Rillex Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 En promenad i Nynäshamn med lunch ute vid Nickstabadet. lite väskepaus på Asian house vid Nynäs c. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 Invigning av ny grill, går tillbaka till kol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 17 minuter sedan, skrev Fredman: Invigning av ny grill, går tillbaka till kol. Ser ju strålande ut Nu blir Elim förbannad 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 Det börjar ordna upp sig här utanför nu...nästa steg är att byta till ett svart bord. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 Cognacsås är ju så himla gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 Tjejerna sippar på ett glas rosé medans jag får nöja mig med en öl... 😥 Men snart så.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 6 timmar sedan, skrev audirs2: Vi svetsare kan göra underverk! Som statsminster :nej!😉 Japp.Så är det. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 17, 2021 Dela Inlagd April 17, 2021 Längtar till rundpingisen vid midnatt nånstans. Kanske 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 19, 2021 Dela Inlagd April 19, 2021 Jobbar åt maffian. Fan, inget vatten i poolen. Finns i alla fall vin i kylen. Blir hungrig när denna står framför entrén. Polski har försökt. Nu får jag ta rätt på det hela. Jävla skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 19, 2021 Dela Inlagd April 19, 2021 Nu förstår jag var det gick fel. Bra smak har de i alla fall såvida det inte är en återvunnen flaska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 Medicinerar lite på kompisens altan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 Lördag hela veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 21, 2021 Dela Inlagd April 21, 2021 Snodde tösens burgare ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2021 Dela Inlagd April 22, 2021 Däckbyte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 23, 2021 Dela Inlagd April 23, 2021 Har fått en spik i ena bakdäcket! Är hos våran lokala däckverkstad och får det fixat. Kostnad:100 Baht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 23, 2021 Dela Inlagd April 23, 2021 Sitter och tittar på när O'Sullivan får ordentligt med torsk av tråkigast i tråkistan (efter Selby). Lika kul som när DIF förstörde hockey med sitt 1-3-1, varför ha lirare när man kan tråka ihjäl motståndare (och publik). Det ser mörkt ut på Raketens avbytarbänk.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 23, 2021 Dela Inlagd April 23, 2021 Tåg första gången till Stockholm city på över ett halvår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 23, 2021 Dela Inlagd April 23, 2021 8 timmar sedan, skrev frogfish: Sitter och tittar på när O'Sullivan får ordentligt med torsk av tråkigast i tråkistan (efter Selby). Lika kul som när DIF förstörde hockey med sitt 1-3-1, varför ha lirare när man kan tråka ihjäl motståndare (och publik). Det ser mörkt ut på Raketens avbytarbänk.... Snooker är tråkigare att titta på än att se en bergskedjas utveckling från stäpp till berg, fast i realtid....... D.v.s. att det känns som man upplever minst 400 miljoner år under de få timmarna som tävlingen pågår...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23, 2021 Dela Inlagd April 23, 2021 Wille plinga på... men han tystna fort... enus "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Snooker är tråkigare att titta på än att se en bergskedjas utveckling från stäpp till berg, fast i realtid....... D.v.s. att det känns som man upplever minst 400 miljoner år under de få timmarna som tävlingen pågår...... Dä ä int lätt att förklar för nån som inte förstår...... Jag kan se din poäng, man måste nog vara lite nördig för att uppskatta en sån sport. Men som tur är så är det ju inte 1972 med bara en TV-kanal. Om du skulle hamna på en kanal med snooker, så är mitt tips byt🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 2 timmar sedan, skrev frogfish: Dä ä int lätt att förklar för nån som inte förstår...... Jag kan se din poäng, man måste nog vara lite nördig för att uppskatta en sån sport. Men som tur är så är det ju inte 1972 med bara en TV-kanal. Om du skulle hamna på en kanal med snooker, så är mitt tips byt🍻 Ha ha ha, det gör jag så fort jag kan men det är inte så lätt när man är och hälsar på PD på Orust och han har makten över fjärrkontrollen...... Han är ganska så nördig på snooker också nämligen.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Ha ha ha, det gör jag så fort jag kan men det är inte så lätt när man är och hälsar på PD på Orust och han har makten över fjärrkontrollen...... Han är ganska så nördig på snooker också nämligen.... Vad jag har sett av hans spel behöver han titta mycket Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 Tja .. När jag såg han spela senast , Förlorade han mot en tjej .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 monterat upp ett till väggvitrin. Denna gång i entrén. Får säkert plats med ett par pavor sprit där med så man är redo vid utgång och hemgång enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24, 2021 Dela Inlagd April 24, 2021 55 minuter sedan, skrev wavis: Tja .. När jag såg han spela senast , Förlorade han mot en tjej .... Kan det ha varit en ladyboy? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu