Oregistrerad Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Jordgubb. Söt och syrlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 31 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Jordgubb. Söt och syrlig. Laddar upp för Stockholms träffen i mon? Klockan 12, ca? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 2 timmar sedan, skrev audirs2: Laddar upp för Stockholms träffen i mon? Klockan 12, ca? Mja, blir ju ingen officiell Stockholmsträff detta år. Jag kommer dock befinna mig på platsen imorgon vid 13 (?) och jag kommer inte aktivt hindra förbipasserande att säga "Goddag, så trevligt att råkas!" eller kanske till och med "skål broder!" 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Hämtat fredagsmyset från kylskåpet i friggeboden.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Varför lyser det i garaget? Varför hör jag dammsugaren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Precis nyss, skrev Issanbonde: Varför lyser det i garaget? Varför hör jag dammsugaren? Kan frugan rensa blåbär?😉😄🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Kollar centreringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 1 minut sedan, skrev rolba: Kollar centreringen. Centreringen duger bra..... Kanske att det skulle behövs lite vadderingar på väggarna bredvid om man råkar snedtorka sig och trillar av tronen....... Har jag läst på internet iaf....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Centreringen duger bra..... Kanske att det skulle behövs lite vadderingar på väggarna bredvid om man råkar snedtorka sig och trillar av tronen....... Har jag läst på internet iaf....... Jag höll mig kvar i alla fall. Vad jag inte fick med på bild var att de hade en rulle på var sida. Perfekt för både höger och vänstertorkare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 2 minuter sedan, skrev rolba: Jag höll mig kvar i alla fall. Vad jag inte fick med på bild var att de hade en rulle på var sida. Perfekt för både höger och vänstertorkare. "Vad jag inte fick med på bild var att de hade en rulle på var sida. Perfekt för både höger och vänstertorkare." Skönt att se att diverse diskriminering försvinner mer och mer och att allas lika värde räknas även vid "utträde".......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 57 minuter sedan, skrev rolba: Jag höll mig kvar i alla fall. Vad jag inte fick med på bild var att de hade en rulle på var sida. Perfekt för både höger och vänstertorkare. 49 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: "Vad jag inte fick med på bild var att de hade en rulle på var sida. Perfekt för både höger och vänstertorkare." Skönt att se att diverse diskriminering försvinner mer och mer och att allas lika värde räknas även vid "utträde".......... Från det ena till det andra inte sitter herrarna med papper och gnider ut skiten runt omkring i kaneldiket. Det blir lite som att inte torka av sig efter en måltid men 100 ggr värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 15, 2021 Dela Inlagd Augusti 15, 2021 Dubbelrullar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 15, 2021 Dela Inlagd Augusti 15, 2021 Kollar in när det förhandlas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 16, 2021 Dela Inlagd Augusti 16, 2021 (ändrad) Igår lite försäljning på Värmdö och nu road tripp. Ändrades Augusti 16, 2021 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 Tur man bor på tredje (och fjärde våningen) enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 4 hours ago, Enis said: Och förrådet med din samling med bomull? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 2 timmar sedan, skrev 65Selander: 161 mm de senaste 24 timmarna https://www.tv4.se/klipp/va/13354967/meteorolog-ulrika-om-regnet-i-gavleomradet-det-har-ar-ofattbart https://www.tv4.se/artikel/43ymdWjLl9NiqmiHaSliA6/regnkaos-i-gaevle-i-natt-boende-varnas https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/stora-oversvamningar-allmanheten-varnas https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/sa-drabbar-regnovadret-gavleborg-folj-var-direktrapportering Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 Lite frukost Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 58 minuter sedan, skrev Enis: 161 mm de senaste 24 timmarna https://www.tv4.se/klipp/va/13354967/meteorolog-ulrika-om-regnet-i-gavleomradet-det-har-ar-ofattbart https://www.tv4.se/artikel/43ymdWjLl9NiqmiHaSliA6/regnkaos-i-gaevle-i-natt-boende-varnas https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/stora-oversvamningar-allmanheten-varnas https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/sa-drabbar-regnovadret-gavleborg-folj-var-direktrapportering Enis Jädrans tur att det inte kom som snö igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 45 minuter sedan, skrev rolba: Jädrans tur att det inte kom som snö igen. Jasså!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 @rolba kommer du in till stan nu tror det fungerar nu enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 Även vägen via näringen verkar ju i stort sätt ok enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 haha nu överdrev nog Facebooks algoritmer när man fick denna att svara på och dela med sig av "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 Lite mat och sightseeing Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 18, 2021 Dela Inlagd Augusti 18, 2021 10 timmar sedan, skrev Enis: @rolba kommer du in till stan nu tror det fungerar nu enis 9 timmar sedan, skrev Enis: Även vägen via näringen verkar ju i stort sätt ok enis Att inte folk fattar, det är ju bara att gräva en grop så försvinner allt vatten. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu