Rillex Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 Installerat sig för någon dag i Karlskrona. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Frukosten avklarad. Dags att planera lunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Mot nya mål i valfri hastighet. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 6 minuter sedan, skrev Mankan: Mot nya mål i valfri hastighet. 133km/h känns ju fel. Dags att gasa. Och gasa, det vet ju tyskarna hur man gör, vilket ledde till en ordentlig kris för många under andra världskriget och framför allt judar. Judar agerar ju oftast bank och ordet vi söker efter och som ska in på vågrätt 8 är då ”Bankkrisen-17” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Sänker en bira på tåget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 1 timme sedan, skrev Peolito: Sänker en bira på tåget. Nice, vad ska herren ut på för några trevligheter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 12 minuter sedan, skrev falukorven: Nice, vad ska herren ut på för några trevligheter? Till stugan i Jämtland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Ska laga kalops och köttfärs sås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuppari Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Blir det bättre smak med Kung i såsen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 2 timmar sedan, skrev clion: Ska laga kalops och köttfärs sås Passa fingrarna.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: 133km/h känns ju fel. Dags att gasa. Och gasa, det vet ju tyskarna hur man gör, vilket ledde till en ordentlig kris för många under andra världskriget och framför allt judar. Judar agerar ju oftast bank och ordet vi söker efter och som ska in på vågrätt 8 är då ”Bankkrisen-17” Jo kan väl hålla med om att det är lite mesigt och det gick väl lite fortare bitvis dock sällan över 150. Nästa gång ska jag ta en återställare så jag inte känner mig så ostadig. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 1 timme sedan, skrev rolba: Passa fingrarna.😉 Klare dom 2 kilo gryt bitar är klara ska puttra i 2 timar Jag har ju 2 kilo bland färs Det ska j Ju puttra i en timma kör det först gryt köttet är ju 2 timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 7 minuter sedan, skrev Mankan: Jo kan väl hålla med om att det är lite mesigt och det gick väl lite fortare bitvis dock sällan över 150. Nästa gång ska jag ta en återställare så jag inte känner mig så ostadig. Mankan ör ju inte såg har du nått och säga vännen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev clion: Mankan ör ju inte såg har du nått och säga vännen Har nu läst detta 4-5 gånger, men fattar fan inte vad du försöker säga.. Men man kanske lär ta ett par slurkar för att fatta? Ändrades Augusti 19, 2021 av falukorven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 1 minut sedan, skrev falukorven: Har nu läst detta 4-5 gånger, men fattar fan inte vad du försöker säga.. Men man kanske lär ta ett par slurkar för att fatta? Nöjesmassakern - Spritens språk - YouTube Maknan kör ju ..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 6 timmar sedan, skrev Peolito: Sänker en bira på tåget. Och gumman har intagit det ordinarie läget,dvs viloläget.Alla Thailändskor är bra på detta läge tror jag...... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 47 minuter sedan, skrev B747: Och gumman har intagit det ordinarie läget,dvs viloläget.Alla Thailändskor är bra på detta läge tror jag...... Fortsätter med det i stugan 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Nu är det skördetid! Rädisor stora som små plommon, frugan sådde frön för tre och en halv vecka sedan.. Frugan plockade även amerikanska blåbär och björnbär.. Åsså kom världens snällaste Bosse och klippte gräset och han gav oss "riktiga" blåbär och Karl-Johansvamp! 💕🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 Tittar på solnedgången Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 1 timme sedan, skrev clion: Mankan ör ju inte såg har du nått och säga vännen Ja, skååål Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 19, 2021 Dela Inlagd Augusti 19, 2021 2 timmar sedan, skrev Mankan: Tittar på solnedgången Europas längsta träpir... i Sopot... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 Inser att jag blivit jävligt gammal när jag stannade till för att kolla om det fanns nått kul... har nog fan ingen maskin för att spela dem ens längre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 Rilex Fredagstopp😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 20, 2021 Dela Inlagd Augusti 20, 2021 Spänning på Song Lek 🐷 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu