Enis Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Jag och Wille besöker sin farmor och kollar att hon sköter sig enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Jag kommer fan inte gå ut på den där livsfarliga gräsmattan, för jag vet hur förädisk den kan vara...... Jättemysig ibland, men så helt plötsligt hoppar den upp och slår en på näsan (fast det vet du ju redan)...... Man kan alltså säga att du är näsvis............ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Nyss avslutad dagens fys och givetvis med öl som sportdryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 1 timme sedan, skrev Alarik: Man kan alltså säga att du är näsvis............ Fråga Husse, för det han som blev angripen först.....🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 36 minuter sedan, skrev 65Selander: Nyss avslutad dagens fys och givetvis med öl som sportdryck. Härligt! Summerar min vecka bortsett från idag då.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Nu så.....👍 Oj oj oj......🤪🤪🤪🤪 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Bjuder på furuporr.....🤣 @Soengsang @M33 .....🤩 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 4 hours ago, Risifrutti said: Härligt! Summerar min vecka bortsett från idag då.... Grym låt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 En sväng i skogen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 Skall ta en promenad och hämta ett paket enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 13 minuter sedan, skrev Enis: Skall ta en promenad och hämta ett paket enis Inte helt enkelt att hitta till PostNord i denna stad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 6 minuter sedan, skrev Enis: Inte helt enkelt att hitta till PostNord i denna stad enis Ja den GT:n var ju inte mycket att hänga läpp för tur att det finns annat på vägen att cheersa upp sig för enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Ja den GT:n var ju inte mycket att hänga läpp för tur att det finns annat på vägen att cheersa upp sig för enis En av murphys lagar eller var det Cevin Bacons lag @Naam kaeng man hittar alltid någon man känner Där dök Williams boendefamilj upp som tagit hand om William sedan hans mamma inte var kapabel mer men nu vidare mot nya äventyr Här fungerade thaiidkort var det enda som Pia hade kvar hemma bildbevis att en så länge är paketen med enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 9 minuter sedan, skrev Enis: En av muprhys lagar eller var det Cevin Bacons lag @Naam kaeng man hittar alltid någon man känner Där dök Williams boendefamilj upp som tagit hand om William sedan hans mamma inte var kapabel mer men nu vidare mot nya äventyr Här fungerade thaiidkort var det enda som Pia hade kvar hemma bildbevis att en så länge är paketen med enis Så där ja bara ett stenkast hemifrån enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 33 minuter sedan, skrev Enis: Så där ja bara ett stenkast hemifrån enis Påverkas man av vad som publiceras på internet? Nu djävlar bränner vi bocken å en liten pinne enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 24 minuter sedan, skrev Enis: Påverkas man av vad som publiceras på internet? Nu djävlar bränner vi bocken å en liten pinne enis åter i hemmets lugna vrå oban där man var f@n är paketen… får nog ta en runda till enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 Just nu .... någonstans i Stockholm Japanskt tema! Spännande! Öl - sake - whisky - rom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 On 2021-09-10 at 20:34, skrev Kötthandlarn: A men va fan, jag trodde vi skulle fira in hösten med att bubbla i din badtunna vid kolonistugan men det sket ju sig tydligen........🤬 Samma besvikelse som jag känt väldigt länge efter att inte ha fått dela den massage som jag och Swedenfarang lovade oss själva att vi skulle ta vid första bästa tillfälle men det blev ju inte av....... Vi har ju vissa kommunikationsproblem pga du vägrar fejan. Just nu e tempen 37 grader och still rising till 40 Du är hemskt välkommen till Klaremossevägen och Anemonens odlarförening stuga har jag glömt vilket nummer haha Sprit o öl finns i massor... Bild från tidigare idag när jag provade badsalt och jag luktar kärlek nu Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 Trodde man skulle bli servad med maten när vi hälsade på hos favoritdottern.. 😄 Enrisrökt sidfläsk, starka korvar, lök och skinkstek skulle skäras i lagoma bitar.. Sen ska allt fräsas och doften är underbar! 💕 På med locket på den gamla Husqvarnan.. Favoritdottern hade inte legat på latsidan, hon hade dukat för fest! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 Så där ja........😍😍😎😎😎 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 Smygfotar... 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 9, 2021 Dela Inlagd Oktober 9, 2021 Dags att gå på sängen tänkte jag nu....🤣 Mmmmm, sova är underskattat..🖖 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 17 timmar sedan, skrev Enis: åter i hemmets lugna vrå oban där man var f@n är paketen… får nog ta en runda till enis Sover frugan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 5 timmar sedan, skrev rolba: Sover frugan? Hon JObbade 😇 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2021 Dela Inlagd Oktober 10, 2021 3 minuter sedan, skrev Enis: Hon JObbade 😇 Ja just ja, ni har ju en nybakad chaufför i leden nu så du slipper curla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu