rolba Inlagd Juni 21, 2021 Dela Inlagd Juni 21, 2021 1 timme sedan, skrev IsaanWarrior: Super mig redlös på Systembolagets billigaste bärsa 😍 Klart prisvärd bira. De höjer nog snart priset på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 22, 2021 Dela Inlagd Juni 22, 2021 Riktigt trevlig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 Kollar på Solens mat på TV. F*n vilken najs serie😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 Knallar omkring.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 Uppgraderat barskåpet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 Ska bli rabarberpaj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 Kommer hem med tre nya bokstäver att lägga till C,vt! KOL! Tack för den du! Medusin för 700.- var det bara och handla in, inget att bry sig om! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 1 timme sedan, skrev audirs2: Kommer hem med tre nya bokstäver att lägga till C,vt! KOL! Tack för den du! Medusin för 700.- var det bara och handla in, inget att bry sig om! För mycket inhalering av svetsångor? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 Rättar mitt lir 🎉🎊 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: För mycket inhalering av svetsångor? enis Ja! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2021 Dela Inlagd Juni 24, 2021 Hit ska man åka om man vill vara sig själv för en stund! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2021 Dela Inlagd Juni 24, 2021 Idag hade vi en vikarie som klippte gräset och han var så jäkla noga så jag fick vänta länge innan jag fick mig en gräsklipparöl.. 😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2021 Dela Inlagd Juni 24, 2021 Nu blev det meckigt i köket...😁 Planen är att göra ngt roligare med färskpotatis än lite gräddfil och gräslök till den traditionella midsommarsillen (och även den kommer jag byta ut från den "stockkonservativa matjessillen", som verkar vara lag på Orust) till ngt roligare..... Blir väl ett jäkla liv på PD:s morsa imon när jag hälsar på men det är ju bara jag som skall käka det, så no ploblem.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2021 Dela Inlagd Juni 24, 2021 Planerar och panerar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2021 Dela Inlagd Juni 24, 2021 Både Sveriges och Thailands flagga i topp, blommor och grönsaker är vattnade.. Underbart, skål älskling.. Tack för att vi finns! 💕 🇸🇪 ❤️🇹🇭🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 24, 2021 Dela Inlagd Juni 24, 2021 3 timmar sedan, skrev Enis: Planerar och panerar lite enis Receptet tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 Väntar på att elen ska fixas. Storm inatt och en enorm gren föll ner på våra ledningar. Bröt av hela stolpen liksom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 Checkat in. "Kallar ni det här havsutsikt...?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 (ändrad) Glad midsommar Ändrades Juni 25, 2021 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 Hittade favvo-flipperspelet. Stör mig nu inte på en halvtimma tack.... ... dock en uppdaterad variant av orignalet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 6 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Hittade favvo-flipperspelet. Stör mig nu inte på en halvtimma tack.... ... dock en uppdaterad variant av orignalet.... 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 20 timmar sedan, skrev Alarik: Receptet tack. Tog frugans frityrsmet som blivit över efter friterade kycklingen igår vände sedan ner torskfilén i en blandning av panko, ströbröd och citronpeppar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 Doner sta litt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 On 2021-06-23 at 21:14, skrev Enis: För mycket inhalering av svetsångor? enis Svar ja! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 AaLagom skitfull, så reflekterar man lite över midsommarkvällen..... Gick väl som vanligt men ändå var årets den bästa på länge....😂 Orkar inte skriva om allt men nu skall det softas in i stugan....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu