65Selander Inlagd Oktober 6, 2021 Dela Inlagd Oktober 6, 2021 Ute på byn och super mig snygg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2021 Dela Inlagd Oktober 6, 2021 (ändrad) Ändrades Oktober 6, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 Dricker kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 4 hours ago, apknug said: Finnair kör för 9 984kr. Nonstop från Arlanda. 1 minute ago, Scandinaviancorner said: Dricker kaffe Stefan från risfälten som är kung att göra svensk mat på thai råvaror? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 On 2021-10-05 at 21:03, skrev 65Selander: knatat runt planlöst. Ingen alkohol? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 On 2021-10-05 at 16:16, skrev audirs2: Tänker du på schack? Nu blir jag matt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 Jag gjorde en kopia på en äldre modell men nu vill Jarmo ha en kopia på den nya varianten av Minesto, väntar på balsaträ så jag börjar med propellern det är lite jobb med att göra en propeller som ser ut som en propeller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 Öppnar paket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 48 minuter sedan, skrev M33: Öppnar paket. @M33 uppgraderar 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 6 minuter sedan, skrev Enis: @M33 uppgraderar 😉 Enis Kunde ju sälja den två år gamla ”skjortan” för 3500kr 🤑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 Noterade just att Herr Chang "Gått upp en nivå", han har tydligen "Lämnat startgroparna"! Grattis HC! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 21 minuter sedan, skrev Tommy: Noterade just att Herr Chang "Gått upp en nivå", han har tydligen "Lämnat startgroparna"! Grattis HC! MVH Och jag som har varit med sen start har inte lämnat startgroparna,önskar redovisning hur man kvalifiserar sig. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 5 minuter sedan, skrev måne: Och jag som har varit med sen start har inte lämnat startgroparna,önskar redovisning hur man kvalifiserar sig. Hmmmm,,,,kvalifi,,,,,,,,!? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 2 timmar sedan, skrev M33: Öppnar paket. Snyggt, men det är inget jämfört med en SonyErikson K530i....🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 Fredag för mig idag.... Tog en semesterfredag för att få en långhelg och göra en tripp upp till Orust för att träffa PD och Plogen (som kommer på besök från Sthlm).👍 Nu tänkte jag stränga om ack-guran. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Fredag för mig idag.... Tog en semesterfredag för att få en långhelg och göra en tripp upp till Orust för att träffa PD och Plogen (som kommer på besök från Sthlm).👍 Nu tänkte jag stränga om ack-guran. Grattis! Här är det typ, tisdag hela veckorna... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Fredag för mig idag.... Tog en semesterfredag för att få en långhelg och göra en tripp upp till Orust för att träffa PD och Plogen (som kommer på besök från Sthlm).👍 Nu tänkte jag stränga om ack-guran. Å när den vart klar...... .....så tog jag nästa i bara farten.👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 7, 2021 Dela Inlagd Oktober 7, 2021 Undrar vilka trådar Omamarama huserar i, som gjort honom till en raket (ja, jag vet att han kallar sig omarama men det här blev roligare, typ "Oh mama can't you tell" (eller ngt))...... Nä, nu skall undertecknad gå till sängs insåg jag just nu..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Glor på fotboll Peru-Chile. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 (ändrad) 19 hours ago, Peolito said: Ingen alkohol? Jodå jag går med en bira i handen Ändrades Oktober 8, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 12 timmar sedan, skrev audirs2: Hmmmm,,,,kvalifi,,,,,,,,!? Torsdag! Ärtsoppan, du vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 Är tillbaka på brottsplatsen igen... Trevligt och nu väntar vi på att Plogen och Lunda skall anlända från Sthlm.....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Är tillbaka på brottsplatsen igen... Trevligt och nu väntar vi på att Plogen och Lunda skall anlända från Sthlm.....👍 Pass upp för alla kullar i gräsmattan, dom gör förbaskat ont i näsan vet jag av erfarenhet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 5 minuter sedan, skrev husse: Pass upp för alla kullar i gräsmattan, dom gör förbaskat ont i näsan vet jag av erfarenhet Jag kommer fan inte gå ut på den där livsfarliga gräsmattan, för jag vet hur förädisk den kan vara...... Jättemysig ibland, men så helt plötsligt hoppar den upp och slår en på näsan (fast det vet du ju redan)...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2021 Dela Inlagd Oktober 8, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Är tillbaka på brottsplatsen igen... Trevligt och nu väntar vi på att Plogen och Lunda skall anlända från Sthlm.....👍 Nu så.....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu