L64 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Jag freelancar nu. Vad tar du för en ST? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Äter mat med ungarna och frustreras av IL Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Äter mat med ungarna och frustreras av IL ImageUploadedByMaipenrai1401600565.258400.jpg ImageUploadedByMaipenrai1401600594.008492.jpg Nja, du har en liten ordväxling med mig i en annan tråd också Njut maten med barnen i lugn och ro i stället, det är mera värt än att frustreras på ett forum. Själv skall jag glida ner på stranden och ägna mig åt en god bok, kolla vindsurfingstävlingarna och kanske dricka en kall Chang. Hinner nog med en visit hos Maitan också innan han drar ner luckan. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 (ändrad) Nja, du har en liten ordväxling med mig i en annan tråd också Njut maten med barnen i lugn och ro i stället, det är mera värt än att frustreras på ett forum. Själv skall jag glida ner på stranden och ägna mig åt en god bok, kolla vindsurfingstävlingarna och kanske dricka en kall Chang. Hinner nog med en visit hos Maitan också innan han drar ner luckan. Nja, dig frustreras jag väl inte av direkt, inte IL heller för den delen numera, sen han erkände att hans Thaksin varit inblandad i korruption samt undvikit åtal iom han ledde regeringen. No hard feelings.. Ha en bra dag på stranden! Ändrades Juni 1, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Aha de var därför del lät som värsta raggarbilen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Ute med vilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1401619409.343698.jpg Finns det inga Chang att köpa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Ett till projekt, mecka kupefläkt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Finns det inga Chang att köpa? förhoppningsvis inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 förhoppningsvis inte Du är överallt och hugger...bara man nämner ordet Chang Beer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Du är överallt och hugger...bara man nämner ordet Chang Beer! Han ska spendera en tid i rislandet i vinter, frågan är om vi inte ska ta en Chang-turné då? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Han ska spendera en tid i rislandet i vinter, frågan är om vi inte ska ta en Chang-turné då? Jag har Chang-fabriken bara 5 km ifrån där jag bor. Ett studiebesök för Herr Sam Sip Sam hade inte skadat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Jag har Chang-fabriken bara 5 km ifrån där jag bor. Ett studiebesök för Herr Sam Sip Sam hade inte skadat! Skulle tro att det är ett givet ställe att besöka.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Jag har Chang-fabriken bara 5 km ifrån där jag bor. Ett studiebesök för Herr Sam Sip Sam hade inte skadat! Ja en draugt slinker ner den är ju gjord på malt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Klämmer en hoegaarden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Klämmer en hoegaarden.ImageUploadedByMaipenrai1401626934.887643.jpg Med bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Med bildImageUploadedByMaipenrai1401627068.203217.jpg Liten minus varning det gick ju Motogp denna tid.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Liten minus varning det gick ju Motogp denna tid.. FF Motogp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1401619409.343698.jpg Snart så Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Fick en vinare av grannen som tack för hjälpen att jag klippt hans gräsmatta Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 På 2 hjul igen, tunnbrödsrulle i Vaxholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Finns det inga Chang att köpa? Han ville väl ha öl Mvh BBJ Edit: Bäst att lägga till den här då det vart huggsexa ser jag Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Motogp? Fel kanal på TVen Motorcykleracing DVS MotoGP vid denna tid.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 klippt gräset för femte gången i år utan att få en gräsklippar öl!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu