 18, 2021 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev frogfish: Thai. Du får gärna rapportera hur resan var. Jag hörde att det typ bara serverade ett glas vin till maten med Thai sedan var det stop pga coronaläget. Alla skulle sitta på sin plats med munskydd. Jag hoppas ju på att man i alla fall kan få nån påfyllning bakom skynket. Man kanske kan smussla med sig en flaska från taxfree. Säljer de halvflaskor? Ändrades November 18, 2021 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 18, 2021 Dela Inlagd November 18, 2021 Dricker champagne och firar att jag äntligen är ombord på Finnairs direktflyg till Bangkok. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 18, 2021 Dela Inlagd November 18, 2021 1 timme sedan, skrev Mankan: Du får gärna rapportera hur resan var. Jag hörde att det typ bara serverade ett glas vin till maten med Thai sedan var det stop pga coronaläget. Alla skulle sitta på sin plats med munskydd. Jag hoppas ju på att man i alla fall kan få nån påfyllning bakom skynket. Man kanske kan smussla med sig en flaska från taxfree. Säljer de halvflaskor? Du får uppgradera till bissnis, där finns det dricka Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu