Tapani Inlagd Maj 19, 2021 Dela Inlagd Maj 19, 2021 Slipning av skrovet, jag har fuktat skrovet för att kunna se hur den kommer att se ut när den kommer att vara inoljad, nu ska jag forma överdelen och se till så klinkbrädorna är lika höga sen ska jag klä in för och aktern med brädor och fixa durken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 19, 2021 Dela Inlagd Maj 19, 2021 Fint på sjön idag. Tillbaka till fastlandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 19, 2021 Dela Inlagd Maj 19, 2021 Action på byn enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19, 2021 Dela Inlagd Maj 19, 2021 Man får väl ta och lägga sig innan det blir alltför ljust. Fotat rakt norrut kl 0.42 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 3 timmar sedan, skrev rolba: Man får väl ta och lägga sig innan det blir alltför ljust. Fotat rakt norrut kl 0.42 Kan du skjuta fågeldjävlarna som börjar tjuta vid 04:30 tiden också. Precis när man kommit hem och ska gå och lägga sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 Väntar på tåget till Karlstad för jobb i 2 dagar samt nöjen över helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 4 timmar sedan, skrev 65Selander: Väntar på tåget till Karlstad för jobb i 2 dagar samt nöjen över helgen. Karlstad. Finns sandgrund kvar? Har för mig att folk partade där men det kanske var förra århundradet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 1 hour ago, Peolito said: Karlstad. Finns sandgrund kvar? Har för mig att folk partade där men det kanske var förra århundradet Jo det var ett röjarställe utav dess like, där har man skaffat bakfylla många gånger. Nu är det något museum om jag inte har fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 15 minuter sedan, skrev 65Selander: Jo det var ett röjarställe utav dess like, där har man skaffat bakfylla många gånger. Nu är det något museum om jag inte har fel. Lars Lerin har konstuställning där. Kolla om stadshotellet har öppnat sin nya takbar samt spa istället sen kan du vandra vidare till Baron o käka tapas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 7 minutes ago, Efraim Barkbit said: Lars Lerin har konstuställning där. Kolla om stadshotellet har öppnat sin nya takbar samt spa istället sen kan du vandra vidare till Baron o käka tapas Bor där, takbaren hade jag inte koll på. Kommer ta 1-2 öl på hotellet ikväll iaf/Bishop. Tack för tipset ang Baron skall ju vara här i helgen för enbart nöje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 32 minuter sedan, skrev 65Selander: Bor där, takbaren hade jag inte koll på. Kommer ta 1-2 öl på hotellet ikväll iaf/Bishop. Tack för tipset ang Baron skall ju vara här i helgen för enbart nöje. Inga problem, kommer upp till stadt om 2 veckor. Du måste testa "sunkbaren" The Leprecon o ta en Guinness e 2, jäkligt trevligt ställe. Om du hinner lunch så är Löfbergs arena riktigt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 14 minutes ago, Efraim Barkbit said: Inga problem, kommer upp till stadt om 2 veckor. Du måste testa "sunkbaren" The Leprecon o ta en Guinness e 2, jäkligt trevligt ställe. Om du hinner lunch så är Löfbergs arena riktigt bra Trodde Lion Bar var värst här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 Båten börjar ta form väljer mellan bänkar eller några snurrfåtöljer med ett bord i mitten för trevlig guidning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 On 2021-05-17 at 17:21, skrev rolba: Fyller på lagret. PS. @Enis inte långt från Plantagen. Om du fick slantar över. Köpte ett paket De är goda Hoppas du har en stor frys HA HA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 Precis lunchat med @Soengsang Valde platsen bara för dig @andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 HA HA är du ute och flyger nu igen Vet du vad du skulle ha en resebyrå .Du vet ju allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 Har pratat med Birgitta på Nordhem att jag vill ha ett brake på Antabus Blir lite Kung och Fosterland Med musik Fan va mycket hår då ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 4 timmar sedan, skrev 65Selander: Trodde Lion Bar var värst här Så är det i Gävle.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 20 minutes ago, rolba said: Så är det i Gävle.😉 Och i Sthlm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 Vi hade ett par ärenden på stan och så avslutade vi med att handla lite gott att äta till kvällen här.. Mycket gott finns det! 😋👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 Försöker varva ner efter dagens alla bestyr. Rena Gulag minsann. Minns inte om det var nötter eller choklad som smakade bäst till finvirre - så det får bli några salta chips... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 56 minuter sedan, skrev ellim63: Vi hade ett par ärenden på stan och så avslutade vi med att handla lite gott att äta till kvällen här.. Mycket gott finns det! 😋👍 En dröm man har är att bli inlåst i en riktigt bra charkdisk. Kan t.o.m tänka mig att ta med eget dricka 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 3 timmar sedan, skrev clion: Köpte ett paket De är goda Hoppas du har en stor frys HA HA Efter inventering såg jag att det fanns plats för ett paket till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 28 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Försöker varva ner efter dagens alla bestyr. Rena Gulag minsann. Minns inte om det var nötter eller choklad som smakade bäst till finvirre - så det får bli några salta chips... 😛 En garring kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2021 Dela Inlagd Maj 20, 2021 På G.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu