rolba Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 Kollar på damfotboll. Funderar samtidigt hur jag tänkte när jag avböjde att bli tränare för Sätras damlag i slutet av 80-talet.😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 Visst är det vackert! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 Hade glömt bort att vi ställt ut lite orensade gula på takterssen tidigare i veckan blev att ta hand om de som kunde räddas så nu kan man göra lite sås och stuvning i vinter enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 4 timmar sedan, skrev rolba: Funderar samtidigt hur jag tänkte när jag avböjde att bli tränare för Sätras damlag i slutet av 80-talet Inget förlorat de är ju flator hela bunten. Men du kanske menar annat..... Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 On 2021-10-07 at 18:28, skrev måne: Och jag som har varit med sen start har inte lämnat startgroparna,önskar redovisning hur man kvalifiserar sig. Den förklaringen har man väntat. @audirs2påstår att mutor funkar. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 5 timmar sedan, skrev rolba: Kollar på damfotboll. Funderar samtidigt hur jag tänkte när jag avböjde att bli tränare för Sätras damlag i slutet av 80-talet.😎 21,000 tusen på läktaren. Du är välkommen till Stockholm.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 1 timme sedan, skrev Amigo: Inget förlorat de är ju flator hela bunten. Men du kanske menar annat..... Nja, det var lite skillnad då. Inte så många som klivit ur garderoben på den tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 9 hours ago, rolba said: Kollar på damfotboll. Funderar samtidigt hur jag tänkte när jag avböjde att bli tränare för Sätras damlag i slutet av 80-talet.😎 Ogillar HIF mest utav alla klubbar men såg på Twitter en video när de tackas av. ALLA damidrottare i lagsport förtjänar mer publik och mer betalt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 11, 2021 Dela Inlagd Oktober 11, 2021 (ändrad) Fyllebokat nästa resa, kommer hem 20/10 runt 2330, drar till mitt andra mecka dagen efter för se Mannheim-Augsburg samt hinka bira. Har ju en jacka med mig så man får lämna in resten här för tvätt. Dyraste posten är hotellet på Arlanda Ändrades Oktober 11, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 Kommit igång med Mineston gör den i balsaträ den här gången, sågar till formen på vingarna, limmar till material för vingarna väntar tills limmet härdat sen ska den formas och slipas en hel del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 On 2021-10-09 at 23:55, skrev 65Selander: Smygfotar... 😜 Lisa Bonet? Henne har jag inte sett sedan Cosby show! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Da_Ling_Boy Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 37 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Lisa Bonet? Henne har jag inte sett sedan Cosby show! ohh. den snyggingen, tacka vet jag hennes roll i filmen Angel Heart 😍 *************************************************************************** Född Söderkis, Alltid Söderkis, Forca Bajen! "Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 Satt dit nya pinnar på luftningsmaskinen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 Leverans till morsan, tre sorters äpplen från trädgården, förvällda trattisar, hästkorv och vildsvinskorv! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 Kollat på flera avsnitt på Kinding custom Otroligt skickliga killar och bygga custom bilar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 On 2021-09-17 at 21:43, skrev Enis: sitter på Tennstopet tja @rolba fick mig ju sugen på mera öl å lite salt till enis Tur att frugan började kl 16 idag Hade nog inte varit så bra för hennes Psyke att hamna i korselden https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/g6pw40/grovt-valdsbrott-i-gavle--en-skadad https://www.gd.se/artikel/avsparrningar-runt-krogen-efter-misstankta-mordforsoket-otackt?fbclid=IwAR3GaeE6_ghTC4qqO93BXShxptpkTi286N0xk494JovMrWwkimQgTMQpqng Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 Å här sitter jag och pysslar.. Och frugan fixar till en redigt stark chilidipp! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 37 minuter sedan, skrev ellim63: Å här sitter jag och pysslar.. Och frugan fixar till en redigt stark chilidipp! 😋 Hmmmm Äppelpaj med chilli 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 5 timmar sedan, skrev Enis: Tur att frugan började kl 16 idag Hade nog inte varit så bra för hennes Psyke att hamna i korselden https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/g6pw40/grovt-valdsbrott-i-gavle--en-skadad https://www.gd.se/artikel/avsparrningar-runt-krogen-efter-misstankta-mordforsoket-otackt?fbclid=IwAR3GaeE6_ghTC4qqO93BXShxptpkTi286N0xk494JovMrWwkimQgTMQpqng Enis On 2021-10-09 at 13:57, skrev Enis: Skall ta en promenad och hämta ett paket enis 5 timmar sedan, skrev Enis: Tur att frugan började kl 16 idag Hade nog inte varit så bra för hennes Psyke att hamna i korselden https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/g6pw40/grovt-valdsbrott-i-gavle--en-skadad https://www.gd.se/artikel/avsparrningar-runt-krogen-efter-misstankta-mordforsoket-otackt?fbclid=IwAR3GaeE6_ghTC4qqO93BXShxptpkTi286N0xk494JovMrWwkimQgTMQpqng Enis Jobbar frun på lördag, och hur ser det ut på paketfronten? Jag har i bakskallen att jag bokat in något men har förträngt det nu. Om vädret tillåter skulle man ju kunna ta en runda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2021 Dela Inlagd Oktober 12, 2021 50 minuter sedan, skrev rolba: Jobbar frun på lördag, och hur ser det ut på paketfronten? Jag har i bakskallen att jag bokat in något men har förträngt det nu. Om vädret tillåter skulle man ju kunna ta en runda. jobb 10-20 så hänger vi på låsen kl 11.00 så hinner vi kanske hämta paketen vi beställer i morgon Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 13, 2021 Dela Inlagd Oktober 13, 2021 (ändrad) Blänger.. (glor/tittar) för er sörlänningar. 😁 Nej ingen rövling, de dansar Bachata Ändrades Oktober 13, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 13, 2021 Dela Inlagd Oktober 13, 2021 23 minuter sedan, skrev 65Selander: Blänger.. (glor/tittar) för er sörlänningar. 😁 Nej ingen rövling, de dansar Bachata Fin bild! Kul att du hade batteri😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 13, 2021 Dela Inlagd Oktober 13, 2021 Styrfenor på gång, gör färdigt propellern, allt börjar att komma på plats men det ska till två små fenor på toppen av de stora lodräta fenorna sen blir det att justera lite med filen innan den förbereds för målning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 13, 2021 Dela Inlagd Oktober 13, 2021 10 timmar sedan, skrev Enis: jobb 10-20 så hänger vi på låsen kl 11.00 så hinner vi kanske hämta paketen vi beställer i morgon Enis Nu har jag beställt, skottsäker väst. Gick inte att köpa vapen så jag tog en flytväst istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 13, 2021 Dela Inlagd Oktober 13, 2021 Fikar på St Paul bageri på söder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu