rolba Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Fällde en tår idag då jag fick denna bild… en del av sin barndom (skräck) revs idag @rolba har du koll. Han som bodde där dog 1995, huset har stått kvar fram till dag. han måste varit släkt @Mr atm och @John Khonken med tanke på hur noga han var att klä in taket och alla hussidor med aluminium för att skydda mot strålningen från främmande makt enis Jag hörde förra veckan att de rev kojan. Blev förvånad för jag trodde det var borta sedan länge. Vet att grannen där, smeden, fick betalt för sanering när ryssen dog och han beklagade sig att han begärt för lite när han hittade en massa plastpåsar med avföring hängande på väggarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 Campar på Visby strandby camping. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 17 timmar sedan, skrev Benriach: Käkar... Underkäke eller överkäke? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 10 timmar sedan, skrev Enis: Fällde en tår idag då jag fick denna bild… en del av sin barndom (skräck) revs idag @rolba har du koll. Han som bodde där dog 1995, huset har stått kvar fram till dag. han måste varit släkt @Mr atm och @John Khonken med tanke på hur noga han var att klä in taket och alla hussidor med aluminium för att skydda mot strålningen från främmande makt enis Ser en Kuusakoski container till höger, dom repade jag åt förut! Nu har dom egen verkstad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 Laddar för en styrstångsfylla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 1 timme sedan, skrev rolba: Laddar för en styrstångsfylla. Styrstångsfylla kan du inte få , Men väl vårdslöshet i trafik ,, Rulla försiktigt 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 ⁷Dags att ta sig hemåt i motvinden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 1, 2021 Dela Inlagd September 1, 2021 On 2021-08-31 at 18:26, skrev ellim63: Inget är som väntans tider.. 😄 Just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd September 3, 2021 Dela Inlagd September 3, 2021 En till färdig nu ska jag fixa soffan sen är det här projektet klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 Hur i helvete hamnade jag här? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 Kanske finns någon manbag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 1 timme sedan, skrev Mankan: Hur i helvete hamnade jag här? Chefen tog med dig och kontokortet 💳 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 1 timme sedan, skrev Mankan: Hur i helvete hamnade jag här? Ja mærkeligt, du har allerede en taske ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 Tar en tur i Skogen. Fick slut på korgar så jag gick tillbaka till bilen. Tjejen är kvar där ute och plockar fortfarande Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 Meckar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 8 timmar sedan, skrev Alarik: Ja mærkeligt, du har allerede en taske ... Jo då, den sitter kvar välbehållen trotts allt. Nu hamnade visserligen beloppet på min krediträkning men jag räknar med att pengarna sitter på kontot innan fakturan ska betalas. Så allt är egentligen lugnt även om jag försökte ge sken om annat. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 4, 2021 Dela Inlagd September 4, 2021 2 timmar sedan, skrev Mankan: Jo då, den sitter kvar välbehållen trotts allt. Nu hamnade visserligen beloppet på min krediträkning men jag räknar med att pengarna sitter på kontot innan fakturan ska betalas. Så allt är egentligen lugnt även om jag försökte ge sken om annat. Nå, du skal passe på din taske. Det skal bruges i lang tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 19 timmar sedan, skrev Mankan: Hur i helvete hamnade jag här? Du kan väl köpa tofflor när du ändå är där.... Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Morgonflighten från GBG till Stockholmo, nu väntar jag på nästa flight 11:15 sedan hemma igen😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 11 timmar sedan, skrev Alarik: Nå, du skal passe på din taske. Det skal bruges i lang tid. Må dej flytte till Danmark? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: Må dej flytte till Danmark? Ja, jeg gør lidt nu og da. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Inte många på flyget hem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Tog båten till Askersund för att köpa glass... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 15 minuter, en kvart...... .......Per Gessle på stereon..... ........och en go kanelbulle....... .......får avsluta min trevliga helg i fantastiskt fint väder.......👍👍👍💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 5, 2021 Dela Inlagd September 5, 2021 Svampskogen live and direct! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu