ellim63 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Å här sitter jag med ett glas rött och pysslar på uteplatsen.. 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 On 2021-09-04 at 12:33, skrev Tallviking: Tar en tur i Skogen. Fick slut på korgar så jag gick tillbaka till bilen. Tjejen är kvar där ute och plockar fortfarande Tjejen? Är du ihop med en 20 åring i din ålder?Trodde åtminstone att du var tillsammans med en KVINNA...... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 15 minuter sedan, skrev B747: Tjejen? Är du ihop med en 20 åring i din ålder?Trodde åtminstone att du var tillsammans med en KVINNA...... Eller frugan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 22 minuter sedan, skrev B747: Tjejen? Är du ihop med en 20 åring i din ålder?Trodde åtminstone att du var tillsammans med en KVINNA...... 6 minuter sedan, skrev audirs2: Eller frugan? Käringen funkar på alla åldersgrupper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Laddar upp inför kommande arbetsvecka...... Med tanke på att det fortfarande är lite semestertider, så skall jag vara chef på terminalen nästa vecka...... Har meddelat min chef att jag är sjukskriven men samtidigt meddelat att jag skickar en praktikant, som kan underlätta..... I själva verket är det jag som går som "Under cover boss" för att se vad som verkligen föregår på terminalen........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Å här sitter jag med ett glas rött och pysslar på uteplatsen.. 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Tittar på en ny serie september 11 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 2 timmar sedan, skrev ellim63: Å här sitter jag med ett glas rött och pysslar på uteplatsen.. 💕🇸🇪 37 minuter sedan, skrev ellim63: Å här sitter jag med ett glas rött och pysslar på uteplatsen.. 💕🇸🇪 ja jäklar vad jag pysslade...🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 30 minuter sedan, skrev ellim63: ja jäklar vad jag pysslade...🤣 Är du säker på att det bara blev ett glas rött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 På G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 Säger som Elim mycket mycket nu Pmedae Köttis för ex antal månader sen om han visste nån som kunde slipa knivar Fick ett namn och fick 2 knivar slipade av ett proffs De är som smör nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 Precis nyss, skrev clion: Säger som Elim mycket mycket nu Pmedae Köttis för ex antal månader sen om han visste nån som kunde slipa knivar Fick ett namn och fick 2 knivar slipade av ett proffs De är som smör nu De var några som tyckte va fan skör inte bort späckat De har jag gjort varje gång vill inte ha skiten i mina blod ådror När jag för sticker köttet i woken med olja Så blir det ett äckligt skumm längs upp i woken Jag förstår ju att det är fettet som flyter upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 On 2021-08-31 at 04:21, skrev Tapani: Jag har originalet då får man med 4 olika slipband den finaste är som läder den grövsta använder man bara om man har en skada i bladet som måste slipas bort. Jag har också haft vattenslipsten men det är så bökigt och kladdigt att använda den här lyfter man bara upp och väljer slipband beroende på hur slö kniven är jag tar alltid alla knivarna från köket och går över dem samtidigt vissa behöver bara en vända med det finaste bandet sen är den rakbladsvass. För den som inte är riktigt lika lat så kan man grotta ner sig i Wicked Edge https://www.vassaknivar.se/wicked-edge-sliputrustning.html?gclid=Cj0KCQjw-NaJBhDsARIsAAja6dOwZEEhfhJlfdrY7f5LIBnJ_HVsF41LMmfQv0WfPoUh0-S0q0LYKE0aAu05EALw_wcB Och vill man ha terapijobb så gör man som @born41 och drar till med 10000 grit. Vulkanus VG2 kör jag själv med. Inget nörderi, men väldigt smidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 Idag behövdes båda mortlarna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 När man väntar oväntat besök så passar @rolba på att hålla sig borta enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 Tydligen inget område som Tele2 satsar på blev snurr snurr och dubbelinlägg enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: När man väntar oväntat besök så passar @rolba på att hålla sig borta enis Måndagar är det fika och hamburgare på Gefle MC. Har du ingen koll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: Tydligen inget område som Tele2 satsar på blev snurr snurr och dubbelinlägg enis Konstigt, jag hade dem som bredbandsleverantör tidigare. Funkade bra. Sitter en mast nere på östra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 1 minut sedan, skrev rolba: Måndagar är det fika och hamburgare på Gefle MC. Har du ingen koll? Får göra ett nytt besök behöver en liten träbit.... som du sedan får kapa och borra enligt en ritning i rena rama @andrejsdenruskige klass... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 6 minuter sedan, skrev Enis: Får göra ett nytt besök behöver en liten träbit.... som du sedan får kapa och borra enligt en ritning i rena rama @andrejsdenruskige klass... Det där ser ju ut som en barkbåt. Kanske läge att kontakta barkbåtskaptenen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 10 minuter sedan, skrev Enis: Får göra ett nytt besök behöver en liten träbit.... som du sedan får kapa och borra enligt en ritning i rena rama @andrejsdenruskige klass... Riktigt bra ritning även om den inte helt når toppnivå. Jag ger den 8 oljekritor av 10. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Får göra ett nytt besök behöver en liten träbit.... som du sedan får kapa och borra enligt en ritning i rena rama @andrejsdenruskige klass... Lyckad båtritning. Styrhytten har ett fint överhäng bak så den ser ut att gå fort. Hälsning från båt nörden. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 6, 2021 Dela Inlagd September 6, 2021 Inte i dag men Helgens strapatser... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 7, 2021 Dela Inlagd September 7, 2021 On 2021-09-05 at 06:04, skrev norris55: Du kan väl köpa tofflor när du ändå är där.... Det kosstar och ligga på topp Trodde du visste det 🤑😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 7, 2021 Dela Inlagd September 7, 2021 14 timmar sedan, skrev rolba: Konstigt, jag hade dem som bredbandsleverantör tidigare. Funkade bra. Sitter en mast nere på östra. Du vet Enis är ju snurrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu