Alarik Inlagd Augusti 6, 2021 Dela Inlagd Augusti 6, 2021 1 timme sedan, skrev ellim63: Nu är det så där körigt igen.. 😄 Jättegott med romsås till ugnsstekt lax. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Igår morses på den Thailändska landsbygden var några av frugans vänner uppe bland bergen för att plocka svamp. Idag på morgonen kom dom till mig och gav mig detta! Kantareller!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Kastar in lite ved så man klarar nästa pandemi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Sitter på den lokala Indiern. Bara några dagar till min semester börjar. Har för mycket och vägrar sitta hemma och stirra. Nu har man planerat för 2 veckor i med stopp i Norrköping, Kalmar, Karlskrona, Malmö och Trelleborg. En fotoresa hoppas jag. Sen till godbiten när man kommit hem från södra Sverige ska jag och min barndomskompis upp till Abisko och fota och se den vackra hösten komma är hur taggad som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Morden i midsummer på teven och chili-ramslökskorv från Roberssons tillsammans med ett glas rött från Italien! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 3 timmar sedan, skrev Rillex: Sitter på den lokala Indiern. Bara några dagar till min semester börjar. Har för mycket och vägrar sitta hemma och stirra. Nu har man planerat för 2 veckor i med stopp i Norrköping, Kalmar, Karlskrona, Malmö och Trelleborg. En fotoresa hoppas jag. Sen till godbiten när man kommit hem från södra Sverige ska jag och min barndomskompis upp till Abisko och fota och se den vackra hösten komma är hur taggad som helst. AbiskoVälkommen till mitt vackra Norrland. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 7 minuter sedan, skrev B747: AbiskoVälkommen till mitt vackra Norrland. Avstånd Umeå-Abisko ca: 70 mil, ett stenkast i Norrland. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 4 minuter sedan, skrev Fritz: Avstånd Umeå-Abisko ca: 70 mil, ett stenkast i Norrland. Japp. Men fortfarande Norrland.😊 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 Funderar på om jag skall sova i min Biltemastol på Nya Varvet i natt efter Västgötaträffen eller om jag skall få hit en taxi,?....🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 7, 2021 Dela Inlagd Augusti 7, 2021 33 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag skall sova i min Biltemastol på Nya Varvet i natt efter Västgötaträffen eller om jag skall få hit en taxi,?....🤣 Det blev taxi hem i natt, men innan jag åkte vidare, så såg jag till att ljuset brann för Changen..💖 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 8, 2021 Dela Inlagd Augusti 8, 2021 Skördar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 8, 2021 Dela Inlagd Augusti 8, 2021 Konstaterar att det är fler än thai som badar med kläderna på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd Augusti 8, 2021 Dela Inlagd Augusti 8, 2021 Är på kryssning till Ystad & Visby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2021 Dela Inlagd Augusti 8, 2021 Är i fas tror jag.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2021 Dela Inlagd Augusti 9, 2021 vila på maten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 9, 2021 Dela Inlagd Augusti 9, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: vila på maten enis Har du vart pruttfull ute på Bönan någon gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2021 Dela Inlagd Augusti 9, 2021 16 minuter sedan, skrev falukorven: Har du vart pruttfull ute på Bönan någon gång? Nej men ja fulla prutten på en Böna en gång 🤪😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2021 Dela Inlagd Augusti 9, 2021 I Danmark har man höga torn! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 9, 2021 Dela Inlagd Augusti 9, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: I Danmark har man höga torn! Lutande tornet i Danmark? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 9, 2021 Dela Inlagd Augusti 9, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: I Danmark har man höga torn! Jag tycker det mest ser ut att vara brett. Ja se danskar…. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 9, 2021 Dela Inlagd Augusti 9, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: I Danmark har man höga torn! Även lutande tror jag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2021 Dela Inlagd Augusti 9, 2021 1 timme sedan, skrev B747: Även lutande tror jag. Jäklar.😆👍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 10, 2021 Dela Inlagd Augusti 10, 2021 On 2021-08-09 at 20:01, skrev andrejsdenruskige: Jag tycker det mest ser ut att vara brett. Ja se danskar…. Polacker! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 11, 2021 Dela Inlagd Augusti 11, 2021 11 timmar sedan, skrev audirs2: Polacker! Vhad faen, dansken fixade detta!😆 Men hotellet vi bodde på var så litet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 11, 2021 Dela Inlagd Augusti 11, 2021 11 timmar sedan, skrev audirs2: Polacker! Fan! Har Polski Bygg invaderat gröthalsarna också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu