Surin P3 Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 Tre dagar tog det att hitta felet på grävaren. Luft i systemet. Slangar bytta, filter bytt, handpumpen bytt (den läckte). Luftat allt runt 3000 gånger. Visade sig att det krävdes dubbla kopparringar för att få nya handpumpen helt tät. Nu funkar allt nästan som tänkt. Förutom att ventilkåpans ventilation känns lite öppen. Sprutar avgaser och lite olja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 23 timmar sedan, skrev Tallviking: Vandrar runt i Huddinge-skogarna runt Paradiset och upp på Tornberget Känner du till berget vid Gladökvarn som har en ingång och en militär mast uppe på berget? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 Läste att statsminister Stefan Löfven (S) talar i dag på Järvaveckan och inleder sitt tal med att säga att han är stolt över Sveriges välfärd, värderingar och solidaritet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev audirs2: Känner du till berget vid Gladökvarn som har en ingång och en militär mast uppe på berget? Såg en mast nära Tornberget som såg militär ut Ändrades Juni 6, 2021 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 Firar nationaldagen i Sverige tillsammans med mr Miller Men längtar hem till Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2021 Dela Inlagd Juni 6, 2021 Är hemmaman idag men det är ju ingen skillnad mot de övriga sex veckodagarna 🤣 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 7, 2021 Dela Inlagd Juni 7, 2021 Tar en fikapaus Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 8, 2021 Dela Inlagd Juni 8, 2021 On 2021-06-04 at 19:55, skrev rolba: Kvällsandakt med mr Miller i uterummet. De här får du inte missa i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 8, 2021 Dela Inlagd Juni 8, 2021 Badar var även på gym tidigare I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 8, 2021 Dela Inlagd Juni 8, 2021 Beundrar lilablommorna som står i full blom utanför köksfönstret.......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2021 Dela Inlagd Juni 8, 2021 Känner mig lite nedstämd idag. Försöker pigga upp mig genom att göra en @NiceBeaver och kika på en skoj rulle. Det visar sig att det blev ganska dyrt att vara nedstämd och pigga upp sig med en beställning.... Nu fattar jag hur kvinnorna känner sig när de trösthandlar skor.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juni 8, 2021 Dela Inlagd Juni 8, 2021 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Känner mig lite nedstämd idag. Försöker pigga upp mig genom att göra en @NiceBeaver och kika på en skoj rulle. Det visar sig att det blev ganska dyrt att vara nedstämd och pigga upp sig med en beställning.... Nu fattar jag hur kvinnorna känner sig när de trösthandlar skor.... Känner du dig lite nere så kolla in Another Period på Viafree. Sjukt rolig. Så hoppas vi på att allt känns bättre i morgon. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 9, 2021 Dela Inlagd Juni 9, 2021 Motorvägen på Värmdö avstängd efter att en lastbil lagt sig omkull! Öppet igen ca 14,00! Vi var många som fick köra mot trafiken för att komma till jobbet!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 10, 2021 Dela Inlagd Juni 10, 2021 Grattis Göteborg, nu får vi öka takten här i Stockholms området. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 Tänkte på @andrejsdenruskige när jag valde platsen. Tänkte på @Nicholas när jag fick statligt stöd för att flyga. Tänker att jag skall vinka till @M33 när jag passerar över honom. Tänker på @spooncreek och @Fantomen att jag hellre åkt till Pattis och svingat några kalla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 1 timme sedan, skrev samet: Tänkte på @andrejsdenruskige när jag valde platsen. Tänkte på @Nicholas när jag fick statligt stöd för att flyga. Tänker att jag skall vinka till @M33 när jag passerar över honom. Tänker på @spooncreek och @Fantomen att jag hellre åkt till Pattis och svingat några kalla. Fick inte vinkat till @M33 För tror ni fan inte han satt två rader bakom mig... 😱 Han ville också ha skatteåterbäring, så han skulle vidare till Sveriges Ibiza. Men först skulle han ha lite frukost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 (ändrad) Sitter med spänd förväntan och väntar på sms om spruta 2 (förgäves) Ändrades Juni 11, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 4 timmar sedan, skrev 65Selander: Sitter med spänd förväntan och väntar på sms om spruta 2 (förgäves) Jag med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 Grrrrrrrrrrrr,,,,! Elektro Helios,,,,pisssssss maskin "tiskmaskin"! Ca 7 år gammal och har lagt av, ringer deras service och man får knappa på en bra stund, sedan kommer en dataröst som säger att man skall ha orgkvitto serienummer och en massa skit klara, har man inte det så SVARAR dom inte på samtalet!!!!! Testar och ringer Bosch, en minut senare svarar en brud med estnisk brytning "hej, vat kann jak hjelpa til med"! Där kom man asså fram och jag sa "tere tulemast" och hon fnissade på hon! Hon sa sedan samma sak att kvitto och alla nuffer måste man ha när man ringer men att man kan först prata med en riktig människa i alla fall! Gissa vem som söper en Poshhh nu! Arg fan e man, jävla Elktro skit! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 11, 2021 Dela Inlagd Juni 11, 2021 On 2021-06-10 at 18:25, skrev MickeN: Grattis Göteborg, nu får vi öka takten här i Stockholms området. Tja, man jobbar på att vara bäst på ngt men nu börjar det änna svida på "trumpeten"........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 12, 2021 Dela Inlagd Juni 12, 2021 14 timmar sedan, skrev audirs2: Grrrrrrrrrrrr,,,,! Elektro Helios,,,,pisssssss maskin "tiskmaskin"! Ca 7 år gammal och har lagt av, ringer deras service och man får knappa på en bra stund, sedan kommer en dataröst som säger att man skall ha orgkvitto serienummer och en massa skit klara, har man inte det så SVARAR dom inte på samtalet!!!!! Testar och ringer Bosch, en minut senare svarar en brud med estnisk brytning "hej, vat kann jak hjelpa til med"! Där kom man asså fram och jag sa "tere tulemast" och hon fnissade på hon! Hon sa sedan samma sak att kvitto och alla nuffer måste man ha när man ringer men att man kan först prata med en riktig människa i alla fall! Gissa vem som söper en Poshhh nu! Arg fan e man, jävla Elktro skit! Åså det där jävla serienumret som alltid verkar vara gömt så att ingen vanlig kan hitta det, typ på baksidan eller under. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Juni 12, 2021 Dela Inlagd Juni 12, 2021 5 timmar sedan, skrev lasseiudon: Åså det där jävla serienumret som alltid verkar vara gömt så att ingen vanlig kan hitta det, typ på baksidan eller under. Stick in mobilen bakom och ta en bild så har du alla uppgifter du behöver,förutsatt att du hittar den lilla lappjäveln( ingen same). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Juni 12, 2021 Dela Inlagd Juni 12, 2021 Idag fixar jag väggen som redan var skadad när vi flyttade in men jag hjälper vår hyresvärd med det för hon sänkte månadshyran med 5000 baht när coronan slog till här i Thailand vi packar för fullt inför flytten lastbilen är bokad med bärare vi behöver bara peka vart lådorna och möblerna ska ställas i nya bostaden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 12, 2021 Dela Inlagd Juni 12, 2021 Jagar orm med katterna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 12, 2021 Dela Inlagd Juni 12, 2021 9 minuter sedan, skrev Surin P3: Jagar orm med katterna... Fy fan,ormar är det värsta jag vet. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu