B747 Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 1 timme sedan, skrev ellim63: Även frugan väntar.. 🤣 På väg till Bishops? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 2 timmar sedan, skrev ellim63: Även frugan väntar.. 🤣 Där rök det 7000.- igen!😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 3 timmar sedan, skrev ellim63: Väntar på fyllechaffis.. 😄 3 timmar sedan, skrev ellim63: Även frugan väntar.. 🤣 Ni kunde väl ha väntat inne i erat hus innan ni gick ut å satte er i bilen, då det uppenbarligen inte hade kommit ngn fyllchaffis ännu?? Men så klart är ju alltid en bilfylla ngn vackert (om man inte kör)....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 Ny iptv leverantör från wish 700 spänn med box och ett års abbonemang. Men det var i inte i närheten av vad man kan få med mag box som jag hade förr som frun glömde i Thailand 2020.... Android boxarna är skit 5 år efter i utvecklingen. Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 sitter på Tennstopet tja @rolba fick mig ju sugen på mera öl å lite salt till enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 17, 2021 Dela Inlagd September 17, 2021 Nu på Tom yum när frugan slutat på Tennstopet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 Lider av bakrus, blev en ordentlig utgång igår. Snart dags att våga titta på Amex-appen och se hur många poäng man drog in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 Hälsar på tjuren som verkar vara ute på friarstråt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 Jag trimmade min Elscooter. Det blev mycket bättre vrid, och lite högre hastighet. 😁 VID_20210916_192742.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 Potatis på G.. Åsså en stänkare så man blir stadig på hand när dillen ska hackas! 👍😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 Det blir grillat ikväll!😀😁 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 Precis nyss, skrev Oskarudon: Det blir grillat ikväll!😀😁 Ser fantastiskt gott ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 21 minuter sedan, skrev ellim63: Ser fantastiskt gott ut... Har gäster från Thailand här i sommar. Dem brukar hämta den ena och den andra delikatessen från vårt jaktlag. Just detta är älgklövar som dem bränner bort håret från sedan kokar till ngn sorts soppa. Som oxsvanssoppa säger dem och det är ju gott... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 17 minuter sedan, skrev Oskarudon: Har gäster från Thailand här i sommar. Dem brukar hämta den ena och den andra delikatessen från vårt jaktlag. Just detta är älgklövar som dem bränner bort håret från sedan kokar till ngn sorts soppa. Som oxsvanssoppa säger dem och det är ju gott... De må väl vara hänt… men när de kommer hem i från skogen smackande sig om läpparna med halva bilen full med älgmagar som de Sedan står och tvättar för att slutligen koka då flyr jag fältet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 4 minuter sedan, skrev Enis: De må väl vara hänt… men när de kommer hem i från skogen smackande sig om läpparna med halva bilen full med älgmagar som de Sedan står och tvättar för att slutligen koka då flyr jag fältet enis Ja det förekommer också. Dem lånar roddbåten och far it tvättar rent eländet. Lukt fan i hela viken... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 11 timmar sedan, skrev M33: Lider av bakrus, blev en ordentlig utgång igår. Snart dags att våga titta på Amex-appen och se hur många poäng man drog in. "Nästa station": Falkenberg........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 5 hours ago, ellim63 said: Ser fantastiskt gott ut... Vi äter ju grisfötter i gelé i jul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 18, 2021 Dela Inlagd September 18, 2021 Precis nyss, skrev 65Selander: Vi äter ju grisfötter i gelé i jul Precis, same same but different..🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 19, 2021 Dela Inlagd September 19, 2021 9 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: "Nästa station": Falkenberg........ Inte ens jag är så dum att jag tar tåget när jag är ute i Kba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 19, 2021 Dela Inlagd September 19, 2021 (ändrad) Sitter och njuter en oktoberfestöl på nyinköpta soffan.. Underbart! 💕 🇸🇪 Ändrades September 19, 2021 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 20, 2021 Dela Inlagd September 20, 2021 Handpåläggning på Billerud-Korsnäs denna vecka. Pengarna rullar in, folket jublar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd September 20, 2021 Dela Inlagd September 20, 2021 6 minuter sedan, skrev rolba: Handpåläggning på Billerud-Korsnäs denna vecka. Pengarna rullar in, folket jublar. Då kanske vi ses...är där o springer jag också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 20, 2021 Dela Inlagd September 20, 2021 Räknar fortfarande bultar på brojäveln! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 20, 2021 Dela Inlagd September 20, 2021 Fixat det sista "måste" dokumentet för inresan till Dominikanska på lördag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 20, 2021 Dela Inlagd September 20, 2021 5 timmar sedan, skrev Fredman: Räknar fortfarande bultar på brojäveln! Hur många har du fått ihop? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu