goli006 Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 Ska bli någon form av pasta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 8 minuter sedan, skrev goli006: Ska bli någon form av pasta Är det kycklingklor i skålen?Ursäkta har förlagt mina läsglasögon.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 Ja men luktar kantareller så det blir nog bra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 Å här sitter jag och pysslar.. Frugan hämtade två sorters chili från växthuset.. Frugan mortlade chili, vitlök, socker, salt och lime.. Sisådär, två sorters dip till fredagsmyset! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 2 timmar sedan, skrev ellim63: Å här sitter jag och pysslar.. Frugan hämtade två sorters chili från växthuset.. Frugan mortlade chili, vitlök, socker, salt och lime.. Sisådär, två sorters dip till fredagsmyset! 💕 Maten ser bra ut. Men du har inte funderat på att slipa och lacka om köksbordet? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 12 minuter sedan, skrev falukorven: Maten ser bra ut. Men du har inte funderat på att slipa och lacka om köksbordet? 🤔 Chabby chic vettu, chabby chic.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 Badar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Augusti 21, 2021 Dela Inlagd Augusti 21, 2021 Nu är jag på gång igen efter flytten till Hua Sai. Jag ska försöka att göra en kopia på en Citroën här har man något att bita i det är mycket linjer och former på dom här bilarna men jag gör ett försök. Jag tog en annan bräda den mörka var för hård och svårbearbetad. Nästa blir lite borrning och sågning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 21, 2021 Dela Inlagd Augusti 21, 2021 Favoritdottern med kompisar kommer på besök så det gäller att vara på tå...😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Augusti 22, 2021 Dela Inlagd Augusti 22, 2021 Sågat ut fönstren vid dörrarna, nu ska jag börja med taket, provar passningen innan limning, taket börjar att ta form, nästa blir att forma sidopanelerna de är ju inte helt plana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Augusti 23, 2021 Dela Inlagd Augusti 23, 2021 Breddar skärmarna lite nästa blir att göra framlysena, lysena klara börjat med motorhuven, limmar fast instrumentpanelen, fortsätter med att göra färdigt fronten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 23, 2021 Dela Inlagd Augusti 23, 2021 Pysslar i köket.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2021 Dela Inlagd Augusti 23, 2021 1 timme sedan, skrev ellim63: Pysslar i köket.. 😋 samma här enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 23, 2021 Dela Inlagd Augusti 23, 2021 On 2021-08-19 at 00:15, skrev Rillex: Installerat sig för någon dag i Karlskrona. Fiskargumman... Jag hade en Kadett-kollega som fick sparken från Marinens Officershögskola på grund av henne... Han vart mer än lovligt packad och försökte "Sätta på" Gumman... När Polisen kom dit och stoppade honom sa han "Försvinn, ser ni inte att jag knullar", Karln var en idoit.... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 Bra att ha låda när man slöjdar, ratt, bak och framsäte på plats det blir lite maskhål att spackla igen men dom här är ju kända för sina rostproblem ? nästa blir att avsluta bakpartiet vet inte om jag ska göra kofångare fram och bak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 Åker till Gotland, bara att hoppas det blir bra väder. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 Konstaterar att ytterligare en legend har gått ur tiden........ En av de coolaste trummisarna någonsin......... https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Pov63p/the-rolling-stones-trummisen-charlie-watts-ar-dod Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Augusti 25, 2021 Dela Inlagd Augusti 25, 2021 Nu är front på plats spoilern och bakpartiet klart nu ska jag göra hjulen till grodan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 25, 2021 Dela Inlagd Augusti 25, 2021 Tittar på "Snabbmatens historia" i Sverige och hur Vega-baren här hemmavid gjorde revolt och introducerade hamburgaren i Sverige Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 25, 2021 Dela Inlagd Augusti 25, 2021 Ser att vattnet inte sjunker undan. Undrar om det blir mer till imorgon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 25, 2021 Dela Inlagd Augusti 25, 2021 @Benriach skall man slå till? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Grodan är färdig den vart lite stylad på fram och bakparti men man ser att det är en Citroën. Jag har fullt i min prylhylla så tror du Sven-Arne att du har plats för grodan du är ju en sann citropat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Nu börjar det ordna till sig.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Tagit färjan till Fårö. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 Väntar på frugan, men det är inte bråttom jag sitter ju inte sjön... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu