rolba Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 48 minuter sedan, skrev Enis: monterat upp ett till väggvitrin. Denna gång i entrén. Får säkert plats med ett par pavor sprit där med så man är redo vid utgång och hemgång enis Du skulle satt den utanför ytterdörren så inte grannarna störs av slamrade dörrar när dottern bunkrar till efterfesten. 😁😇😉😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 25, 2021 Dela Inlagd April 25, 2021 Vad är det nu som min älskade vän Ellim brukar säga? "Nu blev det så där meckigt i köket"? Tja, oavsett om jag minns rätt eller inte, så blev det en smula "meckigt"......😉 Men det kanske blir ätbart?.....😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 25, 2021 Dela Inlagd April 25, 2021 Spikar några pinnar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 25, 2021 Dela Inlagd April 25, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Vad är det nu som min älskade vän Ellim brukar säga? "Nu blev det så där meckigt i köket"? Tja, oavsett om jag minns rätt eller inte, så blev det en smula "meckigt"......😉 Men det kanske blir ätbart?.....😁 Bränt på min dragna gris och nu skall vegetabilierna in i ugnen för rostning.......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2021 Dela Inlagd April 26, 2021 Stökar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 26, 2021 Dela Inlagd April 26, 2021 Frugan måste ju ha matlåda med sig till jobbet för att kunna försörja sin gubbe! ❤️🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 Starta upp med två nya små smidiga fulltångeknivar idag materialet är damaskstål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 On 4/25/2021 at 4:32 PM, Naam kaeng said: Spikar några pinnar.... Garage lr Attefallshus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 56 minuter sedan, skrev S m i l e 1: Garage lr Attefallshus? Egentligen inte något av dem. En friggebod (även om den säkert kommer kunna användas för övernattning...... ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 Imorse blev det cappucino och en bagel på kontoret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 Sisådär, skjuts in i ugnen! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 8 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Egentligen inte något av dem. En friggebod (även om den säkert kommer kunna användas för övernattning...... ) Jag kommer............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag kommer............ #Metoo.. 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 Noterar att sköna Hamnoi gjorde ett av sina, nu för tiden, sällsynta besök på Forumet ..... Saknar dig......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 Lite kaffe å snus så ska man nog överleva natten 🤘🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 Jag kan inte borra de små hålen i bladet för nitarna i främre bolstret så jag gör en annan lösning för den, jag fäster stift i dom som limmas fast i skalorna då vet jag att de sitter kvar på bladet, limmade klara för att planslipas och fästas i bladet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 Gör ett besök i "Templet" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Stöttar SAS med löjligt överprisad flygning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Testade en ny variant på matshopping: Beställde igår vid lunchtid från Lazada. Paketet kom tidigt imorses till min förvåning! Snabb leverans! En kyllåda med fortfarande frusen isklampp!! Vad var det i lådan? Jo,nyrökt skinka! Packade upp skinkan och skar ett par skivor! Satan i gatan vad det smakade bra!! Mycket nöjd. Blir nog fler beställningar!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Ser ut som det brinner när solen går ner tagen med mobilen har tagit foton med klumpen också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Här med Sonyn Från gårdagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 30, 2021 Dela Inlagd April 30, 2021 Fika och pyssel.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 30, 2021 Dela Inlagd April 30, 2021 .... kör nästan på ett gäng randiga katter, eller vad det nu kan vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 30, 2021 Dela Inlagd April 30, 2021 15 minuter sedan, skrev Naam kaeng: .... kör nästan på ett gäng randiga katter, eller vad det nu kan vara Öka farten, perfekt på grillen.. 😄 Här skjutsades potäter in i ugnen! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 30, 2021 Dela Inlagd April 30, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu