rolba Inlagd Juli 1, 2021 Dela Inlagd Juli 1, 2021 Checkar in. Muggen någorlunda centrerad. Jaja, Stockholmarna har väl alltid varit lite efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2021 Dela Inlagd Juli 1, 2021 vaf@n dåligt krut i den nya målarkluddsgenerationen @IsaanWarrior enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 En stor kall milkshake och fotbad utomhus - mumma för själen, nu när det är sommarvarmt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 Inte för att strö salt i såren men jag tror nog det blev sura miner för en systembolagsbesökare idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Inte för att strö salt i såren men jag tror nog det blev sura miner för en systembolagsbesökare idag enis Smakade väl på det och insåg att det inte var gott 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 Tänt upp min Jula grill 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 On 2021-06-30 at 20:08, skrev L64: Dricker grogg och tittar på nån jädrans stenhög OK, nån moderator kan stryka ett av mina senaste inlägg i tråden "Medlemmar man saknar" (på MPR). MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 18 minuter sedan, skrev goli006: Tänt upp min Jula grill 😱 Den ser sådär lagom sunkigt billig ut! Ser att Briketterna kommer från en korvkiosk-kedja som även säljer annat, som bildelar tex! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 mums enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: mums enis Med fiskmås torkad lax kanske 🤔? Annars blir det fina ”vållullall” 🥂🤧🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 "Flugan" drog till Tigern, jag orkar inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 Vattnat alla blomster och i växthuset, nu ska jag hydrera mig själv för en stund.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 Studerar himlen ovanför huset två hjärtan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 13 minutes ago, Tallviking said: Studerar himlen ovanför huset två hjärtan Piloter målade hjärtan i skyn: ”Himla kul” https://www.aftonbladet.se/a/GavQKV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 5 timmar sedan, skrev Enis: Inte för att strö salt i såren men jag tror nog det blev sura miner för en systembolagsbesökare idag enis Men visst får man en ny pava om det inträffar något sådant utanför systembolaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 3 timmar sedan, skrev Tommy: Den ser sådär lagom sunkigt billig ut! Ser att Briketterna kommer från en korvkiosk-kedja som även säljer annat, som bildelar tex! MVH Ja men entrecote blev vansinnigt bra 😄🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 ähh det är ju fläskotlett från Biltema 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Alarik: Men visst får man en ny pava om det inträffar något sådant utanför systembolaget. Tror inte det! Du måste nog byta till den falska flaskan (och gömma den med sprit i) och "Råka tappa falska-flaskan" inne på Systemet för att få en ny, välj gärna en en färgad spritsort och för extra trovärdighet, blanda i lite T-röd, för luktens skull. Fråga mej inte hur jag vet att det funkar... Det svåraste är att ha en falsk flaska utan bruten plombering, fast det är inte jättesvårt... MVH Ändrades Juli 2, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 2, 2021 Dela Inlagd Juli 2, 2021 20 minuter sedan, skrev Tommy: Tror inte det! Du måste nog byta till den falska flaskan (och gömma den med sprit i) och "Råka tappa falska-flaskan" inne på Systemet för att få en ny, välj gärna en en färgad spritsort och för extra trovärdighet, blanda i lite T-röd, för luktens skull. Fråga mej inte hur jag vet att det funkar... Det svåraste är att ha en falsk flaska utan bruten plombering, fast det är inte jättesvårt... MVH Nu menade jag alls inte att lura systembolaget Skulle absolut inte falla mig in....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 Världens bästa Göran och frugan jobbar och jag är arbetsledare.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 1 minut sedan, skrev ellim63: Världens bästa Göran och frugan jobbar och jag är arbetsledare.. 😎 Kan man hyra den där Göran, eller har du fått honom att skriva på något kontrakt som förbjuder honom att knega annanstans...? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Kan man hyra den där Göran, eller har du fått honom att skriva på något kontrakt som förbjuder honom att knega annanstans...? 😆 Tänkte detsamma.....😂 Är den där "världens bästa Göran" en jäkel på att städa, så kan jag anlita honom också......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 Kökspyssel..😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 På G.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 3, 2021 Dela Inlagd Juli 3, 2021 Grillar lite....👌 Är väl ngt man skall göra på semestern även om det inte finns behov...😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu