måne Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 klippt gräset för femte gången i år utan att få en gräsklippar öl!!! Skandal Vart är världen på väg,har du ropat på Pin?En STOR öl är du värd,minst Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Skandal Vart är världen på väg,har du ropat på Pin?En STOR öl är du värd,minst tänkte skaffa en sån där robotgräsklippare, då är det ju bara att programmera om den när man är sugen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 tänkte skaffa en sån där robotgräsklippare, då är det ju bara att programmera om den när man är sugen Men dom hämtar inte öl heller Tänk om Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 tänkte skaffa en sån där robotgräsklippare, då är det ju bara att programmera om den när man är sugen Du kan skaffa en hund “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Kolla Dokument utifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 ligger här stupfull på golvet nä har flyttat i helgen och i dag ska kontraktet skrivas på kl1400 så det blir till och ta det sista nu runt 08 snåret så nu har jag en jäkligt fin lägenhet nya parkett golv och tapeter utsikt över en liten fin sjö och 5000kr lägre i hyra per månad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Forsoker fa buskjaveln att se ut som en boll, det ar jui VM snart! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 En bortkastad stalkingtrip på gång. Nåja, trevligt att ta sig en tripp till jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Bygger gabions mur Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Fattigmanstur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Fattigmanstur. Ha ha.Ja det är svåra tider nu tydligen.Det såg mycket fattigt ut på bordet. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Fattigmanstur. Norwegian diet Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Norwegian diet Nu fläskar jag på med gratis kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 De tar sig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 De tar sig Klar till kvällen eller segar ni ut det hela veckan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Klar till kvällen eller segar ni ut det hela veckan Om de ändå vore så bra måne Tippar på mitten av juni Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 (ändrad) Om de ändå vore så bra måne Tippar på mitten av juni Längtar du hem till Falconnästet? eller det heter väl Tuborgnästet numera Ändrades Juni 2, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Lite action idag vid stamstället. Härigt med arbete, jag kan titta på det i timmar..;-)i /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 eftersom jag i år haft lite missflyt med gräsklipparölen (brukar nästan alltid ta en pilsner när jag är klar) så har jag precis satt dessa på kylning, den som är uppmärksam ser ju att det är 6 st o jag har ju bara klippt fem ggr i år än.... men jag får väl bli skyldig! visserligen klippte jag igår men det ser ju fortfarande nyklippt ut, så skål på er om en stund! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Vimsar omkring i natten //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Betalade precis nästa års resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wix Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Idag har vi haft riktiga högdjur på jobbet... Och de vill nog inte bli fotade så ingen bild på dem. Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Hälsar på min son Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 2, 2014 Dela Inlagd Juni 2, 2014 Betalade precis nästa års resa Screenshot 2014-06-02 18.11.31.png Borde inte dina två vårdnadshavare gjort det? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Bara för jag kan Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu