ellim63 Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 12 minuter sedan, skrev Issanbonde: Budapest Eco? Citygross, Maxis är mycket bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Tittar på gamla bilder från vårt hem i Thailand och längtar!❤️🇹🇭🙏 Frugan är lite överhettad..🤣 Mc-taxikillen är orolig för överlast..🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Citygross eco samma ägare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 44 minuter sedan, skrev Issanbonde: Citygross eco samma ägare Okej, det visste jag inte, vi har köpt en tårta på Eko som var riktigt god! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 (ändrad) Sett min 3 match utav fyra i Tyska ligan, ikväll bortamatch men en seger igen. 3 segrar Bilden med flarrorna är en gåva från min bästa väns mamma. Tyskt hemkört (Obstler) Bilderna kanske är inte i tidsordning, ungefär som sin skalle nu. Ändrades Oktober 29, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 Blir så irriterad på jobbet, min andelshäst ska starta för första gången på torsdag på Örebro travet. Ringde och fråga om semester, nä går inte finns inte kompetens. På måndag ska jag fråga om ni stänger lagret i juni när jag slutar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 Lughetto som jag äger en andel i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 Packat bilen inför resan ner till Skåne och övertagande av "sommarstugan" på fredag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 Firar MFF' seger (satt hårt inne) och glor på Brynäs nu nu. Åh nu 1-0 mot Skellefte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 Softar på Malibu beach... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 A men fan vilken grym duett......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 Efter bjudit mina bästa vänner på middag och allt så har har jag nu egentid. De blev lite förbannade. eftersom jag gick till sidan om och pröjsade allt utan att de såg det Men Hallå de skjutsar mig ta fan med mig varje dag sticker åt mig hembränt mm. Mannheim Für Immer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 30, 2021 Dela Inlagd Oktober 30, 2021 (ändrad) Efter bjudit mina bästa vänner på middag och allt så har har jag nu egentid. De blev lite förbannade. eftersom jag gick till sidan om och pröjsade allt utan att de såg det Men Hallå de skjutsar mig ta fan med mig varje dag sticker åt mig hembränt mm. Mannheim Für Immer Ändrades Oktober 30, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Hockey Mannheim-Straubing. 1h till spel så man hinner med några öl.:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 (ändrad) Hälsade på Barry i torsdags på centralstationen. Ändrades Oktober 31, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 1 minut sedan, skrev Peolito: Hälsade på Barry i torsdags på centralstation. Ja, hur tänke man där... Som medlem blir man lite förundrad!! Saknar: Mats Waltin, Thomas Ericksson, Håkan Södergren dvs riktiga Djurgårdare... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Precis nyss, skrev Nineteen68: Ja, hur tänke man där... Som medlem blir man lite förundrad!! Saknar: Mats Waltin, Thomas Ericksson, Håkan Södergren dvs riktiga Djurgårdare... Ja det är många som undrar. Jocke får stå till svars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 12 minuter sedan, skrev Peolito: Ja det är många som undrar. Jocke får stå till svars. Pallar inte om dom åker igen... Vi får hoppas på Falken...🙂 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Nineteen68: Pallar inte om dom åker igen... Vi får hoppas på Falken...🙂 Ja nu fick lorito gå. Han har ju inte rosat marknaden, heller. Öppna libran och köp lite bra gubbar. Blir dyrt att åka ner. Ändrades Oktober 31, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Nu väntar vi på fotbollen. Vi får se om taktiken har ändrats eller vi gör samma misstag igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 2 timmar sedan, skrev Nineteen68: Ja, hur tänke man där... Som medlem blir man lite förundrad!! Saknar: Mats Waltin, Thomas Ericksson, Håkan Södergren dvs riktiga Djurgårdare... Lugn och fin. Sudden kom väl från Sollentuna via Nacka. Resterade djurgårdare tog väl Borken från Hammarby´s vinnande lag. Glöm klubbkänsla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Å här sitter jag och pillar... Räkor alltså! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Firar straffsegern över Straubing. 20211031_185537.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Idag blev det en sväng västerut. Massor av fejjor.....men ingen skymt av Millar, Månar, Svampar eller Crombies..... Hittade i alla fall smarrigt käk på en Grekisk sylta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 31, 2021 Dela Inlagd Oktober 31, 2021 Hängde upp en bakdel på Älg i garaget när jag kom från jakten i eftermiddags , Tänkte stycka ner en del av den i kväll , O jag står i garaget o skär o styckar . Hör ett jäkla skrik ute på gatan , Titta han dödar ett djur med kniv .. He he står några hallowensnyltare ute med någon förälder som tycker det e otäckt ,,,Samtidigt har de Lie o masker på sig , Ja men hallå.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu