clion Inlagd Juli 23, 2021 Dela Inlagd Juli 23, 2021 On 2021-07-21 at 13:19, skrev husse: Clirre, Nu får du väl snygga till hakan, gå till en duktig barberare. Det kommer ju storfrämmande snart Skägget rök i går så nu kan du sova lungt🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2021 Dela Inlagd Juli 23, 2021 full action på byn enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 23, 2021 Dela Inlagd Juli 23, 2021 Efter att ha vattnat både här och där så ska potatiskoket övervakas, får bli en goeöl under tiden.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 23, 2021 Dela Inlagd Juli 23, 2021 Kollar på kunskapskanalen om Panama kanalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 23, 2021 Dela Inlagd Juli 23, 2021 1 timme sedan, skrev MickeN: Kollar på kunskapskanalen om Panama kanalen. Dokumentärer om stora byggprojekt är alltid lika intressant...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 23, 2021 Dela Inlagd Juli 23, 2021 Harrejävlar, lyckans gudinna ler mot mig igen.....👍 Andra gången jag vinner en Nachotallrik på CK...... Nu kan jag verkligen snyta mig i chefens gardiner när jag kommer tillbaka till jobbet på måndag och sedan dra mig tillbaka i allt för tidigt pensionärsliv....🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 24, 2021 Dela Inlagd Juli 24, 2021 Så här stressad har jag nog aldrig varit... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 24, 2021 Dela Inlagd Juli 24, 2021 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev ellim63: Så här stressad har jag nog aldrig varit... 😄 Du är så stressad att du har glömt matlagningsdrickat. 😁 Ändrades Juli 24, 2021 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 24, 2021 Dela Inlagd Juli 24, 2021 11 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Du är så stressad att du har glömt matlagningsdrickat. 😁 11 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Du är så stressad att du har glömt matlagningsdrickat. 😁 Vågar inte starta än, får besök av två legender så jag måste vara på tå...😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 24, 2021 Dela Inlagd Juli 24, 2021 (ändrad) Ja, vad gör man nu? Mår skit, alla banorna är stängda pga av CCP viruset, och inget att göra. Var nere på klubben en sväng och tog ett par öl sen hem igen. Enda roliga denna vecka var två dagar på Bira Circuit.. Var ensamt och tråkigt då vi bara var fem motorcyklar på måndagen och tisdagen. Lillhojen kommer levererad till Bira Circuit, betalade 3000 Baht för till Bira Circuit och sen hem efter två dagar. 1627134215604.mp4 Det börjar gå fort för gubben.. Två dagar, sen nya däck igen.. Ha en kanonbra dag! Ändrades Juli 24, 2021 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 19 timmar sedan, skrev stjp8729: Ja, vad gör man nu? Mår skit, alla banorna är stängda pga av CCP viruset, och inget att göra. Var nere på klubben en sväng och tog ett par öl sen hem igen. Enda roliga denna vecka var två dagar på Bira Circuit.. Var ensamt och tråkigt då vi bara var fem motorcyklar på måndagen och tisdagen. Lillhojen kommer levererad till Bira Circuit, betalade 3000 Baht för till Bira Circuit och sen hem efter två dagar. 1627134215604.mp4 11 MB · 0 downloads Det börjar gå fort för gubben.. Två dagar, sen nya däck igen.. Ha en kanonbra dag! Mina bakdäck på räserbilen höll ca 50 repor a ca 10 sekunder fast då var jag väldigt försiktig. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 Kökstjänst.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 Just fått hem svågrarna me fru och barn för en bärplockningsresa. Var och en med fru och barn en pojk 16år lika en flicka samma ålder. En förbannad bonntur då inreseförbud träder i laga kraft from imorgon den 26juli för resande från Thailand!!! Å vilken pärs till att börja med stod dem tre timmar i incheckningen i bkk för att visa pappren med covid å fanken å hans moster... Sedan springa som en hund till gaten för att visa samma papper en gång till. Byte i doha och samma sak igen. Sedan flyg arn-luleå gorm med bagagevikt etc Belönat dem med ett flak falcon å en flaska absolut... Nu sover dem som barn.... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 27 minuter sedan, skrev Oskarudon: inreseförbud träder i laga kraft from imorgon den 26juli för resande från Thailand!!! Inte om man är vaccinerad va? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 4 minuter sedan, skrev Enis: Inte om man är vaccinerad va? Enis Vet inte det låter logiskt.. läs på swedenabroad etc... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 1 minut sedan, skrev Oskarudon: Vet inte det låter logiskt.. läs på swedenabroad etc... jo... sparar till nästa år eller nått Här är det så djävla tort och inget regn av mängd i sikte enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 9 minuter sedan, skrev Enis: Inte om man är vaccinerad va? Enis Regeringen beslutade den 22 juli att personer som är bosatta i Ukraina ska vara undantagna från inreseförbudet, samt att personer som är bosatta i Rwanda eller Thailand inte längre ska vara undantagna från inreseförbudet. Ändringarna gäller från och med den 26 juli 2021. Se under rubriken "Undantag vid inresa från länder utanför EU/EES, s.k. tredjeland". https://www.regeringen.se/artiklar/2021/07/fragor-och-svar-om-inreseforbud-till-sverige/ "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 Precis nyss, skrev Enis: jo... sparar till nästa år eller nått Här är det så djävla tort och inget regn av mängd i sikte enis Ja då är det bra slipp besväret.. Vilket det var hoppas dem tar igen kostnaderna denna gång... Brukar vara lingonen som räddar ett dåligt bärår hoppas på samma även denna gång. Tar inget betalt av dem annat än utlägg för bilbesiktningar biljetter etc... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 On 2021-07-22 at 21:12, skrev Stefan: Åker båt med min dryge storebror På väg till Götlaborg? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 26, 2021 Dela Inlagd Juli 26, 2021 Ska bli potatissallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 26, 2021 Dela Inlagd Juli 26, 2021 Vaktar spritkokaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 26, 2021 Dela Inlagd Juli 26, 2021 1 minut sedan, skrev rolba: Vaktar spritkokaren. Är det ångorna du skyddar dig från? 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 26, 2021 Dela Inlagd Juli 26, 2021 Hello Bangkok med date Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2021 Dela Inlagd Juli 26, 2021 19 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Hello Bangkok med date Där var jag i lördags med frugan! Fotad med en ajjfåne! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu