ellim63 Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 Nu är det så där körigt igen.. Fredagsmyset och aptitretaren till lördag fixat! 🇸🇪💕🍾 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 körigt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 stressigt värre enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: stressigt värre enis NJUT!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: körigt enis Ser ut som högrev Köttgryta ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 Avkopplande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: körigt enis 42 minuter sedan, skrev goli006: Ser ut som högrev Köttgryta ? Jag tycker att det ser ut som en picanha eller tri-tip Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: picanha precis 43 minuter sedan, skrev goli006: högrev Nej inte denna gång.. Saltades skapligt med flingsalt och grillades /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 6 timmar sedan, skrev goli006: Nu ska det njutas Cognac å cigarr i nya fåtöljer Gör detsamma i min nya balkongmöbel fast utan cognac å cigarr men med en fredagsgrogg..😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Gör detsamma i min nya balkongmöbel fast utan cognac å cigarr men med en fredagsgrogg..😋 Tyvärr, så föll jag ner i mitt gamla mazarinmissbruk igen.....😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 Gammal är äldst, frugan vårstädade uteplatsen nu när jag har så jäkla ont i ryggen, Tack för att du finns till för mig.. Älskar dig av hela mitt hjärta! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 6 timmar sedan, skrev Enis: krusovice:ar lite He he, min Tyskie är godare! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 Fäller en tår och trycker obstler från Österrike. Tim var dåtidens Ted. Tyvärr så led det utav psysisk ohälsa. Kollar på en tribut till Tim. Guetta mfl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 (ändrad) Nu danskurs. Shuffle. Ändrades Maj 29, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 Idag blir det byte av oringar och inre tätring på hydraulsidan... I väntan på verktyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 Det gick fortare än jag trodde. Typ 30 minuter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 Trimplan på gång, ankaret är det sista sen är den klar, jag vart nöjd med longtailbåten men nu blir det troligen en längre paus i mitt slöjdande vi flyttar nog ner till Hua Sai i slutet på juni månad om inte coronan blir värre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 On 2021-05-20 at 18:27, skrev rolba: Efter inventering såg jag att det fanns plats för ett paket till. Jag åt en halv igår med stekt potatis Blir den andra halvan idag på grund av min bay pass operation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 5 minuter sedan, skrev clion: Jag åt en halv igår med stekt potatis Blir den andra halvan idag på grund av min bay pass operation Jag såg igår att det fortfarande finns I min lokala Lidl. Tips, @Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 7 minuter sedan, skrev clion: Jag åt en halv igår med stekt potatis Blir den andra halvan idag på grund av min bay pass operation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 Botaniserar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 8 minuter sedan, skrev ellim63: Botaniserar.. Eller "båtaniserar"...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 31 minuter sedan, skrev ellim63: Botaniserar.. En stampande båt i lite sjö är mumma för ryggen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 Grannen hittade en hasselsnok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 Campar på Djulö camping igen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu