Tallviking Inlagd Juni 28, 2021 Dela Inlagd Juni 28, 2021 Läser om Tunnelbanestationen Elephant & Castle som brinner för fullt efter en explosion i London Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 28, 2021 Dela Inlagd Juni 28, 2021 Sek när Lövet avgick.....🙉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 28, 2021 Dela Inlagd Juni 28, 2021 (ändrad) Incheckad! 😎🇸🇪 Nu börjar det ordna till sig.. 😄 Ändrades Juni 28, 2021 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Undrar om alla dessa hade en lucka mellan två möten precis som jag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 2 minuter sedan, skrev Enis: Undrar om alla dessa hade en lucka mellan två möten precis som jag enis Står väl några A-lagare längst fram som har svårt för att bestämma sig för vilket vin som passar på parkbänken i Boulongerskogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Är hos veterinären med vår enögda katt som numera också är halvt svanslös efter slagsmål med grannhund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Underbart! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Tittar på ett kanon program Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Hittade en stol i skuggan där rosorna doftar! ❤️🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 1 timme sedan, skrev clion: Tittar på ett kanon program Ja, Dagmar Ebbesen var ett rekorderligt fruntimmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Glor på fotboll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Det ordnar sig nog idag med... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 46 minuter sedan, skrev 65Selander: Glor på fotboll. Same same. Tråkigt bara med en så partisk domare. 2 röda på engelsmännen skulle det varit i första. Men England på Wembley kanske inte kan bli nåt annat.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Omlokalisering.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 Idag gjorde vi en resa neråt i landet med bilen. Passade på att åka för att kolla min gamla båt jag sålde för flera år sedan. Det var tyvärr ingen vacker syn som mötte oss i Karlskrona. Jag är förvånad att den fortfarande flyter. Tragiska bilder följer. Mr N-N. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 9 minuter sedan, skrev ellim63: Omlokalisering.. 😎 Ser trevligt ut..var befinner ni er? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 (ändrad) 29 minuter sedan, skrev Naam jai: Ser trevligt ut..var befinner ni er? Personligen är jag lite inne på att de befinner sig i Simrishamn........👍 Ändrades Juni 29, 2021 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 40 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Idag gjorde vi en resa neråt i landet med bilen. Passade på att åka för att kolla min gamla båt jag sålde för flera år sedan. Det var tyvärr ingen vacker syn som mötte oss i Karlskrona. Jag är förvånad att den fortfarande flyter. Tragiska bilder följer. Mr N-N. Ojoj så den såg ut under vattenytan. Jag tror att Miljöpartiet har vettig bottenfärg att sälja till nuvarande ägare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Ser trevligt ut..var befinner ni er? 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Personligen är jag lite inne på att de befinner sig i Simrishamn........👍 I Simrishamn på Österlen är vi och har det trevligt några dagar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2021 Dela Inlagd Juni 29, 2021 God natt sov gott Simrishamn! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 30, 2021 Dela Inlagd Juni 30, 2021 Gräddstuvad brysselkål med stekfläsk,lök,lite rotselleri och fänkål. Blir förvånad att det blir såååå gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 30, 2021 Dela Inlagd Juni 30, 2021 20 timmar sedan, skrev ellim63: God natt sov gott Simrishamn! 💕 🇸🇪 Karlskrona vill jag å frugan åka till i zommar! Verkar va en mysig stad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 30, 2021 Dela Inlagd Juni 30, 2021 Dricker grogg och tittar på nån jädrans stenhög Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 30, 2021 Dela Inlagd Juni 30, 2021 8 minuter sedan, skrev audirs2: Karlskrona vill jag å frugan åka till i zommar! Verkar va en mysig stad! Gör ett besök på ön Kungsholmen "alcatraz" en fantastisk naturskön historia 😄 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 1, 2021 Dela Inlagd Juli 1, 2021 Då sitter jag här igen och sliter i mitt anletes svett.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu