audirs2 Inlagd Maj 15, 2021 Dela Inlagd Maj 15, 2021 8 timmar sedan, skrev Tapani: Nu är spanten fast limmade, jag börjar forma fören innan jag kan lägga bordläggningen, den är lite smal så jag limmar på lite mer material på den innan jag gör den slutliga formen Snart kommer nog Birka Line att ringa Tapani Line för att beställa en ny skuta! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2021 Dela Inlagd Maj 15, 2021 Skall väl bli lite käk idag också....😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 15, 2021 Dela Inlagd Maj 15, 2021 On 2021-05-14 at 19:19, skrev Alarik: Va fan, bryner du lök? 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 15, 2021 Dela Inlagd Maj 15, 2021 Testat tre av mina salami, Helt över förväntan , Såg på glimten i ögat på tjejen att ska jag behålla dessa så blir det o gömma undan ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 15, 2021 Dela Inlagd Maj 15, 2021 31 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Ja här är det då inte fråga om någon karamelliserad lök med porter och muskovadosocker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2021 Dela Inlagd Maj 15, 2021 28 minuter sedan, skrev Naam kaeng: 😀 Asså, Björn Gustafson........ Vilken legend.........💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 15, 2021 Dela Inlagd Maj 15, 2021 Pitstop på landet.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2021 Dela Inlagd Maj 15, 2021 Dessa konstiga skåningar....... ❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 15, 2021 Dela Inlagd Maj 15, 2021 7 timmar sedan, skrev audirs2: Blir det någon jumbojet då? Haha man vet aldrig vad det blir nästa gång 🦽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 16, 2021 Dela Inlagd Maj 16, 2021 Börjat med den översta brädan till bordläggningen, det här är svårare än det ser ut, nu har jag limmat fast de två översta brädorna, det blir troligen lite lättare med resten nu när spanten har blivit stadigare hoppas jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2021 Dela Inlagd Maj 16, 2021 Det blev lite trångt om saligheten, men finns det hjärterum finns det stjärterum😄. 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 16, 2021 Dela Inlagd Maj 16, 2021 9 timmar sedan, skrev Tapani: Börjat med den översta brädan till bordläggningen, det här är svårare än det ser ut, nu har jag limmat fast de två översta brädorna, det blir troligen lite lättare med resten nu när spanten har blivit stadigare hoppas jag Kraftiga gummisnoddar är bra när man ska fästa mot spanten. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 16, 2021 Dela Inlagd Maj 16, 2021 5 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Kraftiga gummisnoddar är bra när man ska fästa mot spanten. Tack för tipset missat det fast jag bor i gummisnoddarnas land utan dom så blir det kaos i Thailand 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 (ändrad) Flygspanar i högsommar värmen och har roligt åt dom som inte förstår man kan åka nu när är bästa tiden hemma +6 och spöregnar Ändrades Maj 17, 2021 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 Sakta men säkert börjar bordläggningen komma på plats, det är mer jobb än man tror med det jobbet man vill ju undvika stora glipor, jag fick lägga till lite på några spanter i fören för proportionerna stämde inte när jag bara använde 11 stycken istället för 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 🆘 hjälp en mprbroder ur denna fälla enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: 🆘 hjälp en mprbroder ur denna fälla enis Skyll på ryggont!!! Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: 🆘 hjälp en mprbroder ur denna fälla enis Verkar som du stegin i den frivilligt... Haha Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 Påfyllning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 2 timmar sedan, skrev Enis: 🆘 hjälp en mprbroder ur denna fälla enis Du kan väl fejka ett jobbanfall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 Fyller på lagret. PS. @Enis inte långt från Plantagen. Om du fick slantar över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 33 minuter sedan, skrev rolba: Om du fick slantar över. 1800 spänn på bara någon sekund 🤖 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 3 timmar sedan, skrev Enis: 🆘 hjälp en mprbroder ur denna fälla enis Leta efter maskrosplantor, se till att få med dig all personal Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 On 5/15/2021 at 5:03 PM, 65Selander said: Bokade visst flyg igår på fyllan. Skall ju iaf dit och 18000 för business är billigt. Brukar få lägga runt 20-22000 annars. Mycket skit har man ställt till med på fyllan men aldrig bokat flyg. Har däremot missat några . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Maj 18, 2021 Dela Inlagd Maj 18, 2021 Man får använda det mesta när man limmar sista bordläggningsplankorna fick tipps om att använda kraftiga gummisnoddar när jag limmar den men det fungerar inte, jag har använt 10 x 2 mm brädor som jag inte har behövt blötlägga när jag limmat dem på spanten men det har varit mycket jobb med att få dom att passa utan glipor, nu ska limmet få torka ordentligt sen slipar jag den utvändigt då får jag se om jag inte behöver spackla den, mycket småpill har det varit men jag är nöjd med hur den ser ut så det går att fortsätta med den här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu